Cílem této bakalářské práce je přiblížit produkt dovolená na lodi a ukázat, že je tento produkt dostupný široké veřejnosti. Má práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřím na marketingový výzkum, na využití dotazníkového šetření v praxi a charakterizuji metodu mystery shopping. V praktické části popíši fungování a vývoj cestovní agentury CKM Olomouc, analyzuji výsledky provedeného mystery shoppigu u předem vybraných prodejců a vyhodnotím dotazník.
Anotace v angličtině
The aim of this dissertation is to describe the product Cruise ships holidays and show that this product is available to the general public. My work is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part will focus on marketing research, the use of questionnaires in practice and I will characterize the concept of mystery shopping. In the practical part I will describe the operation and development of travel agency CKM Olomouc, I will analyze the results of mystery shopping in sellers selected in advance, and I will evaluate the questionnaire.
Cílem této bakalářské práce je přiblížit produkt dovolená na lodi a ukázat, že je tento produkt dostupný široké veřejnosti. Má práce je rozdělena na dvě části, část teoretickou a praktickou. V teoretické části se zaměřím na marketingový výzkum, na využití dotazníkového šetření v praxi a charakterizuji metodu mystery shopping. V praktické části popíši fungování a vývoj cestovní agentury CKM Olomouc, analyzuji výsledky provedeného mystery shoppigu u předem vybraných prodejců a vyhodnotím dotazník.
Anotace v angličtině
The aim of this dissertation is to describe the product Cruise ships holidays and show that this product is available to the general public. My work is divided into two parts: the theoretical and the practical. The theoretical part will focus on marketing research, the use of questionnaires in practice and I will characterize the concept of mystery shopping. In the practical part I will describe the operation and development of travel agency CKM Olomouc, I will analyze the results of mystery shopping in sellers selected in advance, and I will evaluate the questionnaire.
Zpracujte literární rešerši zabývající se danou problematikou.
II. Praktická část
Využijte metodu mystery shopping a analyzujte nabídku českých CK.
Proveďte dotazníkové šetření zaměřené na povědomí klientů o produktu a výsledky zhodnoťte.
Na základě získaných výsledků situaci vyhodnoťte a stanovte doporučení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Zpracujte literární rešerši zabývající se danou problematikou.
II. Praktická část
Využijte metodu mystery shopping a analyzujte nabídku českých CK.
Proveďte dotazníkové šetření zaměřené na povědomí klientů o produktu a výsledky zhodnoťte.
Na základě získaných výsledků situaci vyhodnoťte a stanovte doporučení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] DROBNÁ, Daniela a Eva MORÁVKOVÁ. Cestovní ruch: pro střední školy a pro veřejnost. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2004. ISBN 80-716-8901-7.
[2] HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, xii. ISBN 8072269178.
[3] JOBBER, David a Geoff LANCASTER. Management prodeje. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001, xiii. ISBN 80-7226-533-4.
[4] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010. ISBN 978-80-86723-95-2.
Seznam doporučené literatury
[1] DROBNÁ, Daniela a Eva MORÁVKOVÁ. Cestovní ruch: pro střední školy a pro veřejnost. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2004. ISBN 80-716-8901-7.
[2] HAGUE, Paul N. Průzkum trhu: příprava, výběr vhodných metod, provedení, interpretace získaných údajů. 1. vyd. Brno: Computer Press, 2003, xii. ISBN 8072269178.
[3] JOBBER, David a Geoff LANCASTER. Management prodeje. 1. vyd. Praha: Computer Press, 2001, xiii. ISBN 80-7226-533-4.
[4] KOTLER, Philip. Moderní marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
[5] ZELENKA, Josef. Marketing cestovního ruchu. 1. vyd. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského, 2010. ISBN 978-80-86723-95-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 57 bodů
Mgr. Marcela Bočková:
Jak byste dále doporučil směřovat propagaci daného produktu?
Odpověděl zcela
Oponent BP: 40 bodů
Mgr. Kateřina Korčáková:
Jaké závěry z Vašeho výzkumu plynou pro cestovní agenturu CMK?
Odpověděl zcela
Kolik respondentů jste oslovil?
Odpověděl zcela
Prospívají nehody výletních lodí poptávce po těchto službách?
Odpověděl zcela