Diplomová práce se zabývá problematikou zahájení nového podnikání. Cílem diplomové práce je zpracovat podnikatelský plán na založení herny virtuální reality, která je podnikatelským záměrem dvou mladých podnikatelů. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část předkládá teoretické poznatky z oblasti podnikání a marketingu služeb, a tvoří tak kvalitní základ pro následující analytickou a projektovou část. Analytická část je věnována analýzám makrookolí a mikrookolí plánované herny a dotazníkovému šetření. Na základě teoretických poznatků a výstupů z analytické části je poté v projektové části zpracován projekt herny virtuální reality, který je v závěru podroben finanční, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Master Thesis deals with starting a new business. The objective of the Master Thesis is business plan elaboration for the establishment of a virtual reality game-house, which represents a business idea of two young entrepreneurs. The Master Thesis is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part presents theoretical findings from the area of entrepreneurship and services marketing, and thus forms a quality base for the analytical and project part. The analytical part is dedicated to macro and micro analysis of the intended game-house and to questionnaire survey. Based on theoretical findings and the analytical part output, the virtual reality game-house project is then compiled within the project part of the Master Thesis. The virtual reality game-house project is then subjected to financial, time and risk analysis.
Entrepreneurship, services marketing, business plan, situation analysis, marketing plan.
Rozsah průvodní práce
122 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce se zabývá problematikou zahájení nového podnikání. Cílem diplomové práce je zpracovat podnikatelský plán na založení herny virtuální reality, která je podnikatelským záměrem dvou mladých podnikatelů. Diplomová práce je rozdělena na část teoretickou, analytickou a projektovou. Teoretická část předkládá teoretické poznatky z oblasti podnikání a marketingu služeb, a tvoří tak kvalitní základ pro následující analytickou a projektovou část. Analytická část je věnována analýzám makrookolí a mikrookolí plánované herny a dotazníkovému šetření. Na základě teoretických poznatků a výstupů z analytické části je poté v projektové části zpracován projekt herny virtuální reality, který je v závěru podroben finanční, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The Master Thesis deals with starting a new business. The objective of the Master Thesis is business plan elaboration for the establishment of a virtual reality game-house, which represents a business idea of two young entrepreneurs. The Master Thesis is divided into theoretical, analytical and project part. The theoretical part presents theoretical findings from the area of entrepreneurship and services marketing, and thus forms a quality base for the analytical and project part. The analytical part is dedicated to macro and micro analysis of the intended game-house and to questionnaire survey. Based on theoretical findings and the analytical part output, the virtual reality game-house project is then compiled within the project part of the Master Thesis. The virtual reality game-house project is then subjected to financial, time and risk analysis.
Entrepreneurship, services marketing, business plan, situation analysis, marketing plan.
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretická východiska pro zpracování návrhu podnikatelského plánu.
Praktická část
Analyzujte současnou situaci na trhu heren virtuální reality.
Zpracujte podnikatelský plán na založení herny virtuální reality.
Návrh podnikatelského plánu podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte teoretická východiska pro zpracování návrhu podnikatelského plánu.
Praktická část
Analyzujte současnou situaci na trhu heren virtuální reality.
Zpracujte podnikatelský plán na založení herny virtuální reality.
Návrh podnikatelského plánu podrobte nákladové, rizikové a časové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 13th ed. Upper Sad-dle River, NJ: Pearson Education, 2010, 744 s. ISBN 978-0137006694.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
LAMB, Charles, Joe HAIR a Carl MCDANIEL. Essentials of marketing. 7th ed. Mason, Ohio: South-Western Cengage Learning, 2012, 672 s. ISBN 0-538-47834-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 3. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 336 s. ISBN 978-80-247-4520-6.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of marketing. 13th ed. Upper Sad-dle River, NJ: Pearson Education, 2010, 744 s. ISBN 978-0137006694.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
LAMB, Charles, Joe HAIR a Carl MCDANIEL. Essentials of marketing. 7th ed. Mason, Ohio: South-Western Cengage Learning, 2012, 672 s. ISBN 0-538-47834-2.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2014, 268 s. ISBN 978-80-247-5037-8.
VEBER, Jaromír a Jitka SRPOVÁ. Podnikání malé a střední firmy. 3. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2012, 336 s. ISBN 978-80-247-4520-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
OPONENT: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.,14b
Z jakého důvodu se uvažovalo o založení herny virtuální reality právě v Brně-město či ve Zlíně? ZODPOVĚZENO ZCELA
Na základě jakých skutečností lze vůbec uvažovat o tom, že herna virtuální reality (velmi specifická služba) by mohla být podnikatelsky úspěšná (dle realizovaného dotazníkového šetření bylo v obou krajských městech osloveno pouze 193 respondentů, jejichž odpovědi byly nejednotné)? ZODPOVĚZENO ZCELA
VEDOUCÍ: doc. Ing. Pavla Staňková, Ph.D., 18b
Jaké metody analýzy a sběru informací jste ve své práci využila? Byla použita také metoda syntézy? Pokud ano, ve které části diplomové práce? ZODPOVĚZENO ZCELA
Měla byste vy sama osobně zájem navštívit hernu virtuální reality? ZODPOVĚZENO ZCELA
Doc. Kubíčková: Jak jste došla na to, že by cílovou skupinou měli být vysokoškoláci? Jakou má vazbu mzda a cílová skupina, kterou jsou studenti? Kolik návštěv herny denně potřebujete, aby se Vám generoval zisk? ZODPOVĚZENO ZCELA
Dr. Dobeš: V rozpočtu máte uvedeno, že plánujete nákup 10 her za 500 Kč, jsou licenční podmínky skutečně tak levné? ZODPOVĚZENO ZCELA