V bakalářské práci bude zkoumána problematika marketingového mixu služeb organizace ALCEDO - středisko volného času Vsetín. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se bude zabývat neziskovým sektorem, marketingovým mixem služeb, popisu jednotlivých částí marketingového mixu, SWOT analýzou a výzkumem. V praktické části budou převedeny teoretické poznatky do praxe. Bude charakterizována organizace a její marketingový mix. Na základě analýzy marketingového mixu služeb, SWOT analýzy a dotazníkového šetření budou navržena doporučení a závěry.
Anotace v angličtině
In the Bachelor thesis I am going to study the problems of the marketing mix of the services of the organisation ALCEDO - Leisure Centre in Vsetin. My work is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part I am going to deal with non-profit sector, the marketing mix of services, the description of particular parts of marketing mix, SWOT analysis and research. In the practical part the theoretical knowledge will be put into practice. I am going to characterize the organisation and its marketing mix. On the basis of the analysis of marketing mix of services, SWOT analysis and questionnaire research I am going to suggest the recommendation and conclusions.
Marketing of non-profit organisations, Marketing mix of services, SWOT analysis, questionnaire research, service, ALCEDO
Rozsah průvodní práce
77 s.
Jazyk
CZ
Anotace
V bakalářské práci bude zkoumána problematika marketingového mixu služeb organizace ALCEDO - středisko volného času Vsetín. Práce bude rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se bude zabývat neziskovým sektorem, marketingovým mixem služeb, popisu jednotlivých částí marketingového mixu, SWOT analýzou a výzkumem. V praktické části budou převedeny teoretické poznatky do praxe. Bude charakterizována organizace a její marketingový mix. Na základě analýzy marketingového mixu služeb, SWOT analýzy a dotazníkového šetření budou navržena doporučení a závěry.
Anotace v angličtině
In the Bachelor thesis I am going to study the problems of the marketing mix of the services of the organisation ALCEDO - Leisure Centre in Vsetin. My work is divided into two parts - theoretical and practical. In the theoretical part I am going to deal with non-profit sector, the marketing mix of services, the description of particular parts of marketing mix, SWOT analysis and research. In the practical part the theoretical knowledge will be put into practice. I am going to characterize the organisation and its marketing mix. On the basis of the analysis of marketing mix of services, SWOT analysis and questionnaire research I am going to suggest the recommendation and conclusions.
Marketing of non-profit organisations, Marketing mix of services, SWOT analysis, questionnaire research, service, ALCEDO
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Proveďte charakteristiku organizace a analýzu současného stavu marketingového mixu služeb.
Vypracujte SWOT analýzu.
Zhodnoťte výsledky analýz a specifikujte slabá místa.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení zjištěných nedostatků v marketingovém mixu služeb organizace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu se vztahem ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Proveďte charakteristiku organizace a analýzu současného stavu marketingového mixu služeb.
Vypracujte SWOT analýzu.
Zhodnoťte výsledky analýz a specifikujte slabá místa.
Navrhněte doporučení vedoucí ke zlepšení zjištěných nedostatků v marketingovém mixu služeb organizace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-726-1082-1.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996, 247 s. ISBN 80-716-9276-X.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. Vyd. 1. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003, 170 s. ISBN 80-731-8140-1.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 2. rozšíř. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006, 171 s. ISBN 80-704-1859-1.
Seznam doporučené literatury
HANNAGAN, Tim J. Marketing pro neziskový sektor. Vyd. 1. Praha: Management Press, 1996, 205 s. ISBN 80-85943-07-7.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha: Management Press, 2003, 203 s. ISBN 80-726-1082-1.
PAYNE, Adrian. Marketing služeb. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 1996, 247 s. ISBN 80-716-9276-X.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. Vyd. 1. Ve Zlíně: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003, 170 s. ISBN 80-731-8140-1.
ŠIMKOVÁ, Eva. Management a marketing v praxi neziskových organizací. 2. rozšíř. vyd. Hradec Králové: Gaudeamus, 2006, 171 s. ISBN 80-704-1859-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 49 bodů
Mgr. Kateřina Korčáková:
Budou Vaše návrhy organizací využity v praxi? (odpověděla zcela)
Oponent BP: 45 bodů
Ing. Petr Krenar:
Na s. 59 se uvádí, že při marketingovém průzkumu bylo rozdáno 120 dotazníků do Základní školy Vsetín - Rokytnice 436. Odůvodněte, proč jste si jako reprezentativní vzorek obyvatel města Vsetín zvolila pouze respondenty z této základní školy a občany z ostatních městských částí jste neoslovila. (odpověděla zcela)
Ing. Igor Laštůvka, dipl. ek., MBA:
V marketigovém mixu uvádíte porovnání počtu účastníků průzkumu v jednotlivých obdobích. Co bylo příčinou meziročního nárůstu počtu účastníků průzkumu z 1000 účastníků na 1200? (odpověděla částečně)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
Jaké máte zabezpečení nových aktivit, které navrhujete? (odpověděla zcela)