Cílem předkládané bakalářské práce je analýza distribučních cest, prováděná ve společnosti Mauting spol. s r. o. Tato společnost patří mezi přední dodavatele strojů a zařízení pro masný a potravinářský průmysl. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí. Teoretická část se zaměřuje na zpracování primárních pramenů dané problematiky, tj. popis distribuce a s ní souvisejících pojmů. Poznatky z teoretické části jsou bází pro vypracování části praktické. Druhá část práce se zabývá analýzou distribučních cest ve společnosti Mauting spol. s r. o. V závěru této části práce jsou navržena doporučení pro zvýšení efektivity distribučního systému v analyzované firmě.
Anotace v angličtině
The goal of submitted bachelor thesis is analysis of distribution channels executed in company Mauting spol. s r.o. This company belongs to front supliers of machines and equipment for the meat processing industry and food processing industry. This thesis is devided into two separated parts. Theoretical part is focused on processing primary sources of this problems, i. e. the description of distribution and it´s related terms. Knowledge from the theoretical part are the base for elaboration of practical part. The second part of this thesis deals with an analysis of distribution channels in company Mauting spol. s r.o. At the conclusion of this part of the thesis are suggested recommendations for increasing effectiveness of the distribution system in analysed company.
logistics, distribution channels, distribution strategy, distribution interface, turn-over
Rozsah průvodní práce
76 s. (96 869 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem předkládané bakalářské práce je analýza distribučních cest, prováděná ve společnosti Mauting spol. s r. o. Tato společnost patří mezi přední dodavatele strojů a zařízení pro masný a potravinářský průmysl. Práce je rozdělena do dvou samostatných částí. Teoretická část se zaměřuje na zpracování primárních pramenů dané problematiky, tj. popis distribuce a s ní souvisejících pojmů. Poznatky z teoretické části jsou bází pro vypracování části praktické. Druhá část práce se zabývá analýzou distribučních cest ve společnosti Mauting spol. s r. o. V závěru této části práce jsou navržena doporučení pro zvýšení efektivity distribučního systému v analyzované firmě.
Anotace v angličtině
The goal of submitted bachelor thesis is analysis of distribution channels executed in company Mauting spol. s r.o. This company belongs to front supliers of machines and equipment for the meat processing industry and food processing industry. This thesis is devided into two separated parts. Theoretical part is focused on processing primary sources of this problems, i. e. the description of distribution and it´s related terms. Knowledge from the theoretical part are the base for elaboration of practical part. The second part of this thesis deals with an analysis of distribution channels in company Mauting spol. s r.o. At the conclusion of this part of the thesis are suggested recommendations for increasing effectiveness of the distribution system in analysed company.
logistics, distribution channels, distribution strategy, distribution interface, turn-over
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište teoretická východiska se zaměřením na distribuční cesty.
II. Praktická část
Charakterizujte danou společnost.
Analyzujte současný stav distribučních cest ve společnosti Mauting spol. s r. o.
Na základě provedených analýz vytvořte závěr a doporučení pro danou firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Popište teoretická východiska se zaměřením na distribuční cesty.
II. Praktická část
Charakterizujte danou společnost.
Analyzujte současný stav distribučních cest ve společnosti Mauting spol. s r. o.
Na základě provedených analýz vytvořte závěr a doporučení pro danou firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Vyd. 1. Praha: VŠE, 2005. ISBN 80-245-0902-4.
MACHKOVÁ, Hana, ČERNOHLÁVKOVÁ, Eva. Mezinárodní obchodní operace. Vyd. 4. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. ISBN 978-80-247-1590-2.
MÁLEK, Zdeněk, ČUJAN, Zdeněk. Základy logistiky. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2008. ISBN 978-80-7318-723-3.
ŘEZÁČ, Jaromír. Logistika. Vyd. 2. Praha: Bankovní institut vysoká škola, a.s., 2010. ISBN 978-80-7265-056-9.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Vyd. 1. Praha: C. H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Vyd. 1. Praha: VŠE, 2005. ISBN 80-245-0902-4.
MACHKOVÁ, Hana, ČERNOHLÁVKOVÁ, Eva. Mezinárodní obchodní operace. Vyd. 4. Praha: Grada Publishing, a. s., 2007. ISBN 978-80-247-1590-2.
MÁLEK, Zdeněk, ČUJAN, Zdeněk. Základy logistiky. Vyd. 1. Zlín: Univerzita Tomáše Bati, 2008. ISBN 978-80-7318-723-3.
ŘEZÁČ, Jaromír. Logistika. Vyd. 2. Praha: Bankovní institut vysoká škola, a.s., 2010. ISBN 978-80-7265-056-9.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 57 bodů
Ing. Magda Lengálová:
Který návrh na zlepšení má podle Vašeho názoru největší naději na rychlé uplatnění ve firmě? (odpověděla zcela)
Jak si vysvětlujete, že právě ruský trh má největší podíl na tržbách firmy? (odpověděla zcela)
Oponent BP: 49 bodů
Ing. Kateřina Holíková:
Na straně 59 uvádíte ve SWOT analýze u slabých stránek malý expediční sklad, o tomto problému se také zmiňujete na straně 67, kde navrhujete levné zastřešení. Splnilo by toto efektivně účel rozšíření expedičního skladu? Je v možnostech firmy tyto prostory vybudovat? Odhadněte případné náklady. (odpověděla zcela)
Navrhujete rozšíření nabídky firmy o novou službu, tzn. uzení výrobků přímo ve firmě. Bylo by možné tento návrh dodržet z hlediska dodržování hygienických norem, které jsou určeny pro zpracování potravin? Na které distribuční články by jste se s tou službou zaměřila? (odpověděla zcela)
Ing. Belza, PhD.:
Proč jste při rozšiřování trhů firmy doporučila Čínu? (odpověděla zcela)
doc. PhDr. Nováček:
Co by měli obchodní zástupci udělat pro rozšíření trhů? (odpověděla částečně)
Ing. Krenar:
Spočítala jste návratnost nákladů? (odpověděla částečně)