Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou situaci ve firmě Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o. ve Vizovicích s ohledem na vzrůstající cenovou hladinu. Úkolem práce je také vyhodnotit zjištěné informace tak, aby posloužily pro rozvoj a růst firmy. Hlavní dělení práce lze shrnout na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části nalezneme výklad odborných pojmů. Tyto informace poslouží jako teoretický podklad pro část praktickou. V ní pak bude proveden popis firmy a následující analýzy: SWOT analýza, analýza zákazníků a konkurentů. Dále bude provedena marketingová sonda v podobě dotazníku. Na závěr bude shrnuto vyhodnocení, vlastní řešení a návrhy.
Annotation in English
The main aim of this bachelor?s thesis is to analyse the current marketing situation in the company Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o. in Vizovice town with regard to increasing prices. The major task of this report is also to evaluate researched data in order to provide a source for company?s further development and growth. This thesis can be divided into two parts, theoretical and practical part. Important technical terms are explained and interpreted in the theoretical part. This information is used as a theoretical base for the practical section. In the second part company description and following analysis are carried out: SWOT analysis, customer analysis and analysis of selected competitors. The practical part also includes performed marketing survey in the form of questionnaire. Final summary contains all evaluations, my own solution and suggestions.
Keywords
SWOT analýza, analýza zákazníků, analýza konkurence, dotazník, cena, komunikace
Keywords in English
SWOT Analysis, Customer Analysis, Competition Analysis, Questionnaire, Price, Communication
Length of the covering note
70 s. (95 378)
Language
CZ
Annotation
Cílem této bakalářské práce je analyzovat současnou marketingovou situaci ve firmě Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o. ve Vizovicích s ohledem na vzrůstající cenovou hladinu. Úkolem práce je také vyhodnotit zjištěné informace tak, aby posloužily pro rozvoj a růst firmy. Hlavní dělení práce lze shrnout na teoretickou část a praktickou část. V teoretické části nalezneme výklad odborných pojmů. Tyto informace poslouží jako teoretický podklad pro část praktickou. V ní pak bude proveden popis firmy a následující analýzy: SWOT analýza, analýza zákazníků a konkurentů. Dále bude provedena marketingová sonda v podobě dotazníku. Na závěr bude shrnuto vyhodnocení, vlastní řešení a návrhy.
Annotation in English
The main aim of this bachelor?s thesis is to analyse the current marketing situation in the company Přírodní pečivo Staňka Elšíková, s. r. o. in Vizovice town with regard to increasing prices. The major task of this report is also to evaluate researched data in order to provide a source for company?s further development and growth. This thesis can be divided into two parts, theoretical and practical part. Important technical terms are explained and interpreted in the theoretical part. This information is used as a theoretical base for the practical section. In the second part company description and following analysis are carried out: SWOT analysis, customer analysis and analysis of selected competitors. The practical part also includes performed marketing survey in the form of questionnaire. Final summary contains all evaluations, my own solution and suggestions.
Keywords
SWOT analýza, analýza zákazníků, analýza konkurence, dotazník, cena, komunikace
Keywords in English
SWOT Analysis, Customer Analysis, Competition Analysis, Questionnaire, Price, Communication
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a zpracujte teoretické podklady související s praktickou částí
II. Praktická část
Charakterizujte firmu
Vypracujte analytická šetření: SWOT analýzu, analýzu zákazníků a analýzu konkurence
Proveďte marketingový výzkum
Navrhněte vlastní řešení, návrhy a aktivity
Závěr
Research Plan
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu a zpracujte teoretické podklady související s praktickou částí
II. Praktická část
Charakterizujte firmu
Vypracujte analytická šetření: SWOT analýzu, analýzu zákazníků a analýzu konkurence
Proveďte marketingový výzkum
Navrhněte vlastní řešení, návrhy a aktivity
Závěr
Recommended resources
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
KASHANI, Kamran a Jean-Pierre JEANNET. Proč už neplatí tradiční marketing: [hodnotové řetězce, strategie přidané hodnoty, odlišnosti marketingu služeb, chybějící "P" v marketingovém mixu, tvarování trhů. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1536-7.
KUCHAŘ, Vladimír. Medonosný marketing: Přitáhněte si zákazníky - návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu. Brno: Bizbooks, 2012. ISBN 978-80-265-0024-7.
Pečivo od Staňky. Výroba pečiva, Bio pekárna [online]. 2012 [cit. 2013-02-28]. Dostupné z: http://www.prirodnipecivo.cz/
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Recommended resources
BOUČKOVÁ, Jana. Marketing. Praha: C.H. Beck, 2003. ISBN 80-7179-577-1.
KASHANI, Kamran a Jean-Pierre JEANNET. Proč už neplatí tradiční marketing: [hodnotové řetězce, strategie přidané hodnoty, odlišnosti marketingu služeb, chybějící "P" v marketingovém mixu, tvarování trhů. Brno: Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1536-7.
KUCHAŘ, Vladimír. Medonosný marketing: Přitáhněte si zákazníky - návody, rady a tipy pro vytvoření skutečně efektivního marketingového systému pro vaši firmu. Brno: Bizbooks, 2012. ISBN 978-80-265-0024-7.
Pečivo od Staňky. Výroba pečiva, Bio pekárna [online]. 2012 [cit. 2013-02-28]. Dostupné z: http://www.prirodnipecivo.cz/
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Enclosed appendices
-
Appendices bound in thesis
-
Taken from the library
No
Full text of the thesis
Appendices
Reviewer's report
Supervisor's report
Defence procedure record
Vedoucí BP: 56 bodů
Oponent BP: 47 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
1. Proč proběhlo dotazníkové šetření u náhodně vybraných potenciálních zákazníků z B2C, když uvádíte a graficky dokazujete, že firma operuje převážně na trhu B2B?
Tzn. proč šetření neproběhlo přímo v partnerských prodejnách?
Odpověděla zcela
2. Jak byste popsala cílovou skupinu zákazníků firmy? Odpovídá vzorku respondentů z realizovaného průzkumu?
Odpověděla zcela