Bakalářská práce je zpracována na téma Uvedení židle LAURINO na český trh, s cílem stanovení komplexní strategie a zavedení nového produktu společnosti Bukotec s. r. o, nejefektivnějším způsobem. Práce je rozčleněna na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretickou část tvoří poznatky z oblasti produktového mixu obohacené o jednotlivé analýzy trhu a konkurenčních sil. Tato část je rozšířena o informace z oblasti utváření cenové politiky výrobku. Praktická část se zaobírá informacemi o společnosti, celkovým sortimentem, ekonomickými ukazateli a základním popisem nového produktu. Dále je zkoumána uplatnitelnost produktu na trhu, a jak bude daný produkt prezentován společností. Na základě provedené analýzy a získaných zkušeností, závěr práce obsahuje návrh strategie, která je pro uvedení tohoto produktu nejvhodnější.
Anotace v angličtině
The topic of the thesis is Launching the new chair XY to the Czech market with the aim to determine the complex strategy and introduce the new product of the company Bukotec s. r. o. in the most effective way. The thesis is divided in two parts ? theoretical and practical. The theoretical part consists of knowledge in the area of product mix enhanced with individual market analysis and competitive forces. This part will be extended with information from the area of making product price policy. The practical part deals with information about company, its whole range of products, economical index numbers and basic description of the new product. Furthermore, its saleability is examined and the way of presenting the new product is suggested. Based on the analysis and acquired experiences, the thesis conclusion contains the strategy suggestion, which will be the most suitable for this type of product.
Bakalářská práce je zpracována na téma Uvedení židle LAURINO na český trh, s cílem stanovení komplexní strategie a zavedení nového produktu společnosti Bukotec s. r. o, nejefektivnějším způsobem. Práce je rozčleněna na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. Teoretickou část tvoří poznatky z oblasti produktového mixu obohacené o jednotlivé analýzy trhu a konkurenčních sil. Tato část je rozšířena o informace z oblasti utváření cenové politiky výrobku. Praktická část se zaobírá informacemi o společnosti, celkovým sortimentem, ekonomickými ukazateli a základním popisem nového produktu. Dále je zkoumána uplatnitelnost produktu na trhu, a jak bude daný produkt prezentován společností. Na základě provedené analýzy a získaných zkušeností, závěr práce obsahuje návrh strategie, která je pro uvedení tohoto produktu nejvhodnější.
Anotace v angličtině
The topic of the thesis is Launching the new chair XY to the Czech market with the aim to determine the complex strategy and introduce the new product of the company Bukotec s. r. o. in the most effective way. The thesis is divided in two parts ? theoretical and practical. The theoretical part consists of knowledge in the area of product mix enhanced with individual market analysis and competitive forces. This part will be extended with information from the area of making product price policy. The practical part deals with information about company, its whole range of products, economical index numbers and basic description of the new product. Furthermore, its saleability is examined and the way of presenting the new product is suggested. Based on the analysis and acquired experiences, the thesis conclusion contains the strategy suggestion, which will be the most suitable for this type of product.
Prostudujte a popište literární zdroje, které se zabývají teoretickými východisky z oblasti uvedení nového výrobku na trh.
II. Praktická část
Analyzujte vnitřní zdroje a vybrané ekonomické ukazatele podniku.
Proveďte analýzu trhu s židlemi a zdroje firem na něm působících.
Charakterizujte nový produkt a návrh jeho prezentace.
Navrhněte strategii pro uvedení produktu na český trh.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte a popište literární zdroje, které se zabývají teoretickými východisky z oblasti uvedení nového výrobku na trh.
II. Praktická část
Analyzujte vnitřní zdroje a vybrané ekonomické ukazatele podniku.
Proveďte analýzu trhu s židlemi a zdroje firem na něm působících.
Charakterizujte nový produkt a návrh jeho prezentace.
Navrhněte strategii pro uvedení produktu na český trh.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, 2000. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press. ISBN 80-726-1010-4.
MOZGA, Jaroslav a Miloš VÍTEK, 2003. Inovace a nový produkt. Hradec Králové: Gaudeamus. ISBN 80-704-1701-3.
PAVELKOVÁ, Drahomíra a Adriana KNÁPKOVÁ, 2009. Výkonnost podniku z pohledu finančního manažera. Praha: Linde. ISBN 978-80-86131-85-6.
SEDLÁČKOVÁ, Helena, 2006. Strategická analýza. Praha: C. H. Beck. ISBN 80-717-9367-1.
TOMEK, Gustav, 2001. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha: Grada. ISBN 80-247-0053-0.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip, 2000. Marketing podle Kotlera: jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press. ISBN 80-726-1010-4.
MOZGA, Jaroslav a Miloš VÍTEK, 2003. Inovace a nový produkt. Hradec Králové: Gaudeamus. ISBN 80-704-1701-3.
PAVELKOVÁ, Drahomíra a Adriana KNÁPKOVÁ, 2009. Výkonnost podniku z pohledu finančního manažera. Praha: Linde. ISBN 978-80-86131-85-6.
SEDLÁČKOVÁ, Helena, 2006. Strategická analýza. Praha: C. H. Beck. ISBN 80-717-9367-1.
TOMEK, Gustav, 2001. Výrobek a jeho úspěch na trhu. Praha: Grada. ISBN 80-247-0053-0.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 49 bodů
Ing. Radim Vinklárek:
1. Co si myslíte na základě získaných poznatků, je efektivnější preferovat při uvádění nových produktů prezentaci formou účasti na výstavách, formou prezentace na webech společnosti nebo formou distribuce tištěných katalogů? (odpověděl zcela)
2. Myslíte si, že ovlivňuje název výrobku jeho úspěšnost na trhu? (odpověděl zcela)
Oponent BP: 31 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Který substitut nejvíce ohrožuje Váš výrobek - židli Laurino? (odověděl zcela)
2. Kdo je největším konkurentem firmy? (odpověděl zcela)
3. Která Vámi navrhovaná doporučení firma přijala a realizovala? (odpověděl zcela)
Ing. Hana Šedová, Ph.D.:
Jak vznikl název produktu Laurino? (odpověděl zcela)
Ing. Růžena Vorlová:
Jsou potřebné katalogy, kdyz ma firma webové stránky? (odpověděl zcela)