Hlavným cieľom mojej bakalárskej práce je vytvoriť vizuálny štýl vlastnej značky. Jeden
z dôvodov prečo som sa rozhodla pre túto tému je fakt, že potrebujem aspoň čiastočný príjem na štúdium a nespoliehať sa tak na finančné prostriedky rodičov. Ďalším dôvodom je môj osobný rozvoj v rôznych oblastiach dizajnu, ale hlavne by som sa rada venovala tomu, čo je môjmu srdcu najbližšie a to je štýl vintáž a ilustrovanie. Celá značka sa nesie
v tomto štýle, obsahuje rôzne produkty od hand-made až pokiaľ fantázia neprestane pracovať. V práci je popísaný postupný vývoj od tvorby loga až po finálne produkty.
Anotace v angličtině
The main goal of my bachelor thesis is to create visual style of my own brand. One of the reasons why i chose this topic is the fact that i need, at least, a partial income for my studies and I don´t want to depend on my parents financial support. Another reason is my self development in different fields of design. Primarily I would like to deal with the things I like the most and these are vintage style and illustration. The whole brand will be done in this style, it includes various products from hand-made things to whatever my fantasy will create. There is a gradual development from creating logo to making a final products-described in my thesis.
Hlavným cieľom mojej bakalárskej práce je vytvoriť vizuálny štýl vlastnej značky. Jeden
z dôvodov prečo som sa rozhodla pre túto tému je fakt, že potrebujem aspoň čiastočný príjem na štúdium a nespoliehať sa tak na finančné prostriedky rodičov. Ďalším dôvodom je môj osobný rozvoj v rôznych oblastiach dizajnu, ale hlavne by som sa rada venovala tomu, čo je môjmu srdcu najbližšie a to je štýl vintáž a ilustrovanie. Celá značka sa nesie
v tomto štýle, obsahuje rôzne produkty od hand-made až pokiaľ fantázia neprestane pracovať. V práci je popísaný postupný vývoj od tvorby loga až po finálne produkty.
Anotace v angličtině
The main goal of my bachelor thesis is to create visual style of my own brand. One of the reasons why i chose this topic is the fact that i need, at least, a partial income for my studies and I don´t want to depend on my parents financial support. Another reason is my self development in different fields of design. Primarily I would like to deal with the things I like the most and these are vintage style and illustration. The whole brand will be done in this style, it includes various products from hand-made things to whatever my fantasy will create. There is a gradual development from creating logo to making a final products-described in my thesis.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Design publikací-Lakshmi Bhaskaran
Logo And Trademark Collection-Pie Books
British Design 2003
Designing Brand Identity - Alina Wheeler
International Yearbook Communication Design 2008/2009-Peter Zec
American Corporate Identity 2006-David E. Carter
Materiology- Daniel Kula, Élodie Ternaux, Quentin Hirsinger
Print and Production Finishes for Bags, Labels and Point of Purchase-Jessica Glaser, Carolyn Knight
Seznam doporučené literatury
Design publikací-Lakshmi Bhaskaran
Logo And Trademark Collection-Pie Books
British Design 2003
Designing Brand Identity - Alina Wheeler
International Yearbook Communication Design 2008/2009-Peter Zec
American Corporate Identity 2006-David E. Carter
Materiology- Daniel Kula, Élodie Ternaux, Quentin Hirsinger
Print and Production Finishes for Bags, Labels and Point of Purchase-Jessica Glaser, Carolyn Knight
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka ve své práci představila vizuální styl vlastní značky - webové stránky spojené s e- shopem. Popsala strukturu webu, logo a část z předpokládaných nabízených výrobků vlastní výroby: razítka ( slouží jako vizitky ), tištěné balící papíry, papírové tašky, bižuterii, apod.
Komise vytkla nejednotnost stylu nabízených výrobků, studentka zodpověděla dotazy komise a ta práci doporučila k obhajobě.