Cílem této bakalářské práce je získat zpětnou vazbu bývalých absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín a analyzovat její výsledky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno prostředí školy, převážně její zákazníci a klienti, definován marketingový výzkum a jeho jednotlivé kroky. Dále jsou charakterizovány metody marketingového výzkumu a základní metody sběru primárních dat. Podrobněji je popsáno online dotazování a tvorba dotazníku. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku firmy, je proveden marketingový výzkum formou dotazníků a analýza výsledků. V závěru práce jsou na základě výsledků dotazníkového šetření navržena možná doporučení pro školu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to obtain feedback of former bachelor´s degree programme graduates at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlín and to analyse its results. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the environment of school, especially its customers and clients, and defines marketing research and its steps. Methods of marketing research and basic methods of collecting primary data are characterized. A detailed description of online interviewing and devising a questionnaire is described. The practical part is focused on characteristics of the company, marketing research is carried out via the questionnaire and results are analyzed. In conclusion, recommendations for school are proposed according to the results of the survey.
Klíčová slova
prostředí školy, absolvent, marketingový výzkum, online dotazování, dotazník
Klíčová slova v angličtině
environment of school, graduate, marketing research, online interviewing, questionnaire
Rozsah průvodní práce
112 s.
Jazyk
CZ
Anotace
Cílem této bakalářské práce je získat zpětnou vazbu bývalých absolventů bakalářského studia na OA T. Bati a VOŠE Zlín a analyzovat její výsledky. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části je popsáno prostředí školy, převážně její zákazníci a klienti, definován marketingový výzkum a jeho jednotlivé kroky. Dále jsou charakterizovány metody marketingového výzkumu a základní metody sběru primárních dat. Podrobněji je popsáno online dotazování a tvorba dotazníku. Praktická část se zaměřuje na charakteristiku firmy, je proveden marketingový výzkum formou dotazníků a analýza výsledků. V závěru práce jsou na základě výsledků dotazníkového šetření navržena možná doporučení pro školu.
Anotace v angličtině
The aim of this bachelor thesis is to obtain feedback of former bachelor´s degree programme graduates at Tomas Bata Business Academy and Higher Professional School of Business in Zlín and to analyse its results. The thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part describes the environment of school, especially its customers and clients, and defines marketing research and its steps. Methods of marketing research and basic methods of collecting primary data are characterized. A detailed description of online interviewing and devising a questionnaire is described. The practical part is focused on characteristics of the company, marketing research is carried out via the questionnaire and results are analyzed. In conclusion, recommendations for school are proposed according to the results of the survey.
Klíčová slova
prostředí školy, absolvent, marketingový výzkum, online dotazování, dotazník
Klíčová slova v angličtině
environment of school, graduate, marketing research, online interviewing, questionnaire
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Sestavte dotazník a proveďte marketingový výzkum u vybrané skupiny.
Proveďte analýzu výsledků.
Vytvořte možná doporučení.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte literaturu týkající se daného tématu.
II. Praktická část
Sestavte dotazník a proveďte marketingový výzkum u vybrané skupiny.
Proveďte analýzu výsledků.
Vytvořte možná doporučení.
Závěr
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana et al. Základy marketingu. 3. nezměn. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1169-6.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
MALÝ, Václav. Marketingový výzkum: teorie a praxe. 2. vyd. Praha: Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1326-3.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. 2. vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR, a.s., 2009. ISBN 978-80-7357-494-9.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: Cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Seznam doporučené literatury
BOUČKOVÁ, Jana et al. Základy marketingu. 3. nezměn. vyd. Praha: Oeconomica, 2007. ISBN 978-80-245-1169-6.
KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. 1. vyd. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3527-6.
MALÝ, Václav. Marketingový výzkum: teorie a praxe. 2. vyd. Praha: Oeconomica, 2008. ISBN 978-80-245-1326-3.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketingové řízení školy. 2. vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR, a.s., 2009. ISBN 978-80-7357-494-9.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing: Cesta k trhu. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.
Přílohy volně vložené
CD ROM
Přílohy vázané v práci
ilustrace, grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 55 bodů
Ing. Růžena Vorlová:
V průběhu zpracování projevili někteří respondenti zájem o výsledky šetření a Vaší práce.
Jakým způsobem jste reagovala (nebo budete reagovat) a jak tyto žadatele identifikujete?
Odpověděla zcela
Oponent BP: 50 bodů
Ing. Miloslava Kubíčková, Ph.D.:
1. V BP tvrdíte, že počty respondentů jsou téměř vyrovnané (z hlediska oborů) a tím jsou výsledky více reprezentativní. Vysvětlete.
Odpověděla zcela
2. Od kolika % považujete výsledek za problematický a nutný řešit? Například při hodnocení nabídky volitelných předmětů.
Odpověděla zcela