Cílem bakalářské práce je seznámení potencionálního čtenáře s pokročilými animačními postupy v prostředí programu 3D Studio MAX.
V teoretické části jsou nastíněny schopnosti a metody nastavení modulů 3D Studia MAX jako je Reactor nebo Character studio. které se s vývojem staly jeho nedílnou součástí. Dále je zde popsáno vytvoření čočkovitých efektů, jakožto mnohdy nezbytného nástroje pro vytvoření reálné scény nebo pro dokreslení již existujícího pozadí.
Praktická část je zaměřena na vytvoření modelu automobilu s využitím fotografií. Základním prvkem tohoto modelu jsou plochy NURBS. Závěr praktické části je věnován vytvoření animace.
Anotace v angličtině
The main target of my bachelor thesis is familiarization possible reader with advanced animation procedures in environs of program 3D Studio MAX.
There are draw out abilities and methods of settings 3D Studio MAX’s modules like are Reactor or Character studio in the theoretical part. This becomes entire part through the evolution. Thereinafter is here described creating of lens flare. This one is often necessary tool for creating real scene or just touch in of exist background.
Practical part is centralized for creating the model of car with using photos. Base stone of this model are NURBS surface. The over of practical part is dedicate to assembly all particular part, which this work contain and creating the animation.
Klíčová slova
Studio MAX, Reactor, Character studio, NURBS
Klíčová slova v angličtině
3D Studio MAX, Reactor, Character studio, NURBS
Rozsah průvodní práce
60 s. , 11 s. obr. příloh.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem bakalářské práce je seznámení potencionálního čtenáře s pokročilými animačními postupy v prostředí programu 3D Studio MAX.
V teoretické části jsou nastíněny schopnosti a metody nastavení modulů 3D Studia MAX jako je Reactor nebo Character studio. které se s vývojem staly jeho nedílnou součástí. Dále je zde popsáno vytvoření čočkovitých efektů, jakožto mnohdy nezbytného nástroje pro vytvoření reálné scény nebo pro dokreslení již existujícího pozadí.
Praktická část je zaměřena na vytvoření modelu automobilu s využitím fotografií. Základním prvkem tohoto modelu jsou plochy NURBS. Závěr praktické části je věnován vytvoření animace.
Anotace v angličtině
The main target of my bachelor thesis is familiarization possible reader with advanced animation procedures in environs of program 3D Studio MAX.
There are draw out abilities and methods of settings 3D Studio MAX’s modules like are Reactor or Character studio in the theoretical part. This becomes entire part through the evolution. Thereinafter is here described creating of lens flare. This one is often necessary tool for creating real scene or just touch in of exist background.
Practical part is centralized for creating the model of car with using photos. Base stone of this model are NURBS surface. The over of practical part is dedicate to assembly all particular part, which this work contain and creating the animation.
Klíčová slova
Studio MAX, Reactor, Character studio, NURBS
Klíčová slova v angličtině
3D Studio MAX, Reactor, Character studio, NURBS
Zásady pro vypracování
1.Vypracujte literární rešerši na téma využití Character studia pro animaci postav.
2.Popište nastavení Čočkovitých efektů pro animaci.
3.Uveďte postupy pro nastavení Reaktoru v oblasti simulací fyzikálních jevů.
4.Využijte NURBS pro vytvoření složitého modelu.
5.Pomocí výše uvedených postupů vytvořte komplexní scénu.
Zásady pro vypracování
1.Vypracujte literární rešerši na téma využití Character studia pro animaci postav.
2.Popište nastavení Čočkovitých efektů pro animaci.
3.Uveďte postupy pro nastavení Reaktoru v oblasti simulací fyzikálních jevů.
4.Využijte NURBS pro vytvoření složitého modelu.
5.Pomocí výše uvedených postupů vytvořte komplexní scénu.
Seznam doporučené literatury
Autodesk,Autodesk 3ds MAX 8 Tutorials,2005
Discreet & Havok,Reactor - reference and tutorials,2002
David Řeháček,3D Studio MAX2 uživatelskápříručka,Computer Press,1998
Seznam doporučené literatury
Autodesk,Autodesk 3ds MAX 8 Tutorials,2005
Discreet & Havok,Reactor - reference and tutorials,2002
David Řeháček,3D Studio MAX2 uživatelskápříručka,Computer Press,1998
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ano
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Diplomant prezentoval výsledky, kterých dosáhl při řešení své bakalářské práce. Po seznámení s posudky vedoucího a oponenta byly položeny tyto dotazy:
1. Je popis programu vytvořen pouze na základě vašich osobních zkušeností?
2. Je pád postavy založen na nějakém matematickém modelu popsaným například diferenciálními rovnicemi?
3. Co by bylo třeba udělat, aby pád působil realističtěji?
4. Jakým způsobem jste ovlivňoval fyzikální vlastnosti děje?
Diplomant zodpověděl všechny položené dotazy.