Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vypracovat vhodný komunikační plán Zámecké čokoládovny pro následující rok a taktéž zhodnotit stávající komunikační plán. Součástí práce je podrobný časový harmonogram na dané období a zhodnocení efektivního využití plánu v praxi. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy související s touto tématikou, jako komunikační plán, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část aplikuje teoretické poznatky do praxe. V úvodu je popisována charakteristika, historie i současnost zvoleného podniku a jeho nynější marketingový mix. Pokračuje analýzou současných komunikačních aktivit a volně přechází k návrhu budoucího efektivnějšího komunikačního mixu pro následující období. Důraz je kladen na SWOT analýzu a udržení rozpočtu reklamy na přijatelné míře.
Anotace v angličtině
The aim this bachelor thesis is to suggest and elaborate an appropriate communication plan for Zámecká čokoládovna for the next year and also evaluate the current plan. The thesis comprises a detailed timetable for the period and an assessment of effective application of the plan in practice. The bachelor thesis is divided into two main parts, the theoretical part and practical part. The theoretical part describes fundamental terms related to this theme, for example with communication plan, communication mix and its tools. The practical part applies theoretical information into practice. The introductory part deals with a general characteristic of the company, its history, the present situation and its current marketing mix. The following part analyses contemporary communication activities and results in suggestions that will increase effectiveness of communication plan in the future. The emphasis is put on the SWOT analysis and the maintenance of advertising budget on an acceptable level.
Klíčová slova
Komunikační plán, komunikační mix, SWOT analýza, public relations, podpora prodeje, reklama, osobní prodej.
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, communication mix, SWOT analysis, public relations, promotion, advertising, personal selling.
Rozsah průvodní práce
85 s.(110 621 znaků bez mezer)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je navrhnout a vypracovat vhodný komunikační plán Zámecké čokoládovny pro následující rok a taktéž zhodnotit stávající komunikační plán. Součástí práce je podrobný časový harmonogram na dané období a zhodnocení efektivního využití plánu v praxi. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí, na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje základní pojmy související s touto tématikou, jako komunikační plán, komunikační mix a jeho nástroje. Praktická část aplikuje teoretické poznatky do praxe. V úvodu je popisována charakteristika, historie i současnost zvoleného podniku a jeho nynější marketingový mix. Pokračuje analýzou současných komunikačních aktivit a volně přechází k návrhu budoucího efektivnějšího komunikačního mixu pro následující období. Důraz je kladen na SWOT analýzu a udržení rozpočtu reklamy na přijatelné míře.
Anotace v angličtině
The aim this bachelor thesis is to suggest and elaborate an appropriate communication plan for Zámecká čokoládovna for the next year and also evaluate the current plan. The thesis comprises a detailed timetable for the period and an assessment of effective application of the plan in practice. The bachelor thesis is divided into two main parts, the theoretical part and practical part. The theoretical part describes fundamental terms related to this theme, for example with communication plan, communication mix and its tools. The practical part applies theoretical information into practice. The introductory part deals with a general characteristic of the company, its history, the present situation and its current marketing mix. The following part analyses contemporary communication activities and results in suggestions that will increase effectiveness of communication plan in the future. The emphasis is put on the SWOT analysis and the maintenance of advertising budget on an acceptable level.
Klíčová slova
Komunikační plán, komunikační mix, SWOT analýza, public relations, podpora prodeje, reklama, osobní prodej.
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, communication mix, SWOT analysis, public relations, promotion, advertising, personal selling.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a dostupné zdroje vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Charakterizujte podnik, jeho aktivity a produkty.
Zpracujte analýzy potřebné pro návrh komunikačních aktivit.
Vytvořte konkrétní komunikační plán včetně návrhu rozpočtu a časové realizace.
Definujte možné způsoby měření efektivity komunikačních nástrojů.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a dostupné zdroje vztahující se k dané problematice.
II. Praktická část
Charakterizujte podnik, jeho aktivity a produkty.
Zpracujte analýzy potřebné pro návrh komunikačních aktivit.
Vytvořte konkrétní komunikační plán včetně návrhu rozpočtu a časové realizace.
Definujte možné způsoby měření efektivity komunikačních nástrojů.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. 271 s. ISBN 9788024743547.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 9788024735412.
KOTLER, Philip. Marketing management: (10. rozšířené vydání). Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 8072610821.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Praha: ComputerPress, 2000. 518 s. ISBN 8072262521.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 8086898482.
Seznam doporučené literatury
JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. 271 s. ISBN 9788024743547.
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011. 213 s. ISBN 9788024735412.
KOTLER, Philip. Marketing management: (10. rozšířené vydání). Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
KOTLER, Philip. Marketing od A do Z: osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Praha: Management Press, 2003. 203 s. ISBN 8072610821.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SMITH, Paul. Moderní marketing. Praha: ComputerPress, 2000. 518 s. ISBN 8072262521.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. 340 s. ISBN 8086898482.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 59 bodů
Ing. Eva Šafránková:
1. Který z navrhovaných marketingových nástrojů považujete za nejúčinnější pro posuzovanou společnost? (odpověděla zcela)
2. Který další marketingový prostředek byste doporučila společnosti, pokud by nebyl limitující finanční rozpočet? (odpověděla zcela)
Oponent BP: 50 bodů
Mgr. Kateřina Korčáková:
1. Která komunikační aktivita bude podle Vás nejefektivnější s ohledem na stanovené cíle? (odpověděla zcela)
Ing. Igor Laštůvka, dipl. ek., MBA:
Bylo zmíněno překročení původního rozpočtu, o jakou částku se jednalo? (odpověděla zcela)