Tato práce se zabývá vizuálním stylem sportovního a hudebního festivalu Bmxtreme Telč.
Je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část.
Teoretická část vysvětluje problematiku grafického a motion designu. Zabývá se historií
a vývojem BMX a MTB, typickými znaky pro tyto sporty a jejich vývojem. Dále rozebírá
vizuální propagaci těchto sportů.
V praktické části beru v úvahu poznatky získané z teoretické části, zužitkovávám
je k vytvoření nového vizuálního stylu, který zahrnuje tvorbu logotypu, microsite, sérii
propagačních videí a tiskových materiálů.
Anotace v angličtině
This work deals with the visual style of the sport and music festival Bmxtreme from Telc.
It is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part explains the issue
of graphic and motion design. It deals with history of BMX and MTB, typical characteris-
tics for these sports and their development. Secondly, it analyzes the visual promotion
of these sports.
In the practical part I take into account the lessons learned from the theoretical part and
I try to exploit to create new visual style, which includes the creation of a logo, microsite,
a series of promotional videos and printed materials.
Tato práce se zabývá vizuálním stylem sportovního a hudebního festivalu Bmxtreme Telč.
Je rozdělena na dvě části, a to teoretickou a praktickou část.
Teoretická část vysvětluje problematiku grafického a motion designu. Zabývá se historií
a vývojem BMX a MTB, typickými znaky pro tyto sporty a jejich vývojem. Dále rozebírá
vizuální propagaci těchto sportů.
V praktické části beru v úvahu poznatky získané z teoretické části, zužitkovávám
je k vytvoření nového vizuálního stylu, který zahrnuje tvorbu logotypu, microsite, sérii
propagačních videí a tiskových materiálů.
Anotace v angličtině
This work deals with the visual style of the sport and music festival Bmxtreme from Telc.
It is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part explains the issue
of graphic and motion design. It deals with history of BMX and MTB, typical characteris-
tics for these sports and their development. Secondly, it analyzes the visual promotion
of these sports.
In the practical part I take into account the lessons learned from the theoretical part and
I try to exploit to create new visual style, which includes the creation of a logo, microsite,
a series of promotional videos and printed materials.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Na samostatném nosiči CD-ROM odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250 mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga a texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do Portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Logo design, Julius Widemann
Beatifull evidence, Edward R. Tufle
American corporate identity, David E. Carter
Seznam doporučené literatury
Logo design, Julius Widemann
Beatifull evidence, Edward R. Tufle
American corporate identity, David E. Carter
Přílohy volně vložené
CD
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student se ve své práci zabýval redesignem jednotného vizuálního stylu akce - festivalu Bmxtreme
- popsal postup při tvorbě logotypu
- vytvořil video pro propagaci na sociálních sítích
- plakáty určené k propagaci festivalu
- grafika ( potisk triček )
- krátké video, které slouží jako upoutávka na festival
Komise vytkla nedostatky, které se v práci objevují, student zodpověděl dotazy komise a ta práci doporučila k obhajobě.