Diplomová práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací se zaměřením na webovou optimalizaci. Jsou zde rozepsány charakteristiky jednotlivých nástrojů obvykle využívané při plánování marketingových strategií společností a dále se diplomová práce podrobněji věnuje tématice samotné optimalizaci webových stránek z hlediska SEO. U společnosti XY byla provedena analýza využívaných marketingových nástrojů a jejich webové prezentaci. Na základě zjištěných výsledků byl vyhotoven návrh projektu, aplikovány informace získané z teoretické části na marketingové nedostatky a dále byl navrhnut marketingový plán pro budoucím developerský projekt společnosti XY.
Anotace v angličtině
The thesis deals with internet marketing focusing on web optimization. There are analysed the characteristics of the various tools usually used for planning the marketing strategies of the companies and then the thesis was devoted to the theme in detail in the optimization of websites in terms of SEO. Company XY was analysed for its used marketing tools and web presentation. The project was suggested based on the results of the analysis part and there were applied the information obtained from the theoretical part for the marketing weak-nesses and there was designed marketing plan for future development projects of company XY.
Klíčová slova
internet, vyhledávání, reklama, SEO, SEM, webové stránky, Web 3.0, in-ternetový přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
internet, search, advertising, SEO, SEM, web pages, Web 3.0, internet direct marketing
Rozsah průvodní práce
145 s. (227 773 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá internetovou marketingovou komunikací se zaměřením na webovou optimalizaci. Jsou zde rozepsány charakteristiky jednotlivých nástrojů obvykle využívané při plánování marketingových strategií společností a dále se diplomová práce podrobněji věnuje tématice samotné optimalizaci webových stránek z hlediska SEO. U společnosti XY byla provedena analýza využívaných marketingových nástrojů a jejich webové prezentaci. Na základě zjištěných výsledků byl vyhotoven návrh projektu, aplikovány informace získané z teoretické části na marketingové nedostatky a dále byl navrhnut marketingový plán pro budoucím developerský projekt společnosti XY.
Anotace v angličtině
The thesis deals with internet marketing focusing on web optimization. There are analysed the characteristics of the various tools usually used for planning the marketing strategies of the companies and then the thesis was devoted to the theme in detail in the optimization of websites in terms of SEO. Company XY was analysed for its used marketing tools and web presentation. The project was suggested based on the results of the analysis part and there were applied the information obtained from the theoretical part for the marketing weak-nesses and there was designed marketing plan for future development projects of company XY.
Klíčová slova
internet, vyhledávání, reklama, SEO, SEM, webové stránky, Web 3.0, in-ternetový přímý marketing
Klíčová slova v angličtině
internet, search, advertising, SEO, SEM, web pages, Web 3.0, internet direct marketing
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické a metodické poznatky o internetové marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav internetové marketingové komunikace ve společnosti XY.
Zhodnoťte výsledky a identifikujte nové možnosti marketingové komunikace po internetu pro společnosti XY.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zlepšení internetové marketingové komunikace společnosti XY.
Podrobte projekt nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte základní teoretické a metodické poznatky o internetové marketingové komunikaci.
II. Praktická část
Analyzujte současný stav internetové marketingové komunikace ve společnosti XY.
Zhodnoťte výsledky a identifikujte nové možnosti marketingové komunikace po internetu pro společnosti XY.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt zlepšení internetové marketingové komunikace společnosti XY.
Podrobte projekt nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave, Fiona ELLIS-CHADWICK, Richard MAYER a Kevin JOHNSTON. Internet marketing: Strategy, implementation and practice. 4th ed. Harlow: Financial Times Prentice Hall, 2009, 706 s. ISBN 978-027-3717-409.
LEDFORD, Jerri L. Search engine optimization bible: cesta k propagaci vlastního webu. 2nd ed. Indianapolis, Ind: Wiley Pub, 2009, 144 s. ISBN 978-047-0452-646.
PROCHÁZKA, David. SEO: cesta k propagaci vlastního webu. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 144 s. ISBN 978-80-247-4222-9.
SIVAKUMAR, A. Retail marketing. 1st ed. New Delhi: Excel Books, 2007, 228 s. ISBN 978-817-4465-757.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009, 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
Seznam doporučené literatury
CHAFFEY, Dave, Fiona ELLIS-CHADWICK, Richard MAYER a Kevin JOHNSTON. Internet marketing: Strategy, implementation and practice. 4th ed. Harlow: Financial Times Prentice Hall, 2009, 706 s. ISBN 978-027-3717-409.
LEDFORD, Jerri L. Search engine optimization bible: cesta k propagaci vlastního webu. 2nd ed. Indianapolis, Ind: Wiley Pub, 2009, 144 s. ISBN 978-047-0452-646.
PROCHÁZKA, David. SEO: cesta k propagaci vlastního webu. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 144 s. ISBN 978-80-247-4222-9.
SIVAKUMAR, A. Retail marketing. 1st ed. New Delhi: Excel Books, 2007, 228 s. ISBN 978-817-4465-757.
SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009, 239 s. ISBN 978-80-247-2866-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí 44b
V projektové části počítáte s variantou, že si firma některé návrhy bude realizovat ve vlastní režii. Nemáte u těchto položek vyčíslené náklady. Kolik firmu budou stát "vlastní režie"?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent 36b
Byl navržený projekt prezentace budovy Čedok realizován? Případně jeho fragmenty?- zodpovězeno zcela
Jak se stavíte ke komunikaci developerských projektů prostřednictvím sociálních sítí?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
doc. Lipták: Jaké vidíte nejčastější nedostatky webových stránek v praxi- ekonomické a sociální?- zodpovězeno zcela
Ing. Schneider: Kde jsou ve Vaší práci shrnuté analytické údaje do interpretace?- zodpovězeno částečně