Obsahem této práce je návrh plánu marketingové komunikace pro živnostenskou činnost v oblasti poskytování kosmetických služeb. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na část teoretickou a praktickou.
V teoretické části budou vysvětleny důležité pojmy a zpracovány teoretické poznatky tykající se marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu.
Praktická část bude aplikovat teoretické poznatky do praxe. Bude se zabývat popisem současných komunikačních aktivit živnostníka a dále bude zpracován nový návrh marketingové komunikace pro poskytování kosmetických služeb na rok 2014. K lepšímu pochopení stávající situace živnostníka na trhu poskytování kosmetických služeb bude v této části zpracována SWOT analýza.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the proposal of marketing communication plan for the trade in the field of cosmetic services. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical.
In the theoretical there will be explained important terms and there will be described theoretical knowledge of marketing communication and marketing communication mix.
The practical part will apply theoretical knowledge into practice. It will describe the current communication activities of sole trader and then there will be presented new proposal of communication plan for providing cosmetic services in 2014. To better understand the current situation of sole trader on the market of cosmetic services the thesis will be focused on the SWOT analysis.
Communication mix, cosmetic services, SWOT analysis, marketing communication, communication plan, trade
Rozsah průvodní práce
64 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem této práce je návrh plánu marketingové komunikace pro živnostenskou činnost v oblasti poskytování kosmetických služeb. Bakalářská práce je rozdělena do dvou hlavních částí, na část teoretickou a praktickou.
V teoretické části budou vysvětleny důležité pojmy a zpracovány teoretické poznatky tykající se marketingové komunikace a marketingového komunikačního mixu.
Praktická část bude aplikovat teoretické poznatky do praxe. Bude se zabývat popisem současných komunikačních aktivit živnostníka a dále bude zpracován nový návrh marketingové komunikace pro poskytování kosmetických služeb na rok 2014. K lepšímu pochopení stávající situace živnostníka na trhu poskytování kosmetických služeb bude v této části zpracována SWOT analýza.
Anotace v angličtině
The Bachelor thesis deals with the proposal of marketing communication plan for the trade in the field of cosmetic services. The thesis is divided into two parts, theoretical and practical.
In the theoretical there will be explained important terms and there will be described theoretical knowledge of marketing communication and marketing communication mix.
The practical part will apply theoretical knowledge into practice. It will describe the current communication activities of sole trader and then there will be presented new proposal of communication plan for providing cosmetic services in 2014. To better understand the current situation of sole trader on the market of cosmetic services the thesis will be focused on the SWOT analysis.
Navrhněte komunikační plán včetně ekonomické náročnosti a časového plánu realizace.
Doporučte způsob měření efektivnosti komunikačních prostředků.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Essentials of marketing. Oxford: Oxford University Press, c2013, xxiii, 413 s. ISBN 978-0-19-964650-0.
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, xx, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, xxxiv, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, xxiv, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Seznam doporučené literatury
BAINES, Paul, Chris FILL a Kelly PAGE. Essentials of marketing. Oxford: Oxford University Press, c2013, xxiii, 413 s. ISBN 978-0-19-964650-0.
CLOW, Kenneth E a Donald BAACK. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2008, xx, 484 s. ISBN 978-80-251-1769-9.
KOTLER, Philip a Gary ARMSTRONG. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 80-247-0513-3.
KOTLER, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada, 2001, 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
SMITH, Paul. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2000, xxxiv, 518 s. ISBN 80-7226-252-1.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing. 2., přeprac. a dopl. vyd. V Praze: C.H. Beck, 2010, xxiv, 499 s. ISBN 978-80-7400-115-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 bodů
Oponent BP: 30 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
Jakým způsobem doporučujete dělit náklady na společnou propagaci Studia? (odpověděla zcela)
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
Doporučila byste slevový portál pro nabízení služeb firmy? Proč ano/Proč ne? (odpověděla zcela)