Informace o kvalifikační práci 1. Teoretická část: Mixážní konzole pro živé produkce - současné trendy 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
1. Teoretická část: Mixážní konzole pro živé produkce - současné trendy.
2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba.
Hlavní téma v angličtině
1. Theoretical part: Mixing Consoles for Live Productions - Current Trends 2. Practical part: Audiovisual work or a thematic set of audiovisual works, minimum footage 10 minutes, sound editing
Název dle studenta
1. Teoretická část: Mixážní konzole pro živé produkce - současné trendy 2. Praktická část: Audiovizuální dílo nebo tematický soubor audiovizuálních děl, délka minimálně 10 min., zvuková skladba
Název dle studenta v angličtině
-
Souběžný název
Mixing consoles for live performance - current trends
Bakalárska práca sa venuje digitálnym mixpultom, ktoré sú určené na živé vystúpenia. Popisuje analógový a digitálny mixážny pult, najčastejšie protokoly prenosu signálov a komunikáciou medzi stage boxom a local rackom/mixážnym pultom, čím poukazuje na najnovšie digitálne trendy, ktoré táto technológia prináša. Zároveň práca porovná výhody, nevýhody a praktickosť digitálnej a analógovej technológie.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with digital sound consoles, which are used for live performan- ces. It describes analogue and digital mixing console, some main communication protocols betwen stage box and local rack/mixing console due to which it shows current digital trends which this new technology comes with. At the same time it compares pros and cons and practical side of digital and analogue technology.
Bakalárska práca sa venuje digitálnym mixpultom, ktoré sú určené na živé vystúpenia. Popisuje analógový a digitálny mixážny pult, najčastejšie protokoly prenosu signálov a komunikáciou medzi stage boxom a local rackom/mixážnym pultom, čím poukazuje na najnovšie digitálne trendy, ktoré táto technológia prináša. Zároveň práca porovná výhody, nevýhody a praktickosť digitálnej a analógovej technológie.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis deals with digital sound consoles, which are used for live performan- ces. It describes analogue and digital mixing console, some main communication protocols betwen stage box and local rack/mixing console due to which it shows current digital trends which this new technology comes with. At the same time it compares pros and cons and practical side of digital and analogue technology.
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
3 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem
1ks datového DVD obsahující: grafický návrh bookletu (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách)
1ks datového DVD obsahující: film ve formátu SD/HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG2 ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
Všechny odevzdané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí celé práce budou rovněž vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA, Prohlášení autora bakalářské práce a podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně.
Na samotném nosiči CD-R odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Zásady pro vypracování
1. Teoretická část:
Rozsah práce: minimálně 15 normostran textu bez započítání obsahu, rejstříku a obrazových příloh.
Formální podoba: 1 ks v pevné vazbě s popisem na hřbetu i horní desce spolu s CD-R. Dále 2 ks práce, které mohou být v kroužkové vazbě. Práci je třeba rovněž odeslat do knihovny UTB Zlín v elektronické podobě ve formátu pdf.
Pokyny k vypracování: prostudujte a analyzujte dostupné materiály z profesního hlediska a formulujte závěry a získané vědomosti.
2. Praktická část: Výstupní dílo:
3 ks DVD ve formátu DVD-video (PAL) s graficky upraveným bookletem
1ks datového DVD obsahující: grafický návrh bookletu (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách), návrh filmového plakátu formát 70 x 100cm (PDF/AI, CMYK, 300dpi, texty v křivkách)
1ks datového DVD obsahující: film ve formátu SD/HD v odpovídajícím datovém toku a kontejneru MPEG2 ve dvou verzích: 1) česká verze (české znění či titulky vypálené do obrazu), 2) anglická verze (anglické znění či titulky vypálené do obrazu).
Všechny odevzdané materiály musí splňovat vnitřní technické normy AAV a musí být řádně popsány (jméno, název, logo fakulty, formát, rozlišení). Součástí celé práce budou rovněž vyplněné a předané formuláře pro OSA, NFA, Prohlášení autora bakalářské práce a podklady pro katalog FMK UTB ve Zlíně.
Na samotném nosiči CD-R odevzdejte v minimálním počtu 10 kusů obrazovou dokumentaci praktické části závěrečné práce pro využití v publikacích FMK. Formát pro bitmapové podklady: JPEG, barevný prostor RGB, rozlišení 300 dpi, 250mm delší strana. Formáty pro vektory: AI, EPS, PDF. Loga texty v křivkách. V samostatném textovém souboru uveďte jméno a příjmení, login do portálu UTB, obor (ateliér), typ práce, přesný název práce v češtině i v angličtině, rok obhajoby, osobní mail, osobní web, telefon. Přiložte svou osobní fotografii v tiskovém rozlišení.
Seznam doporučené literatury
Václav Vlachý - Praxe zvukové techniky ,ISBN-978-80-86253-46-5
E. P. J. Tozer - Broadcast Engineer, ISBN 0-2405-1908-6
Alfred Music - Live Sound Basics (Ultimate Beginner Tech Start Series), ISBN-13: 978-0769290553
Cengage Learning - Live Sound Reinforcement, Bestseller Edition (Hardcover & DVD), ISBN-13: 978-1592006915
Hal Leonard - The Ultimate Live Sound Operators Handbook, 2nd Edition, ISBN-13: 978-1617805592
Focal Press - Audio Engineering Explained, ISBN-13: 978-0240812731
Cengage Learning - Live Sound Reinforcement, Bestseller Edition, ISBN-13: 978-1592006915
Backbeat Books - The Live Sound Manual: Getting Great Sound at Every Gig, ISBN-13: 978-0879306991
Sweetwater Sound Inc. - Digital Audio Explained: For The Audio Engineer, ISBN-13: 978-1419600012
Seznam doporučené literatury
Václav Vlachý - Praxe zvukové techniky ,ISBN-978-80-86253-46-5
E. P. J. Tozer - Broadcast Engineer, ISBN 0-2405-1908-6
Alfred Music - Live Sound Basics (Ultimate Beginner Tech Start Series), ISBN-13: 978-0769290553
Cengage Learning - Live Sound Reinforcement, Bestseller Edition (Hardcover & DVD), ISBN-13: 978-1592006915
Hal Leonard - The Ultimate Live Sound Operators Handbook, 2nd Edition, ISBN-13: 978-1617805592
Focal Press - Audio Engineering Explained, ISBN-13: 978-0240812731
Cengage Learning - Live Sound Reinforcement, Bestseller Edition, ISBN-13: 978-1592006915
Backbeat Books - The Live Sound Manual: Getting Great Sound at Every Gig, ISBN-13: 978-0879306991
Sweetwater Sound Inc. - Digital Audio Explained: For The Audio Engineer, ISBN-13: 978-1419600012
Přílohy volně vložené
1CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, schémata
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studnet po bouřlivé diskuzi obhájil svoji závěečnou práci.