Diplomová práce je zaměřena na marketing v cestovním ruchu, který je v teoretické části dostatečně definován i s perspektivními formami cestovního ruchu, důležité pro rozvoj turistiky. Praktická část je zaměřena na analýzu zkoumaného subjektu, tedy Olomouce a okolí. Na základě této analýzy jsou navrženy projekty na zlepšení cestovního ruchu, kdy jeden z těchto projektů je vypracován detailně i s nákladovou a rizikovou analýzou.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on tourism marketing that is defined in the theoretical part with also perspective forms of tourism important for development. Olomouc and surroundings is analyzed in the practical part and based on analyze is last project part whit several ideas for development tourism and one of them is elaborated detail also analyzed by cost and risk.
Klíčová slova
marketing, cestovní ruch, kultura, sport, projekt
Klíčová slova v angličtině
marketing, tourism, culture, sport, project
Rozsah průvodní práce
94 s. (127 226 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na marketing v cestovním ruchu, který je v teoretické části dostatečně definován i s perspektivními formami cestovního ruchu, důležité pro rozvoj turistiky. Praktická část je zaměřena na analýzu zkoumaného subjektu, tedy Olomouce a okolí. Na základě této analýzy jsou navrženy projekty na zlepšení cestovního ruchu, kdy jeden z těchto projektů je vypracován detailně i s nákladovou a rizikovou analýzou.
Anotace v angličtině
Diploma thesis is focused on tourism marketing that is defined in the theoretical part with also perspective forms of tourism important for development. Olomouc and surroundings is analyzed in the practical part and based on analyze is last project part whit several ideas for development tourism and one of them is elaborated detail also analyzed by cost and risk.
Klíčová slova
marketing, cestovní ruch, kultura, sport, projekt
Klíčová slova v angličtině
marketing, tourism, culture, sport, project
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k cestovnímu ruchu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu cestovního ruchu v Olomouci a okolí.
Vypracujte projekt rozvoje cestovního ruchu v Olomouc a okolí.
Proveďte nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši vztahující se k cestovnímu ruchu.
II. Praktická část
Proveďte analýzu současného stavu cestovního ruchu v Olomouci a okolí.
Vypracujte projekt rozvoje cestovního ruchu v Olomouc a okolí.
Proveďte nákladovou a rizikovou analýzu projektu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
CONRADY, R. a M. BUCK. Trends and issues in global tourism 2011. Heidelberg: Springer, c2011, 342 s. ISBN 978-3-642-17766-8.
GOELDNER, Ch. R. a J. RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N.J.: John Wiley, c2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
LACINA, K. Management a marketing cestovního ruchu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, 81 s. ISBN 978-80-7408-035-7.
PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha: Grada, 2006, 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
Seznam doporučené literatury
CONRADY, R. a M. BUCK. Trends and issues in global tourism 2011. Heidelberg: Springer, c2011, 342 s. ISBN 978-3-642-17766-8.
GOELDNER, Ch. R. a J. RITCHIE. Tourism: principles, practices, philosophies. 9 edt. Hoboken, N.J.: John Wiley, c2009, 624 s. ISBN 9780470084595.
JAKUBÍKOVÁ, D. Marketing v cestovním ruchu: jak uspět v domácí i světové konkurenci. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada, 2012, 313 s. ISBN 978-80-247-4209-0.
LACINA, K. Management a marketing cestovního ruchu. Praha: Vysoká škola finanční a správní, 2010, 81 s. ISBN 978-80-7408-035-7.
PALATKOVÁ, M. Marketingová strategie destinace cestovního ruchu: jak získat více příjmů z cestovního ruchu. Praha: Grada, 2006, 341 s. ISBN 80-247-1014-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí 53 bodů, otázky:
Jak si vysvětlujete, že ve slevových akcích se cena hotelových pobytů snižuje i o 60%?
V dalších etapách bych doporučil využít i kulinářského cestovního ruchu. Má Olomoucký kraj v této oblasti co nabídnout?
Oponent 53 bodů, otázky:
Bude Vámi navrhovaný projekt, v tomto znění skutečně realizován?
Co si myslíte, že je stále slabou stránkou a zároveň velkou příležitostí ke zlepšení v oblasti služeb a cestovního ruchu obecně?
S jakou odezvou jste se setkala při svých konzultacích a návrzích řešení v institucích mající vliv na fungování cestovního ruchu?
Otázky komise:
doc. Lipták: Kdo bude do rozvoje zapojen a jaké potenciály můžete klientele nabídnout? Jaké jsou cílové skupiny jednotlivých balíčků? - zodpovězeno zcela
Ing. Schneider: Zajímalo by mne, jak jste pojala na základě zadání DP ? město Olomouc a jeho okolí? ? zodpovězeno zcela
Ing. Schneider: Ve SWOT analýze máte uvedeno, že stravovací zařízení jsou v nevyhovujícím stavu. Můžete to objasnit? ? ? zodpovězeno zcela