Vývoj grafického designu a trendů v rámci grafických studií a agentur v České republice, v rozmezí let 1999 až 2013. Návrh vizuální komunikace grafického studia Kubis.
Anotace v angličtině
Development of graphic design and trends under Czech graphic studios and agencies between 1999 and 2013. Visual Communication Project of Kubis Design Studio.
Klíčová slova
Trendy, postprodukce, technologické možnosti, veřejné soutěže, nová média, umělá realita, minimalismus, retro, flat design, Web 2.0, letterspace, dynamická identita, sociální design.
Klíčová slova v angličtině
Trends, postproduction, technological options, competition of tenders, new media, artificial reality, minimalism, retro style, flat design, Web 2.0, letterspace, dynamic identity, social design.
Rozsah průvodní práce
90 s. text + 27 s. obraz
Jazyk
CZ
Anotace
Vývoj grafického designu a trendů v rámci grafických studií a agentur v České republice, v rozmezí let 1999 až 2013. Návrh vizuální komunikace grafického studia Kubis.
Anotace v angličtině
Development of graphic design and trends under Czech graphic studios and agencies between 1999 and 2013. Visual Communication Project of Kubis Design Studio.
Klíčová slova
Trendy, postprodukce, technologické možnosti, veřejné soutěže, nová média, umělá realita, minimalismus, retro, flat design, Web 2.0, letterspace, dynamická identita, sociální design.
Klíčová slova v angličtině
Trends, postproduction, technological options, competition of tenders, new media, artificial reality, minimalism, retro style, flat design, Web 2.0, letterspace, dynamic identity, social design.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu
1. Teoretická část:
Vývoj a soudobé trendy v grafickém designu v letech 1999-2013
2. Praktická část:
Vytvoření vizuálního stylu grafického studia, design manuál
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu
1. Teoretická část:
Vývoj a soudobé trendy v grafickém designu v letech 1999-2013
2. Praktická část:
Vytvoření vizuálního stylu grafického studia, design manuál
Dále na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
KOLESÁR, Zdeno. Kapitoly z dejín grafického designu. Nakladatelství Slovenské centrum designu, 2006, s. 223 ISBN 80-
968658-5-4
AYNSLEY, Jeremy. Pioneers of Modern Graphic Design. Paperback edition Octopus Publishing Group Ltd., 2004, s. 256 ISBN
1-84000-939-X
RICHTR, Michal; ZÁRUBA, Alan. CI.CZ 1990 - 2007 (Firemní styl v České republice), CI.CZ, 2008, s. 234 ISBN
9788025418352
STUDIO NAJBRT. Studio Najbrt: Život, štěstí, překvapení -- Life, Happiness, surprise, TORST, 2007, s. 265 ISBN 978-80-
7215-298-8
Veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
KOLESÁR, Zdeno. Kapitoly z dejín grafického designu. Nakladatelství Slovenské centrum designu, 2006, s. 223 ISBN 80-
968658-5-4
AYNSLEY, Jeremy. Pioneers of Modern Graphic Design. Paperback edition Octopus Publishing Group Ltd., 2004, s. 256 ISBN
1-84000-939-X
RICHTR, Michal; ZÁRUBA, Alan. CI.CZ 1990 - 2007 (Firemní styl v České republice), CI.CZ, 2008, s. 234 ISBN
9788025418352
STUDIO NAJBRT. Studio Najbrt: Život, štěstí, překvapení -- Life, Happiness, surprise, TORST, 2007, s. 265 ISBN 978-80-
7215-298-8
Veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Hodnocení vedoucí praktická: B
Hodnocení oponent praktická: A
Koncept reklamní laboratoře s odkazy namkulturní historii ČR v umělecké oblasti považuje komise za zajkímavý přístupk řešení identity firmy. Prezentace a výklad vhodný. Otázky na autorku (Krutil, Kajnar, Houf, Illík, Dosoudilová) zvládla argumentačně i věcně.