Diplomová práce se zabývá event marketingem jako jedním z význačných nástrojů marketingové komunikace ve sportovním prostředí, konkrétně v hokejovém klubu. Její teoretická část je věnována vysvětlení související problematiky s apelem na sportovní a event marketing. V druhé části práce jsou zanalyzovány současné nástroje marketingové komunikace klubu a provedeny analýzy jako podklad pro projektovou část práce, v níž je navržen konkrétní event se všemi náležitostmi.
Anotace v angličtině
Diploma thesis deals with the event marketing as one of the important tools of marketing communication in the sports environment, specifically in the hockey club. The theoretical part is dedicated to the explanation of related issues with appealing to sports and event marketing. In the second part of the work are analysed the current tools of marketing communication of the club, and made analysis as a basis for the project part of the work, in which is proposed specific event with all the necessities.
Klíčová slova
Sportovní marketing, event marketing, event management, event, event marketingová strategie, fundraising, sportovní merchandising, HC Olomouc
Klíčová slova v angličtině
Sport marketing, event marketing, event management, event, event marketing strategy, fundraising, sport merchandising, HC Olomouc
Rozsah průvodní práce
106 s. (140 571 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá event marketingem jako jedním z význačných nástrojů marketingové komunikace ve sportovním prostředí, konkrétně v hokejovém klubu. Její teoretická část je věnována vysvětlení související problematiky s apelem na sportovní a event marketing. V druhé části práce jsou zanalyzovány současné nástroje marketingové komunikace klubu a provedeny analýzy jako podklad pro projektovou část práce, v níž je navržen konkrétní event se všemi náležitostmi.
Anotace v angličtině
Diploma thesis deals with the event marketing as one of the important tools of marketing communication in the sports environment, specifically in the hockey club. The theoretical part is dedicated to the explanation of related issues with appealing to sports and event marketing. In the second part of the work are analysed the current tools of marketing communication of the club, and made analysis as a basis for the project part of the work, in which is proposed specific event with all the necessities.
Klíčová slova
Sportovní marketing, event marketing, event management, event, event marketingová strategie, fundraising, sportovní merchandising, HC Olomouc
Klíčová slova v angličtině
Sport marketing, event marketing, event management, event, event marketing strategy, fundraising, sport merchandising, HC Olomouc
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska v oblasti event marketingu s ohledem na specifika sportovního prostředí.
II. Praktická část
Analyzujte stávající marketingovou komunikaci hokejového klubu s důrazem na event marketing.
Navrhněte event marketingovou strategii hokejového klubu.
Zpracujte projekt vedoucí k vytvoření nového eventu pro hokejový klub.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretická východiska v oblasti event marketingu s ohledem na specifika sportovního prostředí.
II. Praktická část
Analyzujte stávající marketingovou komunikaci hokejového klubu s důrazem na event marketing.
Navrhněte event marketingovou strategii hokejového klubu.
Zpracujte projekt vedoucí k vytvoření nového eventu pro hokejový klub.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BEECH, John a Simon CHADWICK. The marketing of sport. New York: Prentice Hall/Financial Times, 2007, 555 s. ISBN 978-027-3688-266.
BLAKEY, Paul. Sport Marketing. Exeter: Learning Matters, 2011, 220 s. ISBN 08-572-5090-6.
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. Praha: Olympia, 2009, 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, NJ: John Wiley, 2012, 320 s. ISBN 978-0470891070.
Seznam doporučené literatury
BEECH, John a Simon CHADWICK. The marketing of sport. New York: Prentice Hall/Financial Times, 2007, 555 s. ISBN 978-027-3688-266.
BLAKEY, Paul. Sport Marketing. Exeter: Learning Matters, 2011, 220 s. ISBN 08-572-5090-6.
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu. Praha: Olympia, 2009, 225 s. ISBN 978-80-7376-150-9.
LATTENBERG, Vivien. Event, aneb, Úspěšná akce krok za krokem: příručka pro organizátory. Brno: Computer Press, 2010, 257 s. ISBN 978-80-251-2397-3.
PRESTON, Chris. Event marketing: how to successfully promote events, festivals, conventions, and expositions. 2nd ed. Hoboken, NJ: John Wiley, 2012, 320 s. ISBN 978-0470891070.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí 49b
Konzultovala jste Váš návrh s hokejovým klubem a jaká je šance, že by tento projekt zrealizovali? Proč jste si právě vybrala pro své zpracování hokejový klub v Olomouci?- zodpovězeno zcela
Prosím, vysvětlete proč jste se rozhodla využít jednotlivé návrhy s komunikačním mixu eventu?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent 55b
Jaké jsou konkrétní přínosy navrženého projektu?- zodpovězeno zcela
Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s managementem hokejového klubu HC Olomouc, jaké byly případné reakce?- zodpovězeno zcela
Otázky komise
doc. Lipták: Jaký je rozdíl mezi situační analýzou a mezi analýzou situace?- zodpovězeno zcela
Ing. Schneider: Kde se v textu odvoláváte na tabulku matematického vyjádření swot analýzy?- zodpovězeno částečně
Dr. Dobeš: Řešila jste bezpečnost některých Vašich návrhů?- zodpovězeno zcela