Tema moji diplomove prace je Vizualni styl pro vybrany produkt ve spojitosti s klicovym slovem vino. Pod pojmem produkt rozumime rocnik dvaceti odrud, ktere pochazeji z produkce dvou mladych vinaru
z Jihomoravske oblasti Lednice. Cilem teto prace je dosahnout nekonvencni ale konzistentni vysledek. Ten se odrazi na komplexnim grafickem navrhu obalu vinnych lahvi tzv. bottle sleeve. Kolekce je souhrnne doplnena o digitalni platformu, kterou je redesign stavajici webove prezentace.
Anotace v angličtině
The topic of my master's thesis reads as Visual identity for selected product in conjunction with the keyword - wine. The notion product we understand as a vintage of twenty varieties, which originates from production of two young winemakers from South Moravia's region Lednice. The aim of this work is to achieve unconventional but consistent outcome. That is reflected on the graphic design of wine bottle packaging, so-called bottle sleeve. Collection is inclusively supplemented by a digital platform, which is redesign of web presentation.
Tema moji diplomove prace je Vizualni styl pro vybrany produkt ve spojitosti s klicovym slovem vino. Pod pojmem produkt rozumime rocnik dvaceti odrud, ktere pochazeji z produkce dvou mladych vinaru
z Jihomoravske oblasti Lednice. Cilem teto prace je dosahnout nekonvencni ale konzistentni vysledek. Ten se odrazi na komplexnim grafickem navrhu obalu vinnych lahvi tzv. bottle sleeve. Kolekce je souhrnne doplnena o digitalni platformu, kterou je redesign stavajici webove prezentace.
Anotace v angličtině
The topic of my master's thesis reads as Visual identity for selected product in conjunction with the keyword - wine. The notion product we understand as a vintage of twenty varieties, which originates from production of two young winemakers from South Moravia's region Lednice. The aim of this work is to achieve unconventional but consistent outcome. That is reflected on the graphic design of wine bottle packaging, so-called bottle sleeve. Collection is inclusively supplemented by a digital platform, which is redesign of web presentation.
Úvod
1. Rešerše
2. Stanovení výstupu práce
3. Metodika práce
4. Vypracování projektu
5. Závěr
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
Úvod
1. Rešerše
2. Stanovení výstupu práce
3. Metodika práce
4. Vypracování projektu
5. Závěr
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
HEALEY, Matthew. Co je branding. Praha: Slovart, 2008. ISBN 978-80-7391-167-6.
TIDWELL, Jenifer. Designing Interfaces. USA: O'Reilly Media, 2011. ISBN 978-1449379704.
PECINA, Martin. Knihy a typografie. Brno: Host, 2012. ISBN 978-80-7294-813-0.
AIREY, David. Logo. Brno: Computer Press, a.s., 2010. ISBN 978-80-251-3151-0.
Seznam doporučené literatury
HEALEY, Matthew. Co je branding. Praha: Slovart, 2008. ISBN 978-80-7391-167-6.
TIDWELL, Jenifer. Designing Interfaces. USA: O'Reilly Media, 2011. ISBN 978-1449379704.
PECINA, Martin. Knihy a typografie. Brno: Host, 2012. ISBN 978-80-7294-813-0.
AIREY, David. Logo. Brno: Computer Press, a.s., 2010. ISBN 978-80-251-3151-0.
Přílohy volně vložené
CD-ROM obsahující diplomovou práci ve formátu PDF: 1 ks
CD-ROM obsahující obrazovou dokumentaci diplomové práce: 1 ks
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka ve své diplomové práci vytvořila originální obaly na vína pro vinařskou společnost "Sklep pod vrbou". Popsala vývoj potisků obalů, např. s geografickou mapou vinic. Různými návrhy vzniklo několik originálních A3. Výtvarné motivy posloužily zároveň jako nosný prvek webových stránek společnosti. Webová prezentace se zdála jako poměrně strohá a málo poutavá, bylo doporučeno její dopracování. Součástí prezentace byla i degustace vín.
Otázky komise byly zodpovězeny a ta ji doporučila k obhajobě.