Diplomová práce se zabývá zlepšením webových stránek firmy XY pro marketingové účely. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část shrnuje poznatky z oblasti internetového marketingu, zejména ohledně webových stránek a zdrojů návštěvnosti webových stránek. Praktická část se zabývá analýzou současných webových stránek vybrané firmy, jejím srovnání s webovými stránkami konkurentů a navrhuje doporučení ke zlepšení. Na základě doporučení je zpracovaný projekt zlepšení webových stránek a na závěr je tento projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Thesis deals with website improvement of the company XY for marketing purposes. The Thesis is divided into two parts. The theoretical part summarizes findings from the field of internet marketing, particularly in relation to websites and website traffic sources. The practical part of the Thesis includes three main areas, namely analysis of the current website version of the chosen company, its comparison with competitors websites, and lastly draft recommendations for improvement. Finally, based on the draft recommendations a project for the website improvement is introduced, which is also subjected to the time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
internet, marketing, návštěvnost, online, PPC, přístupnost, SEO, webdesign, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
accessibility, internet, marketing, online, PPC, SEO, traffic, webdesign, website
Rozsah průvodní práce
112 s. (149 573 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá zlepšením webových stránek firmy XY pro marketingové účely. Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část shrnuje poznatky z oblasti internetového marketingu, zejména ohledně webových stránek a zdrojů návštěvnosti webových stránek. Praktická část se zabývá analýzou současných webových stránek vybrané firmy, jejím srovnání s webovými stránkami konkurentů a navrhuje doporučení ke zlepšení. Na základě doporučení je zpracovaný projekt zlepšení webových stránek a na závěr je tento projekt podrobený časové, nákladové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Thesis deals with website improvement of the company XY for marketing purposes. The Thesis is divided into two parts. The theoretical part summarizes findings from the field of internet marketing, particularly in relation to websites and website traffic sources. The practical part of the Thesis includes three main areas, namely analysis of the current website version of the chosen company, its comparison with competitors websites, and lastly draft recommendations for improvement. Finally, based on the draft recommendations a project for the website improvement is introduced, which is also subjected to the time, cost and risk analysis.
Klíčová slova
internet, marketing, návštěvnost, online, PPC, přístupnost, SEO, webdesign, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
accessibility, internet, marketing, online, PPC, SEO, traffic, webdesign, website
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte teoretická východiska vztahující se k internetovému marketingu se zaměřením na optimalizaci internetových stránek pro marketingové účely firmy.
II. Praktická část
Analyzujte internetové stránky firmy XY a vybraných konkurentů z hlediska marketingového využití.
Navrhněte projekt zlepšení internetových stránek firmy XY pro marketingové účely.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě odborné literatury zpracujte teoretická východiska vztahující se k internetovému marketingu se zaměřením na optimalizaci internetových stránek pro marketingové účely firmy.
II. Praktická část
Analyzujte internetové stránky firmy XY a vybraných konkurentů z hlediska marketingového využití.
Navrhněte projekt zlepšení internetových stránek firmy XY pro marketingové účely.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost webu. Brno: Computer Press, 2010, 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4.
PACKER, Nigel T. Internet marketing: how to get a website that works for your business. London: Right Way, 2008, 256 s. ISBN 978-071-6030-201.
SHEEHAN, Brian. Online marketing. Lausanne: AVA Academia, 2010, 183 s. ISBN 978-2-940411-33-7.
Seznam doporučené literatury
FOX, Vanessa. Marketing ve věku společnosti Google: využijte ve svém byznysu plný potenciál on-line vyhledávání. Brno: Computer Press, 2011, 245 s. ISBN 978-80-251-3357-6.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
KRUG, Steve. Nenuťte uživatele přemýšlet!: praktický průvodce testováním a opravou chyb použitelnost webu. Brno: Computer Press, 2010, 165 s. ISBN 978-80-251-2923-4.
PACKER, Nigel T. Internet marketing: how to get a website that works for your business. London: Right Way, 2008, 256 s. ISBN 978-071-6030-201.
SHEEHAN, Brian. Online marketing. Lausanne: AVA Academia, 2010, 183 s. ISBN 978-2-940411-33-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 42 bodů, otázky:
Bude firma předložený projekt realizovat svépomocí nebo prostřednictvím externí firmy? V případě externí firmy - už je nějaká konkrétní firma vybrána? - zodpovězeno zcela
Oponent 56 bodů, otázky:
Ze kterého zdroje návštěvnosti očekáváte nejvíce poptávek? - zodpovězeno zcela
Které nástroje pro měření webu byste firmě doporučil? - zodpovězeno zcela
Může firma využít webových stránek při rozšiřování své působnosti do dalších regionů? - zodpovězeno zcela
Myslíte si, že webové stránky budou v budoucnu hlavním zdrojem zákazek i pro menší firmy zabývající se řemeslnou činností. - zodpovězeno zcela
Otázky komise:
Doc. Lipták: Na str. 66 je uvedeno bodové hodnocení, můžete prosím objasnit, jak vzniklo? - zodpovězeno zcela
Doc. Lipták: Na následující straně uvádíte váhy hodnocení, jak vzniklo toto hodnocení? Kde je v práci popsán postup.
Doc. Lipták: Ve své prezentaci jste uvedl, že weby působily amatérky, co tím myslíte? - zodpovězeno zcela
Doc. Lipták: Nemyslíte si, že Vámi navrhovaný design tlačítek, působí na uživatele manipulačně? - zodpovězeno zcela
Ing. Schneider: Jaké metody jste využil pro zpracování získaných dat. Jaké znáte metody práce s daty? - zodpovězeno zcela