Tato práce se zabývá multimediální prezentací sluchátek. Je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Zabývá se především problematikou distribuce sluchátek v sektoru audio elektroniky. V teoretické části jsou představeny POP materiály jakožto efektivní způsob marketingové komunikace. Dále následuje snaha o sjednocení stojanového systému, obalu a interaktivního prvku jakožto součást stojanu. Každý z elementů je jednotlivě rozebrán. Mapuje vznik a historii, procházející vývojem od navržení jednotného vizuálního stylu, přes tvorbu jednotného balení, až po samotnou propagaci ve specializovaných prodejnách, kterou zajišťuje právě sada POP materiálů.
Anotace v angličtině
This thesis deals with multimedia presentation of a headphones. It is divided into two parts, a theoretical and practical part. It mainly deals with the issue of the distribution of headphones in audio electronics sector. The theoretical part presents POP materials as an effective way of marketing communication. This is followed by an effort to unify the display stand, packaging and interactive element as part of the stand. Each of the elements is analyzed individually. The origin and history are mapped and undergoing developement by proposing a unified visual style, through the creation of a single package to the actual promotion in stores.
Klíčová slova
Hudba, P.O.P, propagace, místo prodeje, obalový design, stojanový systém, aplikace
Klíčová slova v angličtině
Music, P.O.P, propagation, point of sále, package design, stand, aplication
Rozsah průvodní práce
49
Jazyk
SK
Anotace
Tato práce se zabývá multimediální prezentací sluchátek. Je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část. Zabývá se především problematikou distribuce sluchátek v sektoru audio elektroniky. V teoretické části jsou představeny POP materiály jakožto efektivní způsob marketingové komunikace. Dále následuje snaha o sjednocení stojanového systému, obalu a interaktivního prvku jakožto součást stojanu. Každý z elementů je jednotlivě rozebrán. Mapuje vznik a historii, procházející vývojem od navržení jednotného vizuálního stylu, přes tvorbu jednotného balení, až po samotnou propagaci ve specializovaných prodejnách, kterou zajišťuje právě sada POP materiálů.
Anotace v angličtině
This thesis deals with multimedia presentation of a headphones. It is divided into two parts, a theoretical and practical part. It mainly deals with the issue of the distribution of headphones in audio electronics sector. The theoretical part presents POP materials as an effective way of marketing communication. This is followed by an effort to unify the display stand, packaging and interactive element as part of the stand. Each of the elements is analyzed individually. The origin and history are mapped and undergoing developement by proposing a unified visual style, through the creation of a single package to the actual promotion in stores.
Klíčová slova
Hudba, P.O.P, propagace, místo prodeje, obalový design, stojanový systém, aplikace
Klíčová slova v angličtině
Music, P.O.P, propagation, point of sále, package design, stand, aplication
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
David E, Carter. American Corporate Identity
Charlotte Peter Fiell. design now
Kolesár, Zdeno. Kapitoly z dějin designu
Stacey King Gordon. Packaging Makeovers
Sparkeová, P. Století designu
Penny Sparkeová. Století Designu Průkopníci designu 20 století Slováry
Luke Heniott. The designers Packaging bible
Seznam doporučené literatury
David E, Carter. American Corporate Identity
Charlotte Peter Fiell. design now
Kolesár, Zdeno. Kapitoly z dějin designu
Stacey King Gordon. Packaging Makeovers
Sparkeová, P. Století designu
Penny Sparkeová. Století Designu Průkopníci designu 20 století Slováry
Luke Heniott. The designers Packaging bible
Přílohy volně vložené
2 cd
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil ve své práci prezentaci řešení podpory prodeje sluchátek společnosti Sol Republic. Vytvořil kovový stojan s interaktivním panelem, zásobníkem na produkty a obal na sluchátka.
Dotazy komise se týkaly zabezpečení nabízeného produktu proti zcizení, přívodu elektřiny do displaye, velikosti a zarovnání zásobníku na sluchátka. Dotazy byly zodpovězeny a komise doporučila práci k obhajobě.