Hlavním cílem diplomové práce je zlepšit marketingovou komunikaci s vybraným segmentem zákazníků portálu Aukro.cz, což je největší obchodní portál podporující aukce i nákup a prodej za pevné ceny na českém internetu.
Diplomová práce je rozdělena do třech stěžejních částí. Nejprve jsou v teoretické části vysvětleny poznatky z oblasti marketingu, které souvisí s tématem diplomové práce. V úvodu analytické části práce je představena společnost, do jejíhož portfolia Aukro.cz patří, dále jsou zde uvedeny informace týkající se samotného obchodního portálu včetně analýzy mikroprostředí a PEST. Závěr analytické části obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace, analýzu konkurence a shrnutí v podobě SWOT analýzy přímo pro kategorii Móda a doplňky, pro kterou je následně realizován projekt marketingové komunikace. Tento projekt je v závěru diplomové práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is to improve marketing communication with selected target group of Aukro.cz, which is the biggest business portal supporting auctions, purchase and sale at fixed prices on the czech internet.
This thesis is divided into three main parts. First, the theoretical part explains findings from the field of marketing, which are related to the topic of the Diploma thesis. The company itself, whose portfolio includes Aukro.cz, is introduced at the beginning of the analytical part. Next, there is a specification of the business portal, including microenvironment and PEST analysis. Finally, the analytical part contains an analysis of the current state of marketing communication, competition analysis and summary by means of SWOT analysis for the Fashion and accessories category, which a project of marketing communication is consequently created for. At the end of the Diploma thesis, the project is subjected to cost, time and risk analysis.
marketing communication, internet marketing, SWOT analysis, event marketing, fashion and accessories
Rozsah průvodní práce
103 s. (147 431 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce je zlepšit marketingovou komunikaci s vybraným segmentem zákazníků portálu Aukro.cz, což je největší obchodní portál podporující aukce i nákup a prodej za pevné ceny na českém internetu.
Diplomová práce je rozdělena do třech stěžejních částí. Nejprve jsou v teoretické části vysvětleny poznatky z oblasti marketingu, které souvisí s tématem diplomové práce. V úvodu analytické části práce je představena společnost, do jejíhož portfolia Aukro.cz patří, dále jsou zde uvedeny informace týkající se samotného obchodního portálu včetně analýzy mikroprostředí a PEST. Závěr analytické části obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace, analýzu konkurence a shrnutí v podobě SWOT analýzy přímo pro kategorii Móda a doplňky, pro kterou je následně realizován projekt marketingové komunikace. Tento projekt je v závěru diplomové práce podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main aim of this thesis is to improve marketing communication with selected target group of Aukro.cz, which is the biggest business portal supporting auctions, purchase and sale at fixed prices on the czech internet.
This thesis is divided into three main parts. First, the theoretical part explains findings from the field of marketing, which are related to the topic of the Diploma thesis. The company itself, whose portfolio includes Aukro.cz, is introduced at the beginning of the analytical part. Next, there is a specification of the business portal, including microenvironment and PEST analysis. Finally, the analytical part contains an analysis of the current state of marketing communication, competition analysis and summary by means of SWOT analysis for the Fashion and accessories category, which a project of marketing communication is consequently created for. At the end of the Diploma thesis, the project is subjected to cost, time and risk analysis.
marketing communication, internet marketing, SWOT analysis, event marketing, fashion and accessories
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné zdroje a zpracujte teoretická východiska pro danou problematiku.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci s vybraným segmentem zákazníků portálu Aukro.cz.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt pro zlepšení marketingové komunikace s vybraným segmentem zákazníků portálu Aukro.cz.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné zdroje a zpracujte teoretická východiska pro danou problematiku.
II. Praktická část
Analyzujte současnou marketingovou komunikaci s vybraným segmentem zákazníků portálu Aukro.cz.
Na základě výsledků analýzy vypracujte projekt pro zlepšení marketingové komunikace s vybraným segmentem zákazníků portálu Aukro.cz.
Projekt podrobte časové, nákladové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana et al. Marketing. 1. vydání. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vydání první. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FILL, Chris. Marketing Communications: Engagement, Strategies and Practice. 4th edition. Essex: Pearson Education, 2005, 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
KOTLER, Philip. Marketing Management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001, 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of Marketing. 11th edition. New Jersey: Pearson Education, 2006, 651 s. ISBN 0-13-146918-5.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana et al. Marketing. 1. vydání. Praha: C. H. Beck, 2003, 432 s. ISBN 80-7179-577-1.
CLOW, Kenneth E. a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vydání první. Brno: Computer Press, 2008, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
FILL, Chris. Marketing Communications: Engagement, Strategies and Practice. 4th edition. Essex: Pearson Education, 2005, 911 s. ISBN 0-273-68772-7.
KOTLER, Philip. Marketing Management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001, 720 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Principles of Marketing. 11th edition. New Jersey: Pearson Education, 2006, 651 s. ISBN 0-13-146918-5.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí 51b
-Proč jste se rozhodla zvolit právě 70% hranici v ukazateli mROI pro hodnocení úspěšnosti kampaně?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent 50b
-V práci uvádíte, že vhodný termín pro přehlídku je září, přitom je v analytické části řečeno, že v září - říjnu roste počet nakupujících na Aukru i bez stimulace kvůli blížícím se svátkům. Není tedy zbytečné podporovat návštěvnost v měsíci, kdy roste sama bez dalších podpůrných nástrojů?- zodpovězeno zcela
-Analyzovala jste možnou finanční spolupráci přímo s brandshopy - např. rozdělení nákladů na slevové kupony? Projekt pomáhá nejen Aukru, ale i přímo daným značkám. - zodpovězeno zcela
Otázky komise
-doc. Lipták: Na straně 44 uvádíte mikroprostředí- je to optavdu vlastní zpracování?- zodpovězeno částečně
-doc. Lipták: Který segment je Vámi vybraný segment? A proč zrovna tento segment?- zodpovězeno zcela
-doc. Lipták: Jak jste uvažovala o využití sociálních sítí?- zodpovězeno zcela
- Ing. Schneider: Jak jste roztřídila získané analytické údaje, jaké metody jste využila k získávání údajů v analytické části?- zodpovězeno zcela
-dr. Dobeš: Co znamenají procenta ve Vašem grafu? - zodpovězeno částečně