Obsahem této práce je souhrn základních principů optimalizace internetových prezentací pro vyhledávače a potažmo i uživatele, kteří se na stránky z vyhledávačů dostanou.
Praktická část je tvořena popisem aplikace sloužící pro analýzu návštěvnosti z těchto vyhledávačů, zahrnující souhrny za určitý počet dnů, statistiky návštěvnosti z jednotlivých vyhledávačů v grafické a číselné podobě, informace o návštěvnosti na jednotlivé dotazy a návštěvnost z externích serverů, které nejsou identifikovány jako známé vyhledávače.
Anotace v angličtině
The content of this work is a summary of basic principles of optimalization of internet presentations for internet search engines and also for users, which get on the pages due to these search engines.
The practical part is made up by the description of the application, which serves for analysis of the visit rate from these search engines, including summaries for a specific count of days, statistics of the visit rate from individual search engines both in graphical and numerical version, information of the visit rate for individual requests and the visit rate from external servers, which are not identificated as known search engines.
Klíčová slova
seo, optimalizace pro vyhledávače, analýza návštěvnosti, smarty
Klíčová slova v angličtině
seo, search engine optimalization, analysis of the visit rate, smarty
Rozsah průvodní práce
43 s., 6 s. obr. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem této práce je souhrn základních principů optimalizace internetových prezentací pro vyhledávače a potažmo i uživatele, kteří se na stránky z vyhledávačů dostanou.
Praktická část je tvořena popisem aplikace sloužící pro analýzu návštěvnosti z těchto vyhledávačů, zahrnující souhrny za určitý počet dnů, statistiky návštěvnosti z jednotlivých vyhledávačů v grafické a číselné podobě, informace o návštěvnosti na jednotlivé dotazy a návštěvnost z externích serverů, které nejsou identifikovány jako známé vyhledávače.
Anotace v angličtině
The content of this work is a summary of basic principles of optimalization of internet presentations for internet search engines and also for users, which get on the pages due to these search engines.
The practical part is made up by the description of the application, which serves for analysis of the visit rate from these search engines, including summaries for a specific count of days, statistics of the visit rate from individual search engines both in graphical and numerical version, information of the visit rate for individual requests and the visit rate from external servers, which are not identificated as known search engines.
Klíčová slova
seo, optimalizace pro vyhledávače, analýza návštěvnosti, smarty
Klíčová slova v angličtině
seo, search engine optimalization, analysis of the visit rate, smarty
Zásady pro vypracování
Proveďte analýzu internetových vyhledávačů.
Vytvořte třídu v PHP 5, která umožní shromažďování potřebných dat a jejich
uložení do databáze MySQL.
Získané výsledky prezentujte graficky pomocí PHP 5, XHTML a CSS, použijte šablony.
Vytvořená aplikace bude testována na firemní prezentaci firmy ZETR SK
http://www.zetr.sk
Zásady pro vypracování
Proveďte analýzu internetových vyhledávačů.
Vytvořte třídu v PHP 5, která umožní shromažďování potřebných dat a jejich
uložení do databáze MySQL.
Získané výsledky prezentujte graficky pomocí PHP 5, XHTML a CSS, použijte šablony.
Vytvořená aplikace bude testována na firemní prezentaci firmy ZETR SK
http://www.zetr.sk
Seznam doporučené literatury
GILMORE, W. Jason. Velká kniha PHP5 a MySQL : kompendium znalostí pro
začátečníky i profesionály. RNDr. Jan Pokorný. 1. vyd. Brno : Zoner Press,
2005. 711 s. ISBN 80-86815-20-X.
SCHLOSSNAGLE, G. Pokročilé programování v PHP 5. ZonerPress, 2005. ISBN
80-86815-14-5
Prokop, M.: CSS - kaskádové styly pro webdesignery. Mobil Media, 2003.
Maslakowski, M.: Naucte se MySQL za 21 dní. ComputerPress, 2001.
Seznam doporučené literatury
GILMORE, W. Jason. Velká kniha PHP5 a MySQL : kompendium znalostí pro
začátečníky i profesionály. RNDr. Jan Pokorný. 1. vyd. Brno : Zoner Press,
2005. 711 s. ISBN 80-86815-20-X.
SCHLOSSNAGLE, G. Pokročilé programování v PHP 5. ZonerPress, 2005. ISBN
80-86815-14-5
Prokop, M.: CSS - kaskádové styly pro webdesignery. Mobil Media, 2003.
Maslakowski, M.: Naucte se MySQL za 21 dní. ComputerPress, 2001.
Přílohy volně vložené
1 CD-ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant prezentoval výsledky, kterých dosáhl při řešení své bakalářské práce. Součástí prezentace nebyla praktická ukázka. Po seznámení s posudky vedoucího a oponenta byly položeny tyto dotazy:
1. Dokáže vyhledávací robot rozpoznat nový přístup? Ing. Sysel
2. Jak pracné bude začlenění nového vyhledávače? Ing. Oplatková
3. Kdy je výhodnější používat šablony? Ing. Dulík
4. Mohou Vaši aplikaci využít marketingové firmy? Ing. Sysel
Diplomant zodpověděl všechny položené dotazy. Poté byla obhajoba bakalářské práce ukončena.