Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie Štípských
farmářských trhů. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část
se zabývá poznatky z oblasti rozvoje a plánování strategického marketingu, marketingového mixu služeb a jeho současnými trendy. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení Štípských farmářských trhů, analýze současné marketingové strategie, analýze konkurence a vybraným metodám situační analýzy. Informace získané v analytické části diplomové práce slouží jako podklad pro vypracování nové marketingové strategie, která je na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main objective of this master thesis is to create a new marketing strategy of farmer's markets in Štípa. The diploma thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical knowledges of the development and planning of strategic marketing, marketing mix of services and its current trends. This is followed by an analytical section that deals with the presentation farmer's markets in Štípa, analysis of the current marketing strategy, competition analysis and selected methods of situational analysis. Information obtained in the analytical part of the diploma thesis serves as a basis for the development of new marketing strategy, which is at the end of subjected to cost, time and risk analysis.
Strategic marketing, strategy, marketing planning, marketing mix of services, QSP matrix, IFE and EFE matrix, advertising.
Rozsah průvodní práce
107 s. (158 580 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
Hlavním cílem diplomové práce je vytvoření nové marketingové strategie Štípských
farmářských trhů. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. První teoretická část
se zabývá poznatky z oblasti rozvoje a plánování strategického marketingu, marketingového mixu služeb a jeho současnými trendy. Poté následuje analytická část, která se věnuje představení Štípských farmářských trhů, analýze současné marketingové strategie, analýze konkurence a vybraným metodám situační analýzy. Informace získané v analytické části diplomové práce slouží jako podklad pro vypracování nové marketingové strategie, která je na závěr podrobena nákladové, časové a rizikové analýze.
Anotace v angličtině
The main objective of this master thesis is to create a new marketing strategy of farmer's markets in Štípa. The diploma thesis is divided into three parts. The first part deals with the theoretical knowledges of the development and planning of strategic marketing, marketing mix of services and its current trends. This is followed by an analytical section that deals with the presentation farmer's markets in Štípa, analysis of the current marketing strategy, competition analysis and selected methods of situational analysis. Information obtained in the analytical part of the diploma thesis serves as a basis for the development of new marketing strategy, which is at the end of subjected to cost, time and risk analysis.
Strategic marketing, strategy, marketing planning, marketing mix of services, QSP matrix, IFE and EFE matrix, advertising.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte problematiku marketingové strategie a formulujte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Charakterizujte Štípské farmářské trhy a popište jejich současnou marketingovou strategii.
Vypracujte projekt nové marketingové strategie pro organizování farmářských trhů a návrhy podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Na základě literární rešerše zpracujte problematiku marketingové strategie a formulujte teoretická východiska pro praktickou část.
II. Praktická část
Charakterizujte Štípské farmářské trhy a popište jejich současnou marketingovou strategii.
Vypracujte projekt nové marketingové strategie pro organizování farmářských trhů a návrhy podrobte nákladové, časové a rizikové analýze.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 14th [ed.]. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2012, 657 s. ISBN 01-321-0292-7.
KOTLER, Philip a Fernando TRIAS DE BES. Lateral Marketing: New Techniques for Finding Breakthrough Ideas. 14th [ed.]. Hoboken, N.J.: Wiley, 2003, 206 s. ISBN 04-714-5516-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: Strategie a trendy. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing Management. 14th [ed.]. Upper Saddle River, N.J.: Prentice Hall, 2012, 657 s. ISBN 01-321-0292-7.
KOTLER, Philip a Fernando TRIAS DE BES. Lateral Marketing: New Techniques for Finding Breakthrough Ideas. 14th [ed.]. Hoboken, N.J.: Wiley, 2003, 206 s. ISBN 04-714-5516-4.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucí 57b:
-Myslíte si, že zvýšení ceny o 2,5 % může mít výrazný vliv na účst farmářů (WO1 - kapitola 16.1)?- zodpovězeno zcela
-Jaké přínosy si slibujete od změny předchozí strategie z hlediska výnosů a povědomí?- zodpovězeno zcela
Otázky oponent 48b:
-Může diplomantka objasnit, na základě jakých skutečností byla stanovena váha jednotlivých parametrů v rámci realizované matice IFE a matice EFE?- zodpovězeno zcela
-Měla již diplomantka možnost projednat svůj projekt s organizátorkou (organizátory) Štípských farmářských trhů, jaké byly případné reakce?- zodpovězeno zcela
Otázky komise:
-doc. Lipták: Máte novou marketingovou strategii- na jak dlouhé období ji předpokládáte?- zodpovězeno částečně
-doc. Lipták: Zaobírala jste si vizí pro nejbližší období?- zodpovězeno zcela
-doc. Lipták: Myslíte si, že o tyto trhy bude zájem i za 5 let?- zodpovězeno částečně
-doc. Lipták: Co by se mělo především splnit v organizační struktuře?- zodpovězeno zcela
- Ing. Schneider: Kdo je organizátor trhů ve Štípě a na základě čeho?- zodpovězeno zcela
-Ing. Schneider: Jak byste kvantifikovala přínosy Vašeho projektu?- zodpovězeno zcela