Tato diplomová práce obsahuje marketingový plán pro Rožnovské pivní lázně, který vyplývá z provedené situační analýzy. Práce je rozdělena do dvou částí. Nejdříve je provede-na literární rešerše vztahující se k marketingové komunikaci. Obsahuje popis tvorby efektivní komunikace, implementace marketingové komunikace ve službách a marketingového plánu. Ve druhé části je obsažena situační analýza firmy prostřednictvím Porterovy pěti-faktorové analýzy, PEST, SWOT, IFE, EFE a QSPM analýzy. Následuje projektová část zabývající se marketingovým mixem firmy, tvorbou marketingového plánu vyplývajícího z předchozích analýz a dále jeho zhodnocení z hlediska implementace do praxe za použití nákladové, časové a rizikové analýzy.
Anotace v angličtině
This thesis contains the marketing plan for Rožnov Beer Spa. This thesis is divided into 3 parts. At the beginning there is literary research apply to marketing communication and contains efficient communication, marketing communication in services and marketing plan. In the second part there are situational analysis like Porter, PEST, SWOT, IFE, EFE and QSPM. The third part contains marketing mix of this company, marketing plan for the year 2014 and their evaluation respect to put this into practice. At the end there are cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingový plán, marketingová komunikace ve službách, marketingový mix, situační analýza, Porterova analýza, SWOT analýza, PEST analýza, QSPM analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing plan, marketing communication in services, situational analysis, Porter analysis, SWOT analysis, PEST analysis, IFE and EFE analysis, QSPM analysis.
Rozsah průvodní práce
90 s. (102 424 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato diplomová práce obsahuje marketingový plán pro Rožnovské pivní lázně, který vyplývá z provedené situační analýzy. Práce je rozdělena do dvou částí. Nejdříve je provede-na literární rešerše vztahující se k marketingové komunikaci. Obsahuje popis tvorby efektivní komunikace, implementace marketingové komunikace ve službách a marketingového plánu. Ve druhé části je obsažena situační analýza firmy prostřednictvím Porterovy pěti-faktorové analýzy, PEST, SWOT, IFE, EFE a QSPM analýzy. Následuje projektová část zabývající se marketingovým mixem firmy, tvorbou marketingového plánu vyplývajícího z předchozích analýz a dále jeho zhodnocení z hlediska implementace do praxe za použití nákladové, časové a rizikové analýzy.
Anotace v angličtině
This thesis contains the marketing plan for Rožnov Beer Spa. This thesis is divided into 3 parts. At the beginning there is literary research apply to marketing communication and contains efficient communication, marketing communication in services and marketing plan. In the second part there are situational analysis like Porter, PEST, SWOT, IFE, EFE and QSPM. The third part contains marketing mix of this company, marketing plan for the year 2014 and their evaluation respect to put this into practice. At the end there are cost, time and risk analysis.
Klíčová slova
Marketingový plán, marketingová komunikace ve službách, marketingový mix, situační analýza, Porterova analýza, SWOT analýza, PEST analýza, QSPM analýza.
Klíčová slova v angličtině
Marketing plan, marketing communication in services, situational analysis, Porter analysis, SWOT analysis, PEST analysis, IFE and EFE analysis, QSPM analysis.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci.
Aplikujte poznatky týkající se marketingové komunikace ve službách.
II. Praktická část
Analyzujte současné aktivity marketingové komunikace Rožnovských pivních lázní.
Navrhněte plán marketingové komunikace Rožnovských pivních lázní na rok 2014.
Zhodnoťte plán z hlediska implementace do praxe.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte literární rešerši vztahující se k marketingové komunikaci.
Aplikujte poznatky týkající se marketingové komunikace ve službách.
II. Praktická část
Analyzujte současné aktivity marketingové komunikace Rožnovských pivních lázní.
Navrhněte plán marketingové komunikace Rožnovských pivních lázní na rok 2014.
Zhodnoťte plán z hlediska implementace do praxe.
Závěr
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. 1st ed. London: Thomson, 2007, 467 s. ISBN 978-184-4801-213.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip et al. Marketing management. 1st ed. New York: Pearson Education, 2009, 889 s. ISBN 978-027-3718-567.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Seznam doporučené literatury
EGAN, John. Marketing communications. 1st ed. London: Thomson, 2007, 467 s. ISBN 978-184-4801-213.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip et al. Moderní marketing. 4. evropské vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
KOTLER, Philip et al. Marketing management. 1st ed. New York: Pearson Education, 2009, 889 s. ISBN 978-027-3718-567.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 232 s. ISBN 978-80-247-2721-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí 49b:
-Jakým způsobem vedení lázní reagovalo na Vaše připomínky ohledně úpravy webových stránek?- zodpovězeno zcela
-Bude firma realizovat některé Vaše návrhy alespoň v určité míře?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent 48b:
- Nebylo by vhodnější pro všechny pracovníky Rožnovských pivních lázní používat výhradně bílá trička? Stejné oblečebí pomáhá vytvořit dojem integrity.- zodpovězeno zcela
-Skupina singles se v ČR stále rozšiřuje. Nebyla v navrhovaném plánu opomenuta?- zodpovězeno zcela
- Kolik % návštěvníků využívá slevové kupóny? Nedochází ke zbytečnému snižování tržeb, neboť slevové kupóny jsou prakticky celoročně. - zodpovězeno zcela
Otázky komise:
-doc. Lipták: Čeho chcete dosáhnout pomocí komunikace? Jaký je účel?- zodpovězeno částečně
-doc. Lipták: Udělala jste analýzu toho, proč by měli lidé přijít do pivních lázní?- zodpovězeno zcela
-Ing. Schneider: Je nějaký vztah mezi pivovarem a skanzenem v Rožnově? přemýšlela jste nad balíčkem pobytů?- zodpovězeno částečně