Diplomová práce na téma marketingová komunikace společnosti Světa Plodů je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je práce věnována teoretickým východiskům v oblasti marketingu obecně, marketingovým nástrojům, vývoji marketingu a jeho novým formám. Praktická část nejprve analyzuje stav marketingu do Února roku 2014, vyhodnocuje pomocí tří analýz: PEST, SWOT, Porterova. Na základě výsledků analytické části jsou popisované projekty, které jsme realizovali. Práce je zakončena návrhem dalších projektů do budoucna.
Anotace v angličtině
The master thesis of marketing communication of company Svět Plodů is divided into the-oretical and practical parts. The theoretical part of the thesis is devoted to theoretical background of marketing, marketing tools, development of its new forms. The practical part analyzes the state of marketing until February 2014, evaluated using three analyzes: PEST, SWOT, Porter. Following projects are based on the results of the analytical section. The thesis ends with proposals of other projects for the future.
Klíčová slova
Svět Plodů, marketingová komunikace, nízkonákladový marketing, vývoj reklamy, PEST analýza, SWOT analýza, Porterova analýza, zdravá výživa, trvanlivé potraviny
Klíčová slova v angličtině
Svět Plodů, marketing communications, low-cost marketing, advertising development, PEST analysis, SWOT analysis, Porter's analysis, healthy diet, perishable foods
Rozsah průvodní práce
84
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce na téma marketingová komunikace společnosti Světa Plodů je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části je práce věnována teoretickým východiskům v oblasti marketingu obecně, marketingovým nástrojům, vývoji marketingu a jeho novým formám. Praktická část nejprve analyzuje stav marketingu do Února roku 2014, vyhodnocuje pomocí tří analýz: PEST, SWOT, Porterova. Na základě výsledků analytické části jsou popisované projekty, které jsme realizovali. Práce je zakončena návrhem dalších projektů do budoucna.
Anotace v angličtině
The master thesis of marketing communication of company Svět Plodů is divided into the-oretical and practical parts. The theoretical part of the thesis is devoted to theoretical background of marketing, marketing tools, development of its new forms. The practical part analyzes the state of marketing until February 2014, evaluated using three analyzes: PEST, SWOT, Porter. Following projects are based on the results of the analytical section. The thesis ends with proposals of other projects for the future.
Klíčová slova
Svět Plodů, marketingová komunikace, nízkonákladový marketing, vývoj reklamy, PEST analýza, SWOT analýza, Porterova analýza, zdravá výživa, trvanlivé potraviny
Klíčová slova v angličtině
Svět Plodů, marketing communications, low-cost marketing, advertising development, PEST analysis, SWOT analysis, Porter's analysis, healthy diet, perishable foods
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů z oblasti marketingové komunikace s důrazem na aktuální vývoj reklamy a zhodnoťte příčiny, dopady a následky tohoto procesu.
Praktická část
Analyzujte aktuální úroveň marketingové komunikace společnosti Svět Plodů.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
Definujte cíle práce a použité metody zpracování práce.
Teoretická část
Proveďte průzkum literárních zdrojů z oblasti marketingové komunikace s důrazem na aktuální vývoj reklamy a zhodnoťte příčiny, dopady a následky tohoto procesu.
Praktická část
Analyzujte aktuální úroveň marketingové komunikace společnosti Svět Plodů.
Na základě výsledků analýzy vytvořte projekt marketingové komunikace.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAILEY, M. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, 2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
FORET, M. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, P. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PALMER, A. Introduction to marketing: theory and practise. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2012, 542 s. ISBN 978-0-19-960213-1.
VYSEKALOVÁ, J a MIKEŠ, J. Reklama: jak dělat reklamu. 3. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
Seznam doporučené literatury
BAILEY, M. Internet marketing: an hour a day. Indianapolis, Ind.: Wiley, 2011, 567 s. ISBN 978-0-470-63374-8.
FORET, M. Marketingová komunikace. 3. aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
KOTLER, P. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PALMER, A. Introduction to marketing: theory and practise. 3rd ed. Oxford: Oxford University Press, 2012, 542 s. ISBN 978-0-19-960213-1.
VYSEKALOVÁ, J a MIKEŠ, J. Reklama: jak dělat reklamu. 3. aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010, 208 s. ISBN 978-80-247-3492-7.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí DP, Dr. Lenka Harantová, 14 bodů:
Co je zahrnuto v nákladech 2000 Kč v rámci vytvoření pojízdné reklamy? Zodpovězeno zcela
Oponent DP, doc. Chovancová, 13 bodů:
Jak bylo dotazování prováděno? Jaké otázky byly zákazníkům kladeny? Podle jakých identifikačních otázek byli respondenti hodnoceni? Zodpovězeno zcela