Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingového mixu ve službách, marketingové komunikace i jejím novým trendům. Druhá, praktická část se zabývá představením restauračního zařízení, analýzou jejího současného stavu, PEST analýzou, analýzou oborového okolí, benchmarkingem a SWOT analýzou. Dále bude vytvořen projekt na základě shromážděných údajů se zaměřením na marketingový komunikační plán pro zvolený subjekt. Projekt byl následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main objective of this diploma thesis is to create a plan of the marketing communication mix for the restaurant. The diploma thesis consists of two parts. First theoretical part deals with marketing knowledge, marketing mix, marketing mix in services, marketing communication and new trends. Second practical part deals with the restaurant introduction, analysis of current situation, PEST analysis, analysis of competition, benchmarking and SWOT analysis. Then will be created the project based on collected data focusing on marketing communication plan for the selected subject. The project was subjected to cost, time and risk analysis.
Hlavním cílem diplomové práce je vytvořit plán marketingového komunikačního mixu pro restaurační zařízení. Diplomová práce se skládá ze dvou částí. První, teoretická část, se zabývá poznatky z oblasti marketingu, marketingového mixu a marketingového mixu ve službách, marketingové komunikace i jejím novým trendům. Druhá, praktická část se zabývá představením restauračního zařízení, analýzou jejího současného stavu, PEST analýzou, analýzou oborového okolí, benchmarkingem a SWOT analýzou. Dále bude vytvořen projekt na základě shromážděných údajů se zaměřením na marketingový komunikační plán pro zvolený subjekt. Projekt byl následně podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main objective of this diploma thesis is to create a plan of the marketing communication mix for the restaurant. The diploma thesis consists of two parts. First theoretical part deals with marketing knowledge, marketing mix, marketing mix in services, marketing communication and new trends. Second practical part deals with the restaurant introduction, analysis of current situation, PEST analysis, analysis of competition, benchmarking and SWOT analysis. Then will be created the project based on collected data focusing on marketing communication plan for the selected subject. The project was subjected to cost, time and risk analysis.
Proveďte literární rešerši na téma týkající se marketingové komunikace.
Aplikujte poznatky týkající se marketingu na sektor služeb a formulujte teoretická východiska.
II. Praktická část
Analyzujte současné aktivity marketingové komunikace pro restaurační zařízení.
Vytvořte plán marketingové komunikace a zhodnoťte jej z hlediska implementace do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši na téma týkající se marketingové komunikace.
Aplikujte poznatky týkající se marketingu na sektor služeb a formulujte teoretická východiska.
II. Praktická část
Analyzujte současné aktivity marketingové komunikace pro restaurační zařízení.
Vytvořte plán marketingové komunikace a zhodnoťte jej z hlediska implementace do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip a kol. Moderní marketing. 4. evrop. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KURTZ, David L. and Louis E. BOONE. Principles of marketing. 12th ed. Mason, Ohio: Thomson/South-Western, 2006, 656 s. ISBN 0-324-32379-4.
PERREAULT, William D., Joseph P. CANNON and E. Jarome McCARTHY. Essentials of marketing: a marketing strategy planning approach. 12th ed. New York: The McGraw-Hill Companies, 2010, 691 s. ISBN 978-0-07-340481-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip a kol. Moderní marketing. 4. evrop. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KURTZ, David L. and Louis E. BOONE. Principles of marketing. 12th ed. Mason, Ohio: Thomson/South-Western, 2006, 656 s. ISBN 0-324-32379-4.
PERREAULT, William D., Joseph P. CANNON and E. Jarome McCARTHY. Essentials of marketing: a marketing strategy planning approach. 12th ed. New York: The McGraw-Hill Companies, 2010, 691 s. ISBN 978-0-07-340481-3.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí 46b
Jak jste pokročila v rámci realizace projektové části č. 2 s panem Romanem Vaňkem? Koho případně máte v záloze?- zodpovězeno zcela
Jste schopna upustit v případě nízkého zájmu o eventy od tradiční české kuchyně a zaměřit se i na jinou krajinu?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent 51b
Budou některá Vámi navrhovaná opatření, jak zlepšit postavení zařízení na trhu, zavedena do praxe ? Pokud ano, která, pokud ne, proč tomu tak je?- zodpovězeno zcela
Byl navrhovaný projekt představen majiteli zařízení, pokud ano, jaká byla jeho reakce ? Které z navrhovaných opatření ocenil nejvíce?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
doc. Lipták: S marketingem chceme dosáhnout větších zisku a úspěchu a vychází z produktu, který nabízíme. Na začátku práce jste měla definovat, co zlepšit v produktu
Ing Schneider: Kdo Vám vymezil platnost jen na rok 2014? Neomezuje Vás?- zodpovězeno zcela