Bakalářská práce řeší cílové skupiny firmy KÁMEN KwR KOVÁŘ, s. r. o., identifikuje
je, segmentuje je a zpracovává komunikaci s nimi. Dále se zabývá především nejvýznamnějšími cílovými skupinami firmy.
Teoretická část zpracovává odborné informace načerpané z průběhu studia a odborné literatury. Praktická část obsahuje základní informace o firmě zabývající se výrobou betonových plotů, obkladů, přístřešků a zahradní architektury. Další část je tvořena analýzou cílových skupin a komunikací s nimi. Nejvýznamnější cílové skupiny firmy,
s nimiž podnik spolupracuje, jsou vyčleněny a podrobně rozpracovány z hlediska komunikace. Segmentace jednotlivých cílových skupin se řídí předem určenými parametry.
Závěr obsahuje doporučení, která mají za cíl zefektivnit komunikaci a spolupráci mezi firmou KÁMEN KwR KOVÁŘ, s. r. o. a cílovými skupinami.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis examines target groups of Kámen KwR Kovář, s. r. o. company, identifies and segments them and what is more processes the communication. Furthermore, it focuses on the most significant target groups of the company.
The theoretical part contains processed professional information gained from various bibliographical sources. In the practical part there is basic information about the company itself, engaged in manufacturing specific fences, tiles, porches and garden architecture. This thesis also includes the analysis of target groups and the way of their communication within the company. The most significant groups of companies, which cooperate with
the company mentioned above, are separated and processed in detail from the communication point of view. The segmentation of individual target groups has been made in advance according to given parameters.
The conclusion contains recommendations for more effective communication
and cooperation between Kámen KwR Kovář, s. r. o. company and its target groups.
Klíčová slova
segmentace, komunikace, cílové skupiny, propagace, prodejci, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
segmentation, communication, target groups, propagation, dealers, the SWOT analysis
Rozsah průvodní práce
63 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Bakalářská práce řeší cílové skupiny firmy KÁMEN KwR KOVÁŘ, s. r. o., identifikuje
je, segmentuje je a zpracovává komunikaci s nimi. Dále se zabývá především nejvýznamnějšími cílovými skupinami firmy.
Teoretická část zpracovává odborné informace načerpané z průběhu studia a odborné literatury. Praktická část obsahuje základní informace o firmě zabývající se výrobou betonových plotů, obkladů, přístřešků a zahradní architektury. Další část je tvořena analýzou cílových skupin a komunikací s nimi. Nejvýznamnější cílové skupiny firmy,
s nimiž podnik spolupracuje, jsou vyčleněny a podrobně rozpracovány z hlediska komunikace. Segmentace jednotlivých cílových skupin se řídí předem určenými parametry.
Závěr obsahuje doporučení, která mají za cíl zefektivnit komunikaci a spolupráci mezi firmou KÁMEN KwR KOVÁŘ, s. r. o. a cílovými skupinami.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis examines target groups of Kámen KwR Kovář, s. r. o. company, identifies and segments them and what is more processes the communication. Furthermore, it focuses on the most significant target groups of the company.
The theoretical part contains processed professional information gained from various bibliographical sources. In the practical part there is basic information about the company itself, engaged in manufacturing specific fences, tiles, porches and garden architecture. This thesis also includes the analysis of target groups and the way of their communication within the company. The most significant groups of companies, which cooperate with
the company mentioned above, are separated and processed in detail from the communication point of view. The segmentation of individual target groups has been made in advance according to given parameters.
The conclusion contains recommendations for more effective communication
and cooperation between Kámen KwR Kovář, s. r. o. company and its target groups.
Klíčová slova
segmentace, komunikace, cílové skupiny, propagace, prodejci, SWOT analýza
Klíčová slova v angličtině
segmentation, communication, target groups, propagation, dealers, the SWOT analysis
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte danou společnost.
Proveďte segmentaci stávajících zákazníků firmy.
Analyzujte formy komunikace s cílovými skupinami a způsob jeho zlepšení.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte doporučení pro danou firmu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se ke zvolenému tématu.
II. Praktická část
Charakterizujte danou společnost.
Proveďte segmentaci stávajících zákazníků firmy.
Analyzujte formy komunikace s cílovými skupinami a způsob jeho zlepšení.
Na základě zjištěných skutečností navrhněte doporučení pro danou firmu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. 10 smrtelných marketingovýh hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 139 s. ISBN 80-247-0969-4.
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Seznam doporučené literatury
KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 213 s. ISBN 978-80-247-3541-2.
KOTLER, Philip. 10 smrtelných marketingovýh hříchů: jak je rozpoznat a nespáchat. 1. vyd. Praha: Grada, 2005, 139 s. ISBN 80-247-0969-4.
KUMAR, Nirmalya. Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 236 s. ISBN 978-80-247-2439-3.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing pro evropský trh. 1. vyd. Praha: Grada, 2003, 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. ISBN 978-80-247-3528-3.
ZAMAZALOVÁ, Marcela. Marketing obchodní firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2009, 232 s. ISBN 978-80-247-2049-4.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 53 bodů
Ing. Jaromír Kovář:
1. Pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy doporučujete rozšířit a inovovat výrobní sortiment. Uveďte, o jaký sortiment by se mělo jednat a jaký bude mít přínos pro naši firmu.
Odpověděla zcela
2. Jedním ze závěrečných doporučení je zřízení vlastních prodejen. Proč bychom se měli zaměřovat na vlastní prodejny a ne na prodejce? A když na prodejny, můžete blíže specifikovat jejich umístění, počet a zda by měly mít vlastní sklad.
Odpověděla zcela
Oponent BP: 39 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. V rámci doporučení pro komunikaci s B2C zákazníky navrhujete rádio Čas. V práci chybí vyčíslení finančních nákladů na toto doporučení.
Odpověděla zcela
2. Návrh propagačního letáku pro architekty je Vaše práce?
Odpověděla zcela
3. Znáte některé odborné časopisy, ve kterých by mohla firma propagovat své výrobky.
Odpověděla zcela
Pozn.
Na s. 52 uvádíte, že informace k reklamě na radiu Čas jsou v příloze, ale v příloze chybí.
Na straně 31, 40, 46, 50 došlo ke změně písma.