Práca stručne pojednáva o význame grafika vo výstavnom dizajne o vizuálnej identite a dôležitosti konceptu. Ďaľej sa zaoberá využitím mriežky vo vizuálnej komunikácii, roz-borom medzinárodného typografického štýlu a jeho umelcov, z historického a súčastného pohľadu mapuje Milánsky Design Week, výstavnú zónu Ventura Lambrate, Ventura Pro-jects jeho vizuálnu identitu a propagáciu. V praktickej časti sa budem zaoberať výstavným projektom About Layabouts, prácou v tíme a konceptom, následne objasním postup práce, uvediem obrazovú dokumentáciu a finálnu podobu výstavy.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the role of graphic designer in trade show and exhibition area and the importance of a concept. I also underline the importance of grid in visual comunication, analyze International typography style and their representatives, the historical and current status of the Milano Design Week, trade show zone of Ventura Lambrate, Ventura Projects and visual identity and propagation. In the second part I mention the About Layabouts pro-ject teamwork and concept, I explain the work progress and image documentation and the final aspect of the exhibition.
Klíčová slova
Výstavní design, Korporátní identita, Koncept, Trend, Mřížka, Vizuální komunikace, Světová výstava, Design Week Miláno, Salone del Mobile, Ventura Lambrate, Ventura Projects, About Layabouts
Klíčová slova v angličtině
Exhibition design, Corporate identity, Concept, Trend, Grid, Visual comunications, Worldwide exhibition, Milan Design Week, Salone del Mobile, Ventura Lambrate, Ventura Projects, About Layabouts.
Rozsah průvodní práce
106 s. (98 000 znaků)
Jazyk
SK
Anotace
Práca stručne pojednáva o význame grafika vo výstavnom dizajne o vizuálnej identite a dôležitosti konceptu. Ďaľej sa zaoberá využitím mriežky vo vizuálnej komunikácii, roz-borom medzinárodného typografického štýlu a jeho umelcov, z historického a súčastného pohľadu mapuje Milánsky Design Week, výstavnú zónu Ventura Lambrate, Ventura Pro-jects jeho vizuálnu identitu a propagáciu. V praktickej časti sa budem zaoberať výstavným projektom About Layabouts, prácou v tíme a konceptom, následne objasním postup práce, uvediem obrazovú dokumentáciu a finálnu podobu výstavy.
Anotace v angličtině
This thesis deals with the role of graphic designer in trade show and exhibition area and the importance of a concept. I also underline the importance of grid in visual comunication, analyze International typography style and their representatives, the historical and current status of the Milano Design Week, trade show zone of Ventura Lambrate, Ventura Projects and visual identity and propagation. In the second part I mention the About Layabouts pro-ject teamwork and concept, I explain the work progress and image documentation and the final aspect of the exhibition.
Klíčová slova
Výstavní design, Korporátní identita, Koncept, Trend, Mřížka, Vizuální komunikace, Světová výstava, Design Week Miláno, Salone del Mobile, Ventura Lambrate, Ventura Projects, About Layabouts
Klíčová slova v angličtině
Exhibition design, Corporate identity, Concept, Trend, Grid, Visual comunications, Worldwide exhibition, Milan Design Week, Salone del Mobile, Ventura Lambrate, Ventura Projects, About Layabouts.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
vizuální řešení a propagace expozic v rámci Ventura Projects.
2. Praktická část:
grafické řešení reálného výstavního projektu metodou oborové spolupráce.
Dále na samostatném nosiči CD odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Rozsah teoretické práce minimálně 40 - 45 stran + obrazové přílohy (dokumentace praktické části). Práci odevzdat v elektronické podobě (dle předepsané celouniverzitní šablony viz směrnice rektora č. 15/2010) ve formátu PDF na 1 ks CD (DVD) nosiče, dále odevzdat 2 kusy výtisků elektronické podoby práce a 1 výtisk graficky zpracované práce, která má volnější grafickou podobu.
1. Teoretická část:
vizuální řešení a propagace expozic v rámci Ventura Projects.
2. Praktická část:
grafické řešení reálného výstavního projektu metodou oborové spolupráce.
Dále na samostatném nosiči CD odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje: veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Seznam doporučené literatury
doporučené zdroje: veškeré knihovnické a jiné fondy s literaturou na území ČR, SK, EU, webové stránky vztahující se k tématu, odborné časopisy a další literatura po konzultaci s vedoucím práce.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, portréty
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Společný projekt se samostatnou teoretickou částí studentka zvládla v kvalitě, která je akceptovatelná. Obhajoba byla standartní, časově rozsáhlá, podrobná a na otázky komise studentka reagovala dobře. Otázky pánů Kajnara, Houfa, Krutila a dalších dobře argumentovala.