Cílem této práce je projekt na zlepšení image a corporate identity firmy Dante media Česko s. r. o. Celá práce se opírá o teoretický základ zaměřený na vysvětlení a popis pojmů image a corporate identity a s nimi souvisejícími pojmy. Tyto poznatky jsou použity jako východiska pro analytickou část. Analytická část je rozdělena do dvou částí. Nejprve je provedena analýza samotné společnosti a poté je analyzována firemní komunikace. Projektová část je opět rozdělena na dvě části. První část je pojednána jako příprava na samotný projekt, kde jsou stanoveny podmínky a postupy. Druhá část je přímo vytvořený návrh firemního design manuálu, jehož potřeba vzešla z analýz. V závěru práce je vyhodnocení projektu a firmě jsou navržena doporučení v rámci další podpory vizuální komunikace firmy.
Annotation in English
The aim of this thesis is to propose a project to improve Corporate image and Corporate identity of Dante media Cesko company. The thesis is based on theoretical background which is focused on the concept of Corporate image and identity and interrelated terms. Theoretical finding are used as the basis for analytical part. The analytical part is divided into two sections. First part is dealing with analysis of the company and the second part is focused on corporate communications. The project´s part is also divided into two sections. First section is dedicated to preparation for the project itself, conditions and procedures are set. Second section represents corporate design manual proposal which was proposed according analysis findings. In the end, the project is evaluated. The related recommendations are suggested for further support of company´s visual communications.
Keywords
Corporate identity, Design, Design manuál, Image, Vizuální komunikace
Keywords in English
Corporate Identity, Design, Company´s design manual, Image, Visual Communication
Length of the covering note
88 s. (113 115 znaků)
Language
CZ
Annotation
Cílem této práce je projekt na zlepšení image a corporate identity firmy Dante media Česko s. r. o. Celá práce se opírá o teoretický základ zaměřený na vysvětlení a popis pojmů image a corporate identity a s nimi souvisejícími pojmy. Tyto poznatky jsou použity jako východiska pro analytickou část. Analytická část je rozdělena do dvou částí. Nejprve je provedena analýza samotné společnosti a poté je analyzována firemní komunikace. Projektová část je opět rozdělena na dvě části. První část je pojednána jako příprava na samotný projekt, kde jsou stanoveny podmínky a postupy. Druhá část je přímo vytvořený návrh firemního design manuálu, jehož potřeba vzešla z analýz. V závěru práce je vyhodnocení projektu a firmě jsou navržena doporučení v rámci další podpory vizuální komunikace firmy.
Annotation in English
The aim of this thesis is to propose a project to improve Corporate image and Corporate identity of Dante media Cesko company. The thesis is based on theoretical background which is focused on the concept of Corporate image and identity and interrelated terms. Theoretical finding are used as the basis for analytical part. The analytical part is divided into two sections. First part is dealing with analysis of the company and the second part is focused on corporate communications. The project´s part is also divided into two sections. First section is dedicated to preparation for the project itself, conditions and procedures are set. Second section represents corporate design manual proposal which was proposed according analysis findings. In the end, the project is evaluated. The related recommendations are suggested for further support of company´s visual communications.
Keywords
Corporate identity, Design, Design manuál, Image, Vizuální komunikace
Keywords in English
Corporate Identity, Design, Company´s design manual, Image, Visual Communication
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z dané oblasti a formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy a návrhu řešení.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu corporate identity firmy Dante media Česko, s.r.o.
Na základě zjištěných poznatků navrhněte ideový záměr pro zlepšení současného stavu ve firmě.
Propracujte projektové varianty řešení žádoucího směru Corporate identity.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze a zhodnoťte celkový přínos pro firmu.
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši z dané oblasti a formulujte teoretická východiska pro zpracování analýzy a návrhu řešení.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu corporate identity firmy Dante media Česko, s.r.o.
Na základě zjištěných poznatků navrhněte ideový záměr pro zlepšení současného stavu ve firmě.
Propracujte projektové varianty řešení žádoucího směru Corporate identity.
Projekt podrobte nákladové a rizikové analýze a zhodnoťte celkový přínos pro firmu.
Závěr
Recommended resources
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
HEALEY, Matthew. What is branding?. Mies, Switzerland: RotoVision, 2008, 256 s. ISBN 978-2-940361-45-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 324 s. ISBN 978-80-247-4005-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the whole branding team. 4th ed. Hoboken, New Jersey: Wiley, c2013, 326 s. ISBN 978-1-118-09920-9.
Recommended resources
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, 306 s. ISBN 80-7226-885-6.
HEALEY, Matthew. What is branding?. Mies, Switzerland: RotoVision, 2008, 256 s. ISBN 978-2-940361-45-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012, 324 s. ISBN 978-80-247-4005-8.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 190 s. ISBN 978-80-247-2790-5.
WHEELER, Alina. Designing brand identity: an essential guide for the whole branding team. 4th ed. Hoboken, New Jersey: Wiley, c2013, 326 s. ISBN 978-1-118-09920-9.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
illustrations, tables
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Otázky vedoucí 53b:
- žádné
Otázky oponent 51b:
Myslíte si, že je možné docílit pozitivní image firmy i bez prakticky aplikované korporátní identity? Pokud si myslíte, že ano, prosím, argumentujte.- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
doc. Kubík: Jaké má Vámi analyzovaná forma na trhu konkurenty a jaké je nebezpečí, že by mohli omezit její podíl na trhu?- zodpovězeno zcela
Ing. Richtr: Logo jste navrhovala Vy, nebo jej používá firma sama?- zodpovězeno zcela
dr. Dobeš: Jak velký má firma obrat?- zodpovězeno zcela