Diplomová práce je věnována marketingu a jeho využití v neziskových organizacích. Teoretická část podává základní informace o marketingu, jeho historii, významu a funkcích. Zabývá se marketingovým plánováním, výzkumem a jednotlivými složkami marketingového mixu. Dále definuje jednotlivé typy neziskových organizací, způsoby jejich financování a možnosti, jak pomocí marketingových strategií zlepšit fungování organizací neziskového sektoru. Praktická část se zaměřuje na konkrétní neziskové organizace a snaží se posoudit, jak jednotlivé prostředky marketingu využívají.
Anotace v angličtině
The thesis is devoted to marketing and its use in non-profit organizations. The theoretical part provides basic information about marketing, its history, meaning and function. It deals with marketing planning, research and the various components of the marketing mix. It also defines the different types of non-profit organizations and their financing options and how to use marketing strategies to improve the functioning of the non-profit sector organizations. The practical part focuses on specific non-profit organizations to assess how they are using various means of marketing.
Diplomová práce je věnována marketingu a jeho využití v neziskových organizacích. Teoretická část podává základní informace o marketingu, jeho historii, významu a funkcích. Zabývá se marketingovým plánováním, výzkumem a jednotlivými složkami marketingového mixu. Dále definuje jednotlivé typy neziskových organizací, způsoby jejich financování a možnosti, jak pomocí marketingových strategií zlepšit fungování organizací neziskového sektoru. Praktická část se zaměřuje na konkrétní neziskové organizace a snaží se posoudit, jak jednotlivé prostředky marketingu využívají.
Anotace v angličtině
The thesis is devoted to marketing and its use in non-profit organizations. The theoretical part provides basic information about marketing, its history, meaning and function. It deals with marketing planning, research and the various components of the marketing mix. It also defines the different types of non-profit organizations and their financing options and how to use marketing strategies to improve the functioning of the non-profit sector organizations. The practical part focuses on specific non-profit organizations to assess how they are using various means of marketing.
Zadané a zvolené téma bude zpracováno podle pokynů obsažených v materiálu IMS "Metodika psaní odborného textu a výzkum v sociálních vědách" (IMS 2009). Případně podle dalších materiálů, z nichž některé jsou obsaženy v literatuře připojené k tomuto studijnímu textu. Zejména bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovědního výzkumu. Průbežné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím diplomové práce.
S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena:
- na obsah pojmu marketing,
- na charakteristiku a typologii neziskových organizací,
- na uplatnění marketingových strategií v neziskovém sektoru.
Zásady pro vypracování
Zadané a zvolené téma bude zpracováno podle pokynů obsažených v materiálu IMS "Metodika psaní odborného textu a výzkum v sociálních vědách" (IMS 2009). Případně podle dalších materiálů, z nichž některé jsou obsaženy v literatuře připojené k tomuto studijnímu textu. Zejména bude dbáno na dodržování zásad publikační etiky a pravidel společenskovědního výzkumu. Průbežné výsledky práce budou pravidelně konzultovány s vedoucím diplomové práce.
S vědomím těchto zásad a pravidel a po konzultaci s vedoucím bude práce zaměřena:
- na obsah pojmu marketing,
- na charakteristiku a typologii neziskových organizací,
- na uplatnění marketingových strategií v neziskovém sektoru.
Seznam doporučené literatury
Bačuvčík, R. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2010.
Kalka, R. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2003.
Kotler, P. Marketing. Praha: Grada, 2009.
Řehoř, A. Management a marketing. Brno: IMS, 2007.
Šimková, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008.
Seznam doporučené literatury
Bačuvčík, R. Marketing neziskových organizací. Zlín: VeRBuM, 2010.
Kalka, R. Marketing. Praha: Grada Publishing, 2003.
Kotler, P. Marketing. Praha: Grada, 2009.
Řehoř, A. Management a marketing. Brno: IMS, 2007.
Šimková, E. Management a marketing v praxi neziskových organizací. Hradec Králové: Gaudeamus, 2008.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
1. Vystoupení studenta
2. Otázky vedoucího a oponenta diplomové práce (viz posudky}
odpověděla
3. Mgr. Dalajka - Co znamená výrok ve vaší práci, že hypotéza se potvrdila částečně? - odpověděla dobře
Mgr Tannenbergerová - Máte ve svém výzkumu nějakou otázku, která se zabývá strategickým plánováním? - odpověděla dobře