Tato bakalářská práce bude obsahovat návrh komunikačního plánu Kadeřnictví TÝNA. Teoretická část se bude zabývat krátkým seznámením s pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, komunikační plán. V praktické části bude provedena analýza současného stavu kadeřnictví a návrh nových komunikačních aktivit. Tato část bude obsahovat popis společnosti Kadeřnictví TÝNA, analýzu SWOT a zjištění současného komunikačního mixu a jeho efektivnosti. V analytické části bude proveden návrh nového komunikačního mixu, určení cílů, kterých bychom chtěli tímto plánem dosáhnout, popis cílových skupin, stanovení celkového rozpočtu a rozdělení aktivit do časového harmonogramu na 1 rok podnikání. Rozpočet i média budou voleny podle finančních prostředků již zmiňovaného kadeřnictví. Závěrem bakalářské práce bude doporučení a návrh na zhodnocení efektivnosti navrhovaných aktivit.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis will contain communication planing concept of Kadeřnictví TÝNA. Theoretical part will deal with short introduction with terms like marketing, marketing communication, communication mix and communication plan. Analysis of current state of hairdresser?s and concept of new communication activities will be mentioned in practical part. This part will also containt descrtiption on Hairdresser?s TYNA, SWOT analysis and discovery of current communication mix and it?s effectivity. In analytic part will be created concept of new communication mix, estabilishment of targets that we would like to reach by this plan, descrtiption of targeted parties, assignment of total budget and allocation of activities into time schedule of 1 ? year business. Budged and media will be selected by financial means of referenced hairdresser?s. End of this bachelor thesis will contain recommendations and suggestion for referenced activities effectiveness.
Marketing communication, communication plan, SWOT analysis, Porter?s analysis, marketing of services, communication mix.
Rozsah průvodní práce
90 s. (136 296 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce bude obsahovat návrh komunikačního plánu Kadeřnictví TÝNA. Teoretická část se bude zabývat krátkým seznámením s pojmy, jako je marketing, marketingová komunikace, komunikační mix, komunikační plán. V praktické části bude provedena analýza současného stavu kadeřnictví a návrh nových komunikačních aktivit. Tato část bude obsahovat popis společnosti Kadeřnictví TÝNA, analýzu SWOT a zjištění současného komunikačního mixu a jeho efektivnosti. V analytické části bude proveden návrh nového komunikačního mixu, určení cílů, kterých bychom chtěli tímto plánem dosáhnout, popis cílových skupin, stanovení celkového rozpočtu a rozdělení aktivit do časového harmonogramu na 1 rok podnikání. Rozpočet i média budou voleny podle finančních prostředků již zmiňovaného kadeřnictví. Závěrem bakalářské práce bude doporučení a návrh na zhodnocení efektivnosti navrhovaných aktivit.
Anotace v angličtině
This Bachelor thesis will contain communication planing concept of Kadeřnictví TÝNA. Theoretical part will deal with short introduction with terms like marketing, marketing communication, communication mix and communication plan. Analysis of current state of hairdresser?s and concept of new communication activities will be mentioned in practical part. This part will also containt descrtiption on Hairdresser?s TYNA, SWOT analysis and discovery of current communication mix and it?s effectivity. In analytic part will be created concept of new communication mix, estabilishment of targets that we would like to reach by this plan, descrtiption of targeted parties, assignment of total budget and allocation of activities into time schedule of 1 ? year business. Budged and media will be selected by financial means of referenced hairdresser?s. End of this bachelor thesis will contain recommendations and suggestion for referenced activities effectiveness.
Marketing communication, communication plan, SWOT analysis, Porter?s analysis, marketing of services, communication mix.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k tématu.
II. Praktická část
Popište firmu a její stávající komunikační aktivity.
Analyzujte situaci pomocí analýzy SWOT a Porterovy analýzy.
Stanovte návrh komunikačního plánu pro Kadeřnictví Týna.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu vztahující se k tématu.
II. Praktická část
Popište firmu a její stávající komunikační aktivity.
Analyzujte situaci pomocí analýzy SWOT a Porterovy analýzy.
Stanovte návrh komunikačního plánu pro Kadeřnictví Týna.
Závěr
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. ISBN 987-80-247-3622-8.
[2] SMITH, PR a Ze ZOOK. Marketing communications: Integrating offline and online with social media. 5. vyd. London: Kogan Page Limited, 2011. ISBN 978 0 7494 6193 5.
[3] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2008. ISBN 987-80-247-2721-9.
[4] VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4. rozšířené a aktualizované vydání. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 987-80-247-4005-8.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ. Reklama: Jak dělat reklamu. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-2001-2.
Seznam doporučené literatury
[1] PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2010. ISBN 987-80-247-3622-8.
[2] SMITH, PR a Ze ZOOK. Marketing communications: Integrating offline and online with social media. 5. vyd. London: Kogan Page Limited, 2011. ISBN 978 0 7494 6193 5.
[3] VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb: efektivně a moderně. 1. vyd. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2008. ISBN 987-80-247-2721-9.
[4] VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4. rozšířené a aktualizované vydání. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2012. ISBN 987-80-247-4005-8.
[5] VYSEKALOVÁ, Jitka a MIKEŠ. Reklama: Jak dělat reklamu. 2. aktualizované a rozšířené vydání. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-2001-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, portréty, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 59 bodů
Ing. Irena Bičejová:
1. Co má dodržovat logo firmy?
Odpověděla zcela
2. Proč studentka zvolila chodící reklamu k propagaci přehlídky?
Odpověděla zcela
3. Jakou propagaci by studentka doporučila do dalších let?
Odpověděla zcela
Oponent BP: 40 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Vysvětlete částky rozpočtu - zejména pro módní show.
Odpověděla zcela
2. Jak finančně náročné by byly Vámi navrhované reklamní předměty (hřebeny, zrcátka)?
Odpověděla zcela
3. Co je podle Vás konkurenční výhodou kadeřnictví Týna?
Odpověděla zcela
Můžete vyčíslit náklady pro vypůjčení svatebních šatů?
Odpověděla zcela
Můžete upřesnit tvorbu ceny pro kadeřnické služby firmy Týna?
Odpověděla zcela