Diplomová práce je zaměřena na využití nástrojů medical marketing, pomocí nichž je uve-den zdravotnický prostředek na trh. Součástí práce je projektové řešení
a využití nástrojů medical marketing na vybraný produkt ve firmě ING corporation, spol. s. r. o. V úvodu teoretické části práce jsou shrnuty základní pojmy
z oblasti marketingu zaměřeného na marketing ve zdravotnictví. Další kapitola je věnována jednotlivým oblastem, které jsou součástí marketingového plánování.
V praktické části je představena firma, její marketin-gové nástroje. Uvedení zdravotnického prostředku na trh je spojeno se splněním legislativ-ních podmínek, které jsou blíže specifikovány. Projektový návrh je zaměřena na vybraný produkt
a jeho uvedení na trh.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the use of medical marketing tools through which
a medical device is launch on the market. Project design and use of medical marketing tools on the selected product in company ING corporation, Ltd. Are included in thesis. The basic concepts of marketing focused on marketing in health care are summarizes at the beginning of the theoretical part. Another chapter is devoted to specific areas that belou to marketing plan-ning. Company´s introduction and marketing tools are described in a practical part. Laun-ching the medical device on market is associated with the fulfillment of legislative conditi-ons that are specifik in details. The project proposal is focused on
a selected product and its launch on the market.
Klíčová slova
Medical marketing, zdravotnictví, zdravotnický prostředek, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Medical marketing, health care, medical device, marketing mix
Rozsah průvodní práce
96 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na využití nástrojů medical marketing, pomocí nichž je uve-den zdravotnický prostředek na trh. Součástí práce je projektové řešení
a využití nástrojů medical marketing na vybraný produkt ve firmě ING corporation, spol. s. r. o. V úvodu teoretické části práce jsou shrnuty základní pojmy
z oblasti marketingu zaměřeného na marketing ve zdravotnictví. Další kapitola je věnována jednotlivým oblastem, které jsou součástí marketingového plánování.
V praktické části je představena firma, její marketin-gové nástroje. Uvedení zdravotnického prostředku na trh je spojeno se splněním legislativ-ních podmínek, které jsou blíže specifikovány. Projektový návrh je zaměřena na vybraný produkt
a jeho uvedení na trh.
Anotace v angličtině
The thesis is focused on the use of medical marketing tools through which
a medical device is launch on the market. Project design and use of medical marketing tools on the selected product in company ING corporation, Ltd. Are included in thesis. The basic concepts of marketing focused on marketing in health care are summarizes at the beginning of the theoretical part. Another chapter is devoted to specific areas that belou to marketing plan-ning. Company´s introduction and marketing tools are described in a practical part. Laun-ching the medical device on market is associated with the fulfillment of legislative conditi-ons that are specifik in details. The project proposal is focused on
a selected product and its launch on the market.
Klíčová slova
Medical marketing, zdravotnictví, zdravotnický prostředek, marketingový mix
Klíčová slova v angličtině
Medical marketing, health care, medical device, marketing mix
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k tématu marketing a marketingové plánování.
Aplikujte toto téma na marketing zdravotnického produktu.
II. Praktická část
Zpracujte a analyzujte současnou marketingovou situaci ve firmě ING corporation, spol. s. r. o.
Vypracujte strategický plán pomocí nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky vztahující se k tématu marketing a marketingové plánování.
Aplikujte toto téma na marketing zdravotnického produktu.
II. Praktická část
Zpracujte a analyzujte současnou marketingovou situaci ve firmě ING corporation, spol. s. r. o.
Vypracujte strategický plán pomocí nástrojů "medical marketing" pro uvedení zdravotnického produktu na trh.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BENNETT, Roger a Jim BLYTHE. International marketing: strategy planning, market entry and implementation. 3rd ed. London: Kogan Page, 2002, 362 s. ISBN 0749438088.
GOULD, Rennie. Creating the strategy: winning and keeping customers in B2B markets. 1st pub. London: Philadelphia, 2012, 238 s. ISBN 978-0-7494-6614-5.
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 8072610104.
METYŠ, Karel a Peter BALOG. Marketing ve farmacii. Vyd. 1. Praha: Grada, 2006, 208 s. ISBN 80-247-0830-2.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. Vyd. 1. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů v Brně, 2006, 150 s. ISBN 80-7013-441-0.
Seznam doporučené literatury
BENNETT, Roger a Jim BLYTHE. International marketing: strategy planning, market entry and implementation. 3rd ed. London: Kogan Page, 2002, 362 s. ISBN 0749438088.
GOULD, Rennie. Creating the strategy: winning and keeping customers in B2B markets. 1st pub. London: Philadelphia, 2012, 238 s. ISBN 978-0-7494-6614-5.
KOTLER, Philip. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2000, 258 s. ISBN 8072610104.
METYŠ, Karel a Peter BALOG. Marketing ve farmacii. Vyd. 1. Praha: Grada, 2006, 208 s. ISBN 80-247-0830-2.
ZLÁMAL, Jaroslav. Marketing ve zdravotnictví. Vyd. 1. Brno: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů v Brně, 2006, 150 s. ISBN 80-7013-441-0.
Přílohy volně vložené
1 návod k produktu, 3 marketingové letáky k produktu
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka souhlasí s dřívějším zahájením obhajoby.
Vedoucí práce: 52 bodů.
Jedním z hlavních trendů současného zdravotnictví na str. 21 uvádíte zaměření se na prevenci? Jaký je váš názor na úlohu státu v preventivní péči? Jsou nějaké státní programy podporující prevenci? - zodpovězeno zcela
Jak se díváte na etickou stránku ovlivňování lékařů při prodeji zdravotnických produktů (obecně)? - zodpovězeno zcela
Nemá firma ING corporation problémy se záměnou s finanční skupinou ING? - zodpovězeno zcela
Oponent práce: 40 bodů.
Na str. 22 uvádíte: "Pro účely zpracování diplomové práce byly vybrány následující metody: PEST(EL) analýzy, Porterův model 5 sil, BCG matice. Poslední z uvedených však v analytické části DP postrádám. Můžete, prosím, tuto skutečnost vysvětlit? - zodpovězeno zcela
Můžete, prosím, blíže objasnit Vámi stanovený cíl projektu (str. 65) "vypracovat s pomocí klinických odborníků guidelines pro ortotickou léčbu artrózy". Domníváte se, že tento cíl, kterým má snad být Akční plán XI - Výzkumné projekty s VŠ (str. 76 a 77) je reálný, aby tuto problematiku, v odpovídající kvalitě, naplnil ? - zodpovězeno zcela
Doc. Kloudová: Kdo je největším konkurentem Vaší společnosti? Jaká je cena Vaší pomůcky? - zodpovězeno zcela