Hlavní cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace produktové řady těstovin Lagris. Diplomová práce je složena z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace, její cíle a proces. Dále jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Poté následuje praktická část, která se zabývá představením společnosti, PESTE analýzou, Porterovým modelem, analýzou trhu, modelem GE, analýzou značky Lagris a shrnutím pomocí SWOT analýzy. Informace získané v analýzách jsou následně využity pro projekt marketingové komunikace. Celá projektová část je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main objective of the diploma thesis is to create a project marketing communications product line of pasta Lagris. The thesis includes theoretical, practical and project part. The theoretical part defines marketing communication tools, its goals and a process. Furthermore various tools of marketing communication are being analyzed there as well. Following practical part is being dedicated to a performance of the company, the PEST analysis, the Porter's model, a market analysis, the GE model, Lagris brand analysis and all of the above summarized by the SWOT analysis. Information gained from the analysis are applied to the marketing communication project at last. The whole project part is a subject of time, cost and risk analysis.
Marketing communication, communication mix, SWOT analysis, advertising, sales promotion, marketing communication project.
Rozsah průvodní práce
129 s. (171 150 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavní cílem diplomové práce je vytvořit projekt marketingové komunikace produktové řady těstovin Lagris. Diplomová práce je složena z teoretické, praktické a projektové části. V teoretické části je charakterizována marketingová komunikace, její cíle a proces. Dále jsou rozebrány jednotlivé nástroje marketingové komunikace. Poté následuje praktická část, která se zabývá představením společnosti, PESTE analýzou, Porterovým modelem, analýzou trhu, modelem GE, analýzou značky Lagris a shrnutím pomocí SWOT analýzy. Informace získané v analýzách jsou následně využity pro projekt marketingové komunikace. Celá projektová část je podrobena časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main objective of the diploma thesis is to create a project marketing communications product line of pasta Lagris. The thesis includes theoretical, practical and project part. The theoretical part defines marketing communication tools, its goals and a process. Furthermore various tools of marketing communication are being analyzed there as well. Following practical part is being dedicated to a performance of the company, the PEST analysis, the Porter's model, a market analysis, the GE model, Lagris brand analysis and all of the above summarized by the SWOT analysis. Information gained from the analysis are applied to the marketing communication project at last. The whole project part is a subject of time, cost and risk analysis.
Marketing communication, communication mix, SWOT analysis, advertising, sales promotion, marketing communication project.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň využívání nástrojů marketingové komunikace pro produktovou řadu těstovin Lagris.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt marketingové komunikace pro danou produktovou řadu s důrazem na aktuální situaci.
Navržený projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě dostupných literárních zdrojů zpracujte teoretické poznatky týkající se marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte současnou úroveň využívání nástrojů marketingové komunikace pro produktovou řadu těstovin Lagris.
Na základě výsledků analýzy navrhněte projekt marketingové komunikace pro danou produktovou řadu s důrazem na aktuální situaci.
Navržený projekt podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005, 651 s. ISBN 0-13-146918-5.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FILL, Chris. Marketing communications: brands, experiences and participation. 6th ed. Harlow: Pearson, 2013, 820 s. ISBN 978-0-273-77054-1.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip and Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 11th ed. Upper Saddle River, NJ: Pearson Prentice Hall, 2005, 651 s. ISBN 0-13-146918-5.
PELSMACKER, Patrick de, Joeri van den BERGH a Maggie GEUENS. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003, 581 s. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí 53b
Dotkly se legislativní změny, zejména změna Občanského zákoníku a Zákona o obchodních korporacích, podnikání ve společnosti Podravka - Lagris, a. s.?- zodpovězeno zcela
Jak si představujete zvýšení snahy získat zákazníky od konkurence?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent 46b
Bude Vámi navržený projekt realizován?- zodpovězeno zcela
Jaká další rizika mohou projekt ovlivnit? - zodpovězeno zcela
Otázky komise
Ing. Schneider: U slabých stránek uvádíte negativa, ale neuvádíte příčiny negativ
doc. Kubík: Jak jste přišla na ceny reklam, které uvádíte v práci?- zodpovězeno zcela