Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat využívání product placementu, sponzoringu a reklamy ve firmě Tescoma. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Hlavním úkolem teoretické části je seznámení s marketingovou komunikací. Velký důraz je pak kladen na pojem product placement, na jeho formy, historii a právní úpravu. Dalším pilířem teoretické části je poté sponzoring, jeho typy a formy. Praktická část obsahuje ana-lýzu současného stavu užití těchto nástrojů ve firmě Tescoma. Na základě těchto informací a údajů se v závěru praktické části věnuji vyhodnocení dané situace a také doporučení.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is to analyze the use of product placement, sponsorship and advertisement of company Tescoma.. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The main aim of the theoretical part is to introduce marketing communication. The stress is then put on the term product placement, on it´s types, history and legislation. Another pillar of the theoretical part is sponsorship, its types and forms. The practical part contains an analysis of the current state of using these tools in the company Tescoma. Based on these data, I deal with evaluation of the situation and general recommendations at the end of the practical part.
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat využívání product placementu, sponzoringu a reklamy ve firmě Tescoma. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Hlavním úkolem teoretické části je seznámení s marketingovou komunikací. Velký důraz je pak kladen na pojem product placement, na jeho formy, historii a právní úpravu. Dalším pilířem teoretické části je poté sponzoring, jeho typy a formy. Praktická část obsahuje ana-lýzu současného stavu užití těchto nástrojů ve firmě Tescoma. Na základě těchto informací a údajů se v závěru praktické části věnuji vyhodnocení dané situace a také doporučení.
Anotace v angličtině
The main aim of this bachelor thesis is to analyze the use of product placement, sponsorship and advertisement of company Tescoma.. Thesis is divided into two parts, theoretical and practical. The main aim of the theoretical part is to introduce marketing communication. The stress is then put on the term product placement, on it´s types, history and legislation. Another pillar of the theoretical part is sponsorship, its types and forms. The practical part contains an analysis of the current state of using these tools in the company Tescoma. Based on these data, I deal with evaluation of the situation and general recommendations at the end of the practical part.
Zpracujte teoretické poznatky v oblasti použití nástrojů marketingového komunikačního mixu.
II. Praktická část
Zanalyzujte současný stav užití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy u firmy Tescoma.
Na základě provedené analýzy navrhněte zlepšení současné situace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte teoretické poznatky v oblasti použití nástrojů marketingového komunikačního mixu.
II. Praktická část
Zanalyzujte současný stav užití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy u firmy Tescoma.
Na základě provedené analýzy navrhněte zlepšení současné situace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
PELSMACKER, Patrick De, Maggie GEUENS a Joeri BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 583 s. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
PELSMACKER, Patrick De, Maggie GEUENS a Joeri BERGH. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. 583 s. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka začala prezentovat, prezentace obsahovala tři slidy, nebyly uvedeny analýzy, závěry. Prezentace obsahovala jenom slidy otázek oponenta a vedoucího BP. Po dotazech komise došlo k osobní indispozici. Poté studentka komisi informovala, že má potvrzení od lékaře, které nikomu nepředložila. Komise jí nabídla, že ji vyzkouší později v odpoledních hodinách, studentka tuto možnost odmítla. Z tohoto důvodu nebylo možné dokončit obhajobu BP, ani rozpravu.