Tato bakalářská práce se věnuje internetovému marketingu, novodobému způsobu prodeje a propagace. Teoretická část se zabývá podstatou Internetu a popisuje jednotlivé prvky, nástroje a prostředí marketingového komunikačního mixu. Důraz je kladen především na PPC, SEO reklamu a Affiliate partnerský systém, který je nepostradatelnou součástí B2B komunikace. Analytická část se věnuje SWOT analýze internetového marketingu firmy Deokork, s.r.o. a systému Google Analytics, který hodnotí efektivitu vynaloženého úsilí na Internetu. Na základě těchto rozborů je vyhodnocen současný stav internetového marketingu a jsou navrženy vhodná doporučení pro zefektivnění a optimalizaci činnosti firmy.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with internet marketing, a new way of selling and promotion. The theoretical part defines essence of the Internet and describes the individual elements, tools and space of marketing communication mix. The emphasis is placed on PPC, SEO and Affiliate partner system, which is indispensable part of B2B communication. The analytical part is devoted to SWOT analysis of internet marketing application in the company Deokork Ltd. and Google Analytics system which evaluates the effectiveness of efforts on the Internet. Based on these analysis is evaluated the current situation of internet marketing and suitable recommendations are proposed to streamlining and optimization of activity of the company.
Klíčová slova
Internet, PPC, SEO, internetová reklama, marketingový komunikační mix, Affiliate partnerský systém
Klíčová slova v angličtině
Internet, SEO, PPC, internet advertisement, marketing communication mix, Affiliate partner system
Rozsah průvodní práce
69 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Tato bakalářská práce se věnuje internetovému marketingu, novodobému způsobu prodeje a propagace. Teoretická část se zabývá podstatou Internetu a popisuje jednotlivé prvky, nástroje a prostředí marketingového komunikačního mixu. Důraz je kladen především na PPC, SEO reklamu a Affiliate partnerský systém, který je nepostradatelnou součástí B2B komunikace. Analytická část se věnuje SWOT analýze internetového marketingu firmy Deokork, s.r.o. a systému Google Analytics, který hodnotí efektivitu vynaloženého úsilí na Internetu. Na základě těchto rozborů je vyhodnocen současný stav internetového marketingu a jsou navrženy vhodná doporučení pro zefektivnění a optimalizaci činnosti firmy.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis deals with internet marketing, a new way of selling and promotion. The theoretical part defines essence of the Internet and describes the individual elements, tools and space of marketing communication mix. The emphasis is placed on PPC, SEO and Affiliate partner system, which is indispensable part of B2B communication. The analytical part is devoted to SWOT analysis of internet marketing application in the company Deokork Ltd. and Google Analytics system which evaluates the effectiveness of efforts on the Internet. Based on these analysis is evaluated the current situation of internet marketing and suitable recommendations are proposed to streamlining and optimization of activity of the company.
Klíčová slova
Internet, PPC, SEO, internetová reklama, marketingový komunikační mix, Affiliate partnerský systém
Klíčová slova v angličtině
Internet, SEO, PPC, internet advertisement, marketing communication mix, Affiliate partner system
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se internetového marketingu
II. Praktická část
Popište internetové nástroje firmy Deokork, s.r.o.
Proveďte vhodné analýzy a zhodnoťte současnou situaci využití internetového marketingu
Navrhněte doporučení pro zlepšení efektivity firmy
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu týkající se internetového marketingu
II. Praktická část
Popište internetové nástroje firmy Deokork, s.r.o.
Proveďte vhodné analýzy a zhodnoťte současnou situaci využití internetového marketingu
Navrhněte doporučení pro zlepšení efektivity firmy
Závěr
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
STUCHLÍK, Petr. Reklama na Internetu: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2002, 226 s. ISBN 80-247-0201-0.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. 1.vyd. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-868-9848-2.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonostní marketing s Google Analytics: [strategie a techniky maximalizace online ROI]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
Seznam doporučené literatury
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
JANOUCH, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 278 s. ISBN 978-80-251-3402-3.
STUCHLÍK, Petr. Reklama na Internetu: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. 1.vyd. Praha: Grada Publishing, 2002, 226 s. ISBN 80-247-0201-0.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu: [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. 1.vyd. Plzeň: Aleš Čeněk, 2005, 340 s. ISBN 80-868-9848-2.
TONKIN, Sebastian, Caleb WHITMORE a Justin CUTRONI. Výkonostní marketing s Google Analytics: [strategie a techniky maximalizace online ROI]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 432 s. ISBN 978-80-251-3339-2.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 bodů
Ing. Miloslav Vaněk:
1. Pokud firma začne využívat rozesílání newsletterů, odkud budou čerpáni cíloví uživatelé?
Odpověděla zcela
2. Jaké nástroje lze využít pro rozesílání hromadných emailů?
Odpověděla zcela
Oponent BP: 34 bodů
Ing. Jarmila Barboříková:
V příležitostech nabízíte možnost najít nové distribuční cesty, jaké by to mohly být?
Odpověděla zcela
Ve SWOT analýze uvádíte v příležitostech "snadnější přístup k expanzi na nové trhy nebo nalezení nových příležitostí k investování". Navrhněte řešení.
Odpověděla částečně
Má firma propočítaný minimální užitek při investici do marketingových nástrojů?
Odpověděla částečně