Bakalářská práce ?Marketingová strategie společnosti? se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro společnost Zefia s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s marketingem, marketingovým procesem a marketingovou strategií. V praktické části jsou uvedeny základní informace o zkoumané společnosti, její historii, posláni a postaveni na trhu. Na základě vypracovaných analýz a teoretických poznatků je vypracována marketingová strategie, která obsahuje souhrn návrhů a opatření vedoucích k eliminaci či odstranění zjištěných nedostatků.
Anotace v angličtině
This thesis ?Marketing strategy of company? deals with the proposition of marketing strategy for the firm Zefia s.r.o. The work is dividend into two parts. In the thepretical part defines terms related to marketing, marketing process and marketing strategies. Practical part of this thesis provides basic information about unknown company, its history, mission and position in the market. Based on these analysis and theoretical findings, I worked out a marketing strategy which contains a couple of proposals and measures to eliminate or correct the deficiencies.
Klíčová slova
Marketing, marketingová strategie, PEST analýza, SWOT analýza, marketingový mix, konkurence
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing strategy, PEST analysis, SWOT analysis, marketin mix, competition
Rozsah průvodní práce
60
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce ?Marketingová strategie společnosti? se zabývá problematikou návrhu marketingové strategie pro společnost Zefia s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s marketingem, marketingovým procesem a marketingovou strategií. V praktické části jsou uvedeny základní informace o zkoumané společnosti, její historii, posláni a postaveni na trhu. Na základě vypracovaných analýz a teoretických poznatků je vypracována marketingová strategie, která obsahuje souhrn návrhů a opatření vedoucích k eliminaci či odstranění zjištěných nedostatků.
Anotace v angličtině
This thesis ?Marketing strategy of company? deals with the proposition of marketing strategy for the firm Zefia s.r.o. The work is dividend into two parts. In the thepretical part defines terms related to marketing, marketing process and marketing strategies. Practical part of this thesis provides basic information about unknown company, its history, mission and position in the market. Based on these analysis and theoretical findings, I worked out a marketing strategy which contains a couple of proposals and measures to eliminate or correct the deficiencies.
Klíčová slova
Marketing, marketingová strategie, PEST analýza, SWOT analýza, marketingový mix, konkurence
Klíčová slova v angličtině
Marketing, marketing strategy, PEST analysis, SWOT analysis, marketin mix, competition
Zásady pro vypracování
Na základě dostupné literatury zpracuji teoretické poznatky z oblasti marketingových strategií
Provedu analýzu marketingových strategií ve vybrané organizaci
Navrhnu doporučení na zdokonalení marketingových strategií vybrané organizaci
Zásady pro vypracování
Na základě dostupné literatury zpracuji teoretické poznatky z oblasti marketingových strategií
Provedu analýzu marketingových strategií ve vybrané organizaci
Navrhnu doporučení na zdokonalení marketingových strategií vybrané organizaci
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada publishing, 2011. 719 s. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
[2]SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: Cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1994. 256 s. \vsp{1,5mm}
[3]PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada publishing, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Seznam doporučené literatury
[1]KOTLER, Philip. Marketing management. Praha: Grada publishing, 2011. 719 s. ISBN 80-247-0016-6. \vsp{1,5mm}
[2]SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: Cesta k trhu. Zlín: EKKA, 1994. 256 s. \vsp{1,5mm}
[3]PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada publishing, 2010. 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8. \vsp{1,5mm}
Další odborná literatura dle doporučení vedoucího bakalářské práce. \vsp{1,5mm}
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, schémata, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Otázky vedoucího práce:
1.Dle čeho usuzujete, že by měla být otevřena prodejna společnosti v Praze a proč právě
v Letňanech?
Odpověď: V této oblasti je velký počet potenciálních zákazníků.
2. Myslíte, že by obrat nového obchodu společnosti v Letňanech byl takový, aby se to
společnosti vyplatilo?
Odpověď: Domnívám se že ano.
Otázky oponenta:
1. Konzultovala jste Vámi navrhované odporúčania s vedením spoločnosti Zefia, s.r.o.?
Bude spoločnosť Vaše odporúčania realizovať?
Odpověď: Některé návrhy byly už zrealizovány. Firmu zaujalo rozšíření sortimentu (šály, šátky,atd.), otevření nové prodejny v místě sídla firmy.