Tato bakalářská práce se zabývá analýzou užívaných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti AGD PRINT, s. r. o. a následným návrhem nových a moderních nástrojů, které zvýší efektivnost komunikace se zákazníky v prostředí B2B a B2C. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na studium literárních zdrojů v oblasti marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část řeší analýzu stávajících využívaných nástrojů marketingové komunikace a její následné hodnocení efektivnosti. Závěr práce obsahuje, na základě analýzy a zjištěných skutečností, návrhy a doporučení nových a vhodných nástrojů propagace, které by bylo možné aplikovat pro účely firmy. Součástí závěru je také realizace redukovaného komunikačního plánu s návrhem konkrétní sestavy nástrojů marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication tools used in the company AGD PRINT Ltd. and subsequent proposal of new and advanced tools that increase the effectiveness of communication with customer in the B2B and B2C environments. The work is divided into two parts. The theoretical part focuses on the study of literary sources in the area of marketing communications and its new trends. The practical part deals with the analysis of current used marketing communication tools and its subsequent evaluation of effectiveness. The conclusion contains , based on the analysis and findings, suggestions and recommendations for new and appropriate promotional tools that could be applied for the certain purposes of the company. A part of conclusion is also the implementation of the reduced communication plan with a proposal of a specific set of marketing communicational tools.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nové trendy, word of mouth, virální marketing, digitální marketing, holistický marketing.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, new trends, word of mouth, viral marketing, digital marketing, holistic marketing.
Rozsah průvodní práce
90 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou užívaných nástrojů marketingové komunikace ve společnosti AGD PRINT, s. r. o. a následným návrhem nových a moderních nástrojů, které zvýší efektivnost komunikace se zákazníky v prostředí B2B a B2C. Práce je rozdělena do dvou částí. Teoretická část je zaměřena na studium literárních zdrojů v oblasti marketingové komunikace a jejich nových trendů. Praktická část řeší analýzu stávajících využívaných nástrojů marketingové komunikace a její následné hodnocení efektivnosti. Závěr práce obsahuje, na základě analýzy a zjištěných skutečností, návrhy a doporučení nových a vhodných nástrojů propagace, které by bylo možné aplikovat pro účely firmy. Součástí závěru je také realizace redukovaného komunikačního plánu s návrhem konkrétní sestavy nástrojů marketingové komunikace.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication tools used in the company AGD PRINT Ltd. and subsequent proposal of new and advanced tools that increase the effectiveness of communication with customer in the B2B and B2C environments. The work is divided into two parts. The theoretical part focuses on the study of literary sources in the area of marketing communications and its new trends. The practical part deals with the analysis of current used marketing communication tools and its subsequent evaluation of effectiveness. The conclusion contains , based on the analysis and findings, suggestions and recommendations for new and appropriate promotional tools that could be applied for the certain purposes of the company. A part of conclusion is also the implementation of the reduced communication plan with a proposal of a specific set of marketing communicational tools.
Klíčová slova
marketingová komunikace, nové trendy, word of mouth, virální marketing, digitální marketing, holistický marketing.
Klíčová slova v angličtině
marketing communication, new trends, word of mouth, viral marketing, digital marketing, holistic marketing.
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné literární zdroje a shromážděte získané poznatky z oblasti nových trendů marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte stávající využívané nástroje marketingové komunikace firmy AGD PRINT, s. r. o.
Vypracujte návrhy a doporučení pro aplikaci nových forem marketingové komunikace ve firmě.
Sestavte zredukovaný komunikační plán s návrhem konkrétních nástrojů marketingové komunikace.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte dostupné literární zdroje a shromážděte získané poznatky z oblasti nových trendů marketingové komunikace.
II. Praktická část
Analyzujte stávající využívané nástroje marketingové komunikace firmy AGD PRINT, s. r. o.
Vypracujte návrhy a doporučení pro aplikaci nových forem marketingové komunikace ve firmě.
Sestavte zredukovaný komunikační plán s návrhem konkrétních nástrojů marketingové komunikace.
Závěr
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Com-puter Press, 2005, 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Ma-nagement Press, 2008, 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
FORET, Miroslav. Marketingová komunikace. 3., aktualiz. vyd. Brno: Computer Press, 2011, 486 s. ISBN 978-80-251-3432-0.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy a jejich využití. 1. vyd. Praha: Com-puter Press, 2005, 111 s. ISBN 80-7261-129-1.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. 2. rozš. vyd. Praha: Ma-nagement Press, 2008, 195 s. ISBN 978-80-7261-160-7.
HESKOVÁ, Marie a Peter ŠTARCHOŇ. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. 1. vyd. Praha: Oeconomica, 2009, 180 s. ISBN 978-80-245-1520-5.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 52 bodů
Mgr. Irena Pančošková:
Součástí bakalářské práce je komunikační plán s návrhem konkrétní sestavy nástrojů marketingové komunikace. Za jakých podmínek je možné tento plán okamžitě realizovat?
Odpověděl zcela
Jaký je nejzazší termín pro jeho realizaci?
Odpověděl zcela
V hodnocení efektivnosti využívaných nástrojů marketingové komunikace v naší firmě jsou promítnuty skutečné výsledky poukazující na většinou méně efektivní až průměrné formy propagace. Jak byste vyřešil problém s nízkou efektivností v pozici marketingového specialisty firmy?
Odpověděl zcela
Oponent BP: 42 bodů
Mgr. Kateřina Korčáková:
1. Na straně 62 uvádíte, že se firma věnuje sponzoringu. Můžete prosím upřesnit, jakou formou?
Odpověděl zcela
2. Myslíte si, že Vámi navržený komunikační plán je využitelný na trhu B2B a zároveň na trhu B2C? Své tvrzení prosím zdůvodněte.
Odpověděl zcela
Jak zjistíte efektivitu jednotlivých nástrojů MK?
Odpověděl zcela