Cílem mé bakalářské práce bude zhodnocení současného využití nástrojů marketingu v obci Veselá, a to jak marketingového, tak komunikačního mixu, jako faktoru rozvoje obce. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část představuje literární rešerši týkající se podstaty marketingu a jeho role s ohledem na potřeby obce. Dále je zde charakterizována obec a její orgány a v závěru teoretické části vysvětlím pojem SWOT analýza. Druhá (praktická) část je zaměřena na analýzu stávajícího využití marketingu v obci Veselá. Z těchto poznatků budu vycházet při zpracování SWOT analýzy, která bude rozdělena do několika oblastí. Na základě zjištěných skutečností následně provedu návrhy, které by přispěli ke zlepšení stávající situace a tím i k dalšímu rozvoji obce.
Anotace v angličtině
The goal of my bachelor thesis will be to evaluate the current use of marketing tools in the village Veselá, both the marketing and communication mix as a factor in the development of the village. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is a literature review concerning the nature of marketing and its role with regard to the needs of the village. There is also characterized by the community and its institutions and in the end of the theoretical part, I explain the concept of SWOT analysis. The second part is focused on the practical analysis of current marketing usage in the village Veselá. These findings will get on the SWOT analysis, which I divide into several areas. Based on the findings will then proposals that would contribute to improving the current situation and thus to further development of the municipality.
Klíčová slova
Obec Veselá, marketing obce, rozvoj obce, marketingový mix, komunikační mix, SWOT analýza, katalog projektů
Klíčová slova v angličtině
Village Veselá, marketing of municipality, community development, marketing mix, communication mix, SWOT analysis, catalogue of projects
Rozsah průvodní práce
80 s., 8 s. příloh
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem mé bakalářské práce bude zhodnocení současného využití nástrojů marketingu v obci Veselá, a to jak marketingového, tak komunikačního mixu, jako faktoru rozvoje obce. Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část představuje literární rešerši týkající se podstaty marketingu a jeho role s ohledem na potřeby obce. Dále je zde charakterizována obec a její orgány a v závěru teoretické části vysvětlím pojem SWOT analýza. Druhá (praktická) část je zaměřena na analýzu stávajícího využití marketingu v obci Veselá. Z těchto poznatků budu vycházet při zpracování SWOT analýzy, která bude rozdělena do několika oblastí. Na základě zjištěných skutečností následně provedu návrhy, které by přispěli ke zlepšení stávající situace a tím i k dalšímu rozvoji obce.
Anotace v angličtině
The goal of my bachelor thesis will be to evaluate the current use of marketing tools in the village Veselá, both the marketing and communication mix as a factor in the development of the village. The thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is a literature review concerning the nature of marketing and its role with regard to the needs of the village. There is also characterized by the community and its institutions and in the end of the theoretical part, I explain the concept of SWOT analysis. The second part is focused on the practical analysis of current marketing usage in the village Veselá. These findings will get on the SWOT analysis, which I divide into several areas. Based on the findings will then proposals that would contribute to improving the current situation and thus to further development of the municipality.
Klíčová slova
Obec Veselá, marketing obce, rozvoj obce, marketingový mix, komunikační mix, SWOT analýza, katalog projektů
Klíčová slova v angličtině
Village Veselá, marketing of municipality, community development, marketing mix, communication mix, SWOT analysis, catalogue of projects
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingu obcí.
II. Praktická část
Popište současné využití marketingu v obci Veselá.
Na základě analýzy zhodnoťte a navrhněte možnosti rozvoje obce Veselá.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se marketingu obcí.
II. Praktická část
Popište současné využití marketingu v obci Veselá.
Na základě analýzy zhodnoťte a navrhněte možnosti rozvoje obce Veselá.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] BAUEROVÁ, Alena. Řízení obcí I.: Strategické plánování rozvoje obcí. 1. vydání. Praha: Edition Professional Publishing, 2008, s. 58. ISBN 978-80-86946-76-4.
[2] HÁLEK, Vítězslav. Marketing obcí. 1. vydání. Hradec Králové: GAUDEAMUS, 2008, s. 54. ISBN 978-80-7041-226-8.
[3] PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 2010, s. 320. ISBN 978-80-247-3622-8.
[4] SVOBODA, Václav. Public relations: moderně a účinně. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 2009, s. 240. ISBN 978-80-247-2866-7.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 2009, s. 240. ISBN 978-80-247-2049-4.
Seznam doporučené literatury
[1] BAUEROVÁ, Alena. Řízení obcí I.: Strategické plánování rozvoje obcí. 1. vydání. Praha: Edition Professional Publishing, 2008, s. 58. ISBN 978-80-86946-76-4.
[2] HÁLEK, Vítězslav. Marketing obcí. 1. vydání. Hradec Králové: GAUDEAMUS, 2008, s. 54. ISBN 978-80-7041-226-8.
[3] PŘIKRYLOVÁ, Jana, JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 2010, s. 320. ISBN 978-80-247-3622-8.
[4] SVOBODA, Václav. Public relations: moderně a účinně. 2. aktualizované a doplněné vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 2009, s. 240. ISBN 978-80-247-2866-7.
[5] ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vydání. Praha: Grada Publishing, a. s., 2009, s. 240. ISBN 978-80-247-2049-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 58 bodů
Ing. Pavel Křížka:
1. Chtěla by jsi žít v naší obci s ohledem na všechny informace, které jsi získala a zpracovala?
Odpověděla zcela
2. Měla bys zájem pracovat v zastupitelstvu obce a některé svoje návrhy realizovat a prosadit?
Odpověděla zcela
3. Obec byla delimitována v roce 1991 od té doby se hodně změnilo, napadá Tě nějaké jednoduché kritérium, které by odpovědělo na otázku, zda činnost obecního úřadu je efektivní a vede ke spokojenosti občanů, kteří v ní bydlí?
4. Bakalářská práce zpracovává velké množství informací a dat, vystihuje mnohé nedostatky a na druhé straně pozitiva. Jsi schopna jednoduchou formou vyhodnotit klady a zápory tak jak o tom vypovídá tato práce a přednést toto hodnocení na zastupitelstvu obce?
5. Děkuji za Tvůj přístup k tématu a prosím o jeden výtisk Tvé práce k založení na obecním úřadě.
Oponent BP: 46 bodů
Mgr. Kateřina Korčáková:
1. Jakou techniku sběru dat jste ve své práci použila?
Odpověděla zcela
2. Mezi jaký komunikační nástroj řadíte direct mail?
Odpověděla zcela