Cílem této bakalářské práce je zdokonalení internetové komunikace elektronického obchodu XoNET.cz. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy elektronické komerce a komunikačního mixu v prostředí internetu. Praktická část je věnována charakteristice daného elektronického obchodu včetně SWOT analýzy a analýzy zákazníků. V hlavní části je provedena analýza stávajícího využití prvků internetové komunikace a na základě výsledků jsou formulovány návrhy a doporučení k rozšíření současné internetové komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to enhance Internet communications of electronic commerce XoNET.cz. In the theoretical part the basic concepts of e-commerce and communication mix in the Internet environment are defined. The practical part is dedicated to the characteristics of electronic commerce, including SWOT analysis and analysis of customers. In the main part the analysis is performed of the current use of Internet communication and the results are formulated in proposals and recommendations for the extension of the current Internet communications.
Klíčová slova
Internetová komunikace, elektronický obchod, komunikační mix, SEO, SWOT analýza, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
Internet communication, e-shop, communication mix, SEO, SWOT analysis, web pages
Rozsah průvodní práce
70 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je zdokonalení internetové komunikace elektronického obchodu XoNET.cz. V teoretické části jsou vymezeny základní pojmy elektronické komerce a komunikačního mixu v prostředí internetu. Praktická část je věnována charakteristice daného elektronického obchodu včetně SWOT analýzy a analýzy zákazníků. V hlavní části je provedena analýza stávajícího využití prvků internetové komunikace a na základě výsledků jsou formulovány návrhy a doporučení k rozšíření současné internetové komunikace.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to enhance Internet communications of electronic commerce XoNET.cz. In the theoretical part the basic concepts of e-commerce and communication mix in the Internet environment are defined. The practical part is dedicated to the characteristics of electronic commerce, including SWOT analysis and analysis of customers. In the main part the analysis is performed of the current use of Internet communication and the results are formulated in proposals and recommendations for the extension of the current Internet communications.
Klíčová slova
Internetová komunikace, elektronický obchod, komunikační mix, SEO, SWOT analýza, webové stránky
Klíčová slova v angličtině
Internet communication, e-shop, communication mix, SEO, SWOT analysis, web pages
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte stávající využití internetové komunikace elektronického obchodu XoNET.cz.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení na zlepšení internetové komunikace uvedeného elektronického obchodu.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Proveďte rešerši odborné literatury vztahující se k danému tématu.
II. Praktická část
Popište a analyzujte stávající využití internetové komunikace elektronického obchodu XoNET.cz.
Na základě výsledků analýzy navrhněte doporučení na zlepšení internetové komunikace uvedeného elektronického obchodu.
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik. Brno: Computer Press, a.s., 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
PROCHÁZKA, David. SEO: cesta k propagaci vlastního webu. Praha: Grada, 2012, 144 s. ISBN 978-80-247-4222-9.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN- technická literatura, 2006, 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
SUCHÁNEK, Petr. E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha: Ekopress, 2012, 144 s. ISBN 978-80-86929-84-2.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: Prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik. Brno: Computer Press, a.s., 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
PROCHÁZKA, David. SEO: cesta k propagaci vlastního webu. Praha: Grada, 2012, 144 s. ISBN 978-80-247-4222-9.
SEDLÁČEK, Jiří. E-komerce: internetový a mobil marketing od A do Z. Praha: BEN- technická literatura, 2006, 351 s. ISBN 80-7300-195-0.
SUCHÁNEK, Petr. E-commerce: elektronické podnikání a koncepce elektronického obchodování. Praha: Ekopress, 2012, 144 s. ISBN 978-80-86929-84-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 57 bodů
Ing. Michal Šmiraus:
1. Lze pravidelné provádění popisované SEO optimalizace považovat za možnou formu marketingové propagace? (odpověděla zcela)
Oponent BP: 41 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. Kolik stojí osvědčení APEK? (odpověděla zcela)
2. Jaké by bylo časové zatížení firmy pro využivání sociálních sítí Facebook nebo Twitter? (odpověděla zcela)
3. Doplňte finanční náročnost na Vámi navrhovaná doporučení pro zlepšení činnosti firmy? (odpověděla částečně)
Ing. Vorlová:
Co si představujete konkrétně jako obsah stránek firmy na sociální síti Facebook? (odpověděla částečně)