Tématem mé bakalářské práce je "Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen". Tato firma se zabývá prodejem nových pneumatik a alu-disků. V práci bude zpracována analýza spokojenosti zákazníků firmy prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bude věnována literárním zdrojům, které se zaměřují na B2B trhy, na spokojenost a péči o zákazníka a na marketingový výzkum. V praktické části bude charakterizována firma Dan Ahlmann Kristensen a budou zde vyhodnoceny vyplněné dotazníky. Na základě výsledků budou uvedena jednotlivá doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is "Measuring of customer satisfaction in company Dan Ahlmann Kristensen". This company is engaged in the sale of new tires and alu-wheels. In firm will be processed analysis of customer satisfaction of this company through a questionnaire survey. Bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part will be devoted to literary sources that focus on B2B markets, customer satisfaction and customer care and marketing research. In the practical part will be characterized firm DAK and will be here evaluated the completed questionnaires. Based on the results will be provided specific recommendations that could help improve customer satisfaction.
Tématem mé bakalářské práce je "Měření spokojenosti zákazníků firmy Dan Ahlmann Kristensen". Tato firma se zabývá prodejem nových pneumatik a alu-disků. V práci bude zpracována analýza spokojenosti zákazníků firmy prostřednictvím dotazníkového šetření. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část bude věnována literárním zdrojům, které se zaměřují na B2B trhy, na spokojenost a péči o zákazníka a na marketingový výzkum. V praktické části bude charakterizována firma Dan Ahlmann Kristensen a budou zde vyhodnoceny vyplněné dotazníky. Na základě výsledků budou uvedena jednotlivá doporučení, která by mohla přispět ke zlepšení spokojenosti zákazníků.
Anotace v angličtině
The topic of my bachelor thesis is "Measuring of customer satisfaction in company Dan Ahlmann Kristensen". This company is engaged in the sale of new tires and alu-wheels. In firm will be processed analysis of customer satisfaction of this company through a questionnaire survey. Bachelor thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part will be devoted to literary sources that focus on B2B markets, customer satisfaction and customer care and marketing research. In the practical part will be characterized firm DAK and will be here evaluated the completed questionnaires. Based on the results will be provided specific recommendations that could help improve customer satisfaction.
Prostudujte odbornou literaturu zaměřenou na spokojenost zákazníků a marketingový výzkum
II. Praktická část
Charakterizujte firmu Dan Ahlmann Kristensen a vytvořte SWOT analýzu
Proveďte dotazníkové šetření a analyzujte výsledky
Na základě zjištěných informací navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu zaměřenou na spokojenost zákazníků a marketingový výzkum
II. Praktická část
Charakterizujte firmu Dan Ahlmann Kristensen a vytvořte SWOT analýzu
Proveďte dotazníkové šetření a analyzujte výsledky
Na základě zjištěných informací navrhněte doporučení ke zvýšení spokojenosti zákazníků
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. ISBN 80-247-0016-6.
HAGUE, Paul. Průzkum trhu. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KUBÍČKOVÁ, Miloslava. Průzkum trhu. Zlín: VOŠE, 1999.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav a Jana STÁVKOVÁ. Marketingový výzkum: Jak poznávat své zákazníky. Praha: Grada Publishing a. s., 2003. ISBN 80-247-0016-6.
HAGUE, Paul. Průzkum trhu. Brno: Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-917-8.
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2.
KUBÍČKOVÁ, Miloslava. Průzkum trhu. Zlín: VOŠE, 1999.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 46 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Jaká je největší konkurenční výhoda firmy?
Odpověděla zcela
2. Které Vaše návrhy byly firmou realizovány?
Odpověděla zcela
Oponent BP: 44 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
Považujete svůj výzkum za kvalitativní či kvantitativní? Při odpovědi vycházejte z teoretického základu, uvedeného na str. 24.
Odpověděla zcela
Může drobný spotřebitel využívat služby této firmy?
Odpověděla zcela