Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu odběratelů firmy a návrh potenciálních zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je nejprve popsána firma greiner packaging slušovice s.r.o., její historie a vývoj, současná činnost, organizační struktura a výrobní sortiment. Dále je provedena analýza odběratelů, tedy jejich charakteristika, rozdělení a podíly na činnosti firmy v různých ohledech.
Součástí bakalářské práce je také návrh potenciálních zákazníků v daném tržním segmentu. Nakonec jsou vysloveny doporučení a závěry.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis of company customers and suggestion of potential clients. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part presents the fundamental knowledge on the issue.
In the practical part there is a description of the company greiner packaging slušovice s.r.o. and its history, development, current activities, organizational structure and the range of products, followed by an analysis of customers; that is their characteristics, allocation and parts of their activities in the company in various aspects.
A suggestion of potential clients in a specific market segment is also part of the thesis. The final part then contains the results and recommendations.
Klíčová slova
Průmyslový podnik, zákazník, výroba, trh organizací, analýza odběratelů, odběratelské vztahy.
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu odběratelů firmy a návrh potenciálních zákazníků. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou zpracovány poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je nejprve popsána firma greiner packaging slušovice s.r.o., její historie a vývoj, současná činnost, organizační struktura a výrobní sortiment. Dále je provedena analýza odběratelů, tedy jejich charakteristika, rozdělení a podíly na činnosti firmy v různých ohledech.
Součástí bakalářské práce je také návrh potenciálních zákazníků v daném tržním segmentu. Nakonec jsou vysloveny doporučení a závěry.
Anotace v angličtině
The bachelor thesis focuses on the analysis of company customers and suggestion of potential clients. The work is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part presents the fundamental knowledge on the issue.
In the practical part there is a description of the company greiner packaging slušovice s.r.o. and its history, development, current activities, organizational structure and the range of products, followed by an analysis of customers; that is their characteristics, allocation and parts of their activities in the company in various aspects.
A suggestion of potential clients in a specific market segment is also part of the thesis. The final part then contains the results and recommendations.
Klíčová slova
Průmyslový podnik, zákazník, výroba, trh organizací, analýza odběratelů, odběratelské vztahy.
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte poznatky týkající se dané problematiky
II. Praktická část
Zpracujte charakteristiku firmy a popište její současný stav.
Popište a analyzujte stávající odběratele.
Navrhněte firmě potenciální zákazníky.
Na základě analýzy a výsledků vyslovte závěry a doporučení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte průzkum literárních pramenů a zpracujte poznatky týkající se dané problematiky
II. Praktická část
Zpracujte charakteristiku firmy a popište její současný stav.
Popište a analyzujte stávající odběratele.
Navrhněte firmě potenciální zákazníky.
Na základě analýzy a výsledků vyslovte závěry a doporučení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] PILÍK, Michal. Průmyslový marketing. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 108 s. ISBN 80-7318-367-6.
[3] STRNAD, Pavel a Světlana MYSLIVCOVÁ. Průmyslový marketing. 2. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007. 120 s. ISBN 978-80-7372-254-8.
[4] SYNEK, Miloslav, et al. Manažerská ekonomika. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2000. 480 s. ISBN 80-247-9069-6.
[5] SYNEK, Miloslav a Eva KISLINGEROVÁ. Podniková ekonomika. 5., přepracované a doplněné vydání. Praha: C. H. Beck, 2010. 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
Seznam doporučené literatury
[1] KOTLER, Philip. Marketing management. 10. rozšířené vydání. Praha: Grada, 2001. 719 s. ISBN 80-247-0016-6.
[2] PILÍK, Michal. Průmyslový marketing. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2005. 108 s. ISBN 80-7318-367-6.
[3] STRNAD, Pavel a Světlana MYSLIVCOVÁ. Průmyslový marketing. 2. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007. 120 s. ISBN 978-80-7372-254-8.
[4] SYNEK, Miloslav, et al. Manažerská ekonomika. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada, 2000. 480 s. ISBN 80-247-9069-6.
[5] SYNEK, Miloslav a Eva KISLINGEROVÁ. Podniková ekonomika. 5., přepracované a doplněné vydání. Praha: C. H. Beck, 2010. 498 s. ISBN 978-80-7400-336-3.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, mapy, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 54 bodů
Ing. Daniel Bělíček:
V kapitole 8 prezentuje autorka návrh potenciálních zákazníků. Rád bych se jí zeptal, které tři z nich navrhuje jako nejvhodnější pro první kontakt a z jakých důvodů.
Odpověděla zcela
Oponent BP: 58 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
1. Na str. 61 uvádíte, že informace, týkající se potenciálních zákazníků, byly získány m.j. vlastním šetřením v prodejnách. Popište prosím tento krok podrobněji - kdo a jakým způsobem toto šetření prováděl?
Odpověděla zcela
2. Jaký je rozdíl mezi marketingovým výzkumem a průzkumem? Proč v práci používáte pojem výzkum?
Odpověděla zcela