Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit a následně zhodnotit spokojenost zákazníků s poskytováním služeb firmy RAAB COMPUTER na základě dotazníkového šetření.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V části teoretické jsou zpracovány poznatky z literatury, které se týkají spokojenosti zákazníků, marketingového výzkumu, metod sběru dat a dotazníku.Praktická část obsahuje informace o firmě. Hlavní část je tvořena analýzami jednotlivých otázek z dotazníků, kdy výsledky jsou znázorněny v grafech a tabulkách. Na závěr jsou zde navržena doporučení, která by mohla být vhodná pro firmu.
Anotace v angličtině
Aim of my thesis was to found out and then to evaluate customers´ satisfaction with services provided by RAAB COMPUTER company based on questionnaire survey. The work is devided into theoretical and practical parts. In the theoretical part there are elaborated information from literature relating to customers´ satisfaciton, market research, methods of collecting data and questionnaire. Practical part contains information about the company. The main part consists of analyzes of the individual questions from the questionnaries when the results are shown in graphs. In conclusion there are recommendations that should be suitable for the company.
customer, statisfaction of customers, marketing research, questionnaire survey, questionnaire, analysis
Rozsah průvodní práce
60 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce bylo zjistit a následně zhodnotit spokojenost zákazníků s poskytováním služeb firmy RAAB COMPUTER na základě dotazníkového šetření.Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V části teoretické jsou zpracovány poznatky z literatury, které se týkají spokojenosti zákazníků, marketingového výzkumu, metod sběru dat a dotazníku.Praktická část obsahuje informace o firmě. Hlavní část je tvořena analýzami jednotlivých otázek z dotazníků, kdy výsledky jsou znázorněny v grafech a tabulkách. Na závěr jsou zde navržena doporučení, která by mohla být vhodná pro firmu.
Anotace v angličtině
Aim of my thesis was to found out and then to evaluate customers´ satisfaction with services provided by RAAB COMPUTER company based on questionnaire survey. The work is devided into theoretical and practical parts. In the theoretical part there are elaborated information from literature relating to customers´ satisfaciton, market research, methods of collecting data and questionnaire. Practical part contains information about the company. The main part consists of analyzes of the individual questions from the questionnaries when the results are shown in graphs. In conclusion there are recommendations that should be suitable for the company.
customer, statisfaction of customers, marketing research, questionnaire survey, questionnaire, analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte vhodnou literaturu a zpracujte teoretické poznatky týkající se zvoleného tématu.
II. Praktická část
Analyzujte aktuální spokojenost zákazníků firmy.
Na základě závěrů z analýzy navrhněte doporučení vhodná ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte vhodnou literaturu a zpracujte teoretické poznatky týkající se zvoleného tématu.
II. Praktická část
Analyzujte aktuální spokojenost zákazníků firmy.
Na základě závěrů z analýzy navrhněte doporučení vhodná ke zvýšení spokojenosti zákazníků firmy.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: [příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, xii, 234 s. ISBN 80-722-6917-8.
KOTLER, Philip a Kevin LANE KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada Publishing, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2003, 159 s. ISBN 80-247-0385-8.
HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: [příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů]. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, xii, 234 s. ISBN 80-722-6917-8.
KOTLER, Philip a Kevin LANE KELLER. Marketing management. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2007, 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 304 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3527-6.
SPÁČIL, Aleš. Péče o zákazníky: Co od nás zákazník očekává a jak dosáhnout jeho spokojenosti. Praha: Grada Publishing, 2003, 116 s. ISBN 80-247-0514-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 bodů
Oponent BP: 32 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
1. Svůj projekt definujete jako výzkum? Uveďte důvody proč? (tzn. uveďte definici výzkumu a odlišnosti od průzkumu) (odpověděla zcela)
2. Vysvětlete prosím způsob vyhodnocení ot. 3 dotazníku (str. 34) (odpověděla částečně)
3. Uvádíte, že většině respondentů byl dotazník zaslán elektronicky. Můžete popsat, jakou formou vyplňovali? (odpověděla zcela)
4. Jedním z Vašich návrhů je sleva internetu pro seniory. Nebojíte se zneužití takové slevy ze strany zákazníků? (odpověděla částečně)
Ing. Kubíčková, Ph.D.:
Řekla jste, že jste byla spokojena s návratností Vašeho internetového průzkumu. Jaká je, dle Vašeho názoru, taková průměrná návratnost úspěšného průzkumu? (neodpověděla)