Obsahem této práce je rozvržení a způsob komunikace Taneční školy z Uherského Brodu pro následující rok. Taneční škola spadá pod neziskovou organizaci a proto je úkolem vypracovat efektivní komunikační plán s omezeným finančním rozpočtem na jeho realizaci. Součástí konceptu je kromě volby komunikačních aktivit, médií a časového rozmezí i grafické zpracování návrhu reklamní kampaně a také loga taneční školy včetně návrhů reklamních předmětů. Analýzy budou využity pro definování předností organizace, jakožto hlavních atributů, na které bude kladen důraz při tvorbě komunikačního plánu.
Teoretická část je zaměřena na popis základních pojmů. Popis organizace a poznatky z teoretické části jsou pak v části praktické aplikovány do konkrétních situací a následně je navržen způsob vyhodnocení efektivity zvolených komunikačních aktivit.
Anotace v angličtině
This work focuses on the layout and methods of communication of the Dance school from Uherský Brod for the next year. The dance school comes under a non-profit organization and therefore the task is to work out an effective communication plan with limited financial budget for its implementation. The component of concept is except of the choice of communication activities media also timescale and graphic design processing
of proposal of advertising campaigns including logos of the dance school with proposal
of promotional items. The analyses will be used to define the organization's strengths,
as key attributes, which will be focused on creating a communication plan.
The theoretical part is focused on describing the basic concepts. The description of the organization and the theoretical part are applied in the practical part in specific situations and then methods are suggest for evaluating the effectiveness of selected communication activities.
Klíčová slova
Komunikační plán, taneční škola, efektivita, nezisková organizace, komunikační cíl
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, dance school, efficiency, non-profit institution, communication goals
Rozsah průvodní práce
65 s. (85 510 znaků)
Jazyk
CZ
Anotace
Obsahem této práce je rozvržení a způsob komunikace Taneční školy z Uherského Brodu pro následující rok. Taneční škola spadá pod neziskovou organizaci a proto je úkolem vypracovat efektivní komunikační plán s omezeným finančním rozpočtem na jeho realizaci. Součástí konceptu je kromě volby komunikačních aktivit, médií a časového rozmezí i grafické zpracování návrhu reklamní kampaně a také loga taneční školy včetně návrhů reklamních předmětů. Analýzy budou využity pro definování předností organizace, jakožto hlavních atributů, na které bude kladen důraz při tvorbě komunikačního plánu.
Teoretická část je zaměřena na popis základních pojmů. Popis organizace a poznatky z teoretické části jsou pak v části praktické aplikovány do konkrétních situací a následně je navržen způsob vyhodnocení efektivity zvolených komunikačních aktivit.
Anotace v angličtině
This work focuses on the layout and methods of communication of the Dance school from Uherský Brod for the next year. The dance school comes under a non-profit organization and therefore the task is to work out an effective communication plan with limited financial budget for its implementation. The component of concept is except of the choice of communication activities media also timescale and graphic design processing
of proposal of advertising campaigns including logos of the dance school with proposal
of promotional items. The analyses will be used to define the organization's strengths,
as key attributes, which will be focused on creating a communication plan.
The theoretical part is focused on describing the basic concepts. The description of the organization and the theoretical part are applied in the practical part in specific situations and then methods are suggest for evaluating the effectiveness of selected communication activities.
Klíčová slova
Komunikační plán, taneční škola, efektivita, nezisková organizace, komunikační cíl
Klíčová slova v angličtině
Communication plan, dance school, efficiency, non-profit institution, communication goals
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zaměřenou na problematiku v oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte aktuální stav organizace spolu se současnými komunikačními aktivitami.
Vytvořte koncept komunikačního plánu pro taneční školu.
Navrhněte reklamní kampaň.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zaměřenou na problematiku v oblasti marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte aktuální stav organizace spolu se současnými komunikačními aktivitami.
Vytvořte koncept komunikačního plánu pro taneční školu.
Navrhněte reklamní kampaň.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7.
ROWSON, Pauline. Successful Marketing: Get Brilliant Results Fast [online]. United Kingdom: Crimson Publishing, 2009 [cit. 2013-03-05]. ISBN 9781854584816. Dostupné z: http://search.proquest.com.proxy.k.utb.cz/publication/105953?accountid=1551
ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 978-80-247-6371-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy: 3.,rozšířené a aktualizované vydání. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: Jak dělat reklamu. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-2001-2.
Seznam doporučené literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha: Management Press, 2008. ISBN 978-80-7261-160-7.
ROWSON, Pauline. Successful Marketing: Get Brilliant Results Fast [online]. United Kingdom: Crimson Publishing, 2009 [cit. 2013-03-05]. ISBN 9781854584816. Dostupné z: http://search.proquest.com.proxy.k.utb.cz/publication/105953?accountid=1551
ŠINDLER, Petr. Event marketing: Jak využít emoce v marketingové komunikaci. Praha: Grada Publishing, a.s., 2003. ISBN 978-80-247-6371-2.
VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy: 3.,rozšířené a aktualizované vydání. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-2196-5.
VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: Jak dělat reklamu. Praha 7: Grada Publishing, a.s., 2007. ISBN 978-80-247-2001-2.
Přílohy volně vložené
Propagační materiály - 5 letáků
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 50 bodů
Mgr. Eva Bašková:
Jak budete měřit efektivitu komunikačního plánu? (odpověděla částečně)
Oponent BP: 35 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
1. Jako hlavní cíl komunikačního plánu uvádíte zvýšení atraktivnosti nabízených služeb - jak definujete a následně vyhodnotíte úroveň splnění tohoto cíle? (odpověděla částečně)
2. V plánu předpokládáte soutěž na FB. Tyto jsou ale na dané síti omezeny. Zjistěte prosím reálné podmínky, za jakých lze realizovat soutěže na facebooku. Je v rámci těchto mezí Váš návrh realizovatelný? (odpověděla částečně)
Ing. Krenar:
Trváte na tom, že náklady na zpracování karet tanečníků jsou opravdu nulové? (odpověděla částečně)