V této bakalářské práci bude zpracován návrh jednoletého komunikačního plánu na otevření nové posilovny v Luhačovicích pro firmu XY, s. r. o. Kaňovice u Luhačovic.
Bakalářská práce se bude skládat z teoretické a praktické části. V teoretické práci bude vypracována literární rešerše relevantních zdrojů, PEST analýza, SWOT analýza a analýza konkurence. Budou objasněny pojmy týkající se komunikace a jednotlivých komunikačních nástrojů, komunikační strategie. V praktické části bude popsána činnost firmy XY, s. r. o. a nově otevíraného objektu, a budou vypracovány analýzy PEST, SWOT. Následně bude zpracován návrh komunikačního plánu, který se bude týkat otevření nové posilovny. Důležité bude zvolení správných komunikačních prostředků k vybrané cílové skupině.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis presents a proposal for one-year communication plan for the inception of a new gym for company XY Ltd., which has been engaged in the production of sports equipment for more than 20 years.
The bachelor thesis will be composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part develops background search of relevant sources, PEST analysis, SWOT analysis and competitive analysis. Terms related to communication and individual communication tools, communication strategies will be explained. The practical part describes activities of XY Ltd. on the one hand, and the newly opened building on the other. PEST and SWOT analyses are developed, and subsequently a draft of a communication plan to open a new gym is elaborated. The choice of the right communication tools for each selected target group is important.
Communication plan, SWOT analysis, Communication mix, Segmentation, Sales promotion
Rozsah průvodní práce
67 s. (98 039 znaků).
Jazyk
CZ
Anotace
V této bakalářské práci bude zpracován návrh jednoletého komunikačního plánu na otevření nové posilovny v Luhačovicích pro firmu XY, s. r. o. Kaňovice u Luhačovic.
Bakalářská práce se bude skládat z teoretické a praktické části. V teoretické práci bude vypracována literární rešerše relevantních zdrojů, PEST analýza, SWOT analýza a analýza konkurence. Budou objasněny pojmy týkající se komunikace a jednotlivých komunikačních nástrojů, komunikační strategie. V praktické části bude popsána činnost firmy XY, s. r. o. a nově otevíraného objektu, a budou vypracovány analýzy PEST, SWOT. Následně bude zpracován návrh komunikačního plánu, který se bude týkat otevření nové posilovny. Důležité bude zvolení správných komunikačních prostředků k vybrané cílové skupině.
Anotace v angličtině
This bachelor thesis presents a proposal for one-year communication plan for the inception of a new gym for company XY Ltd., which has been engaged in the production of sports equipment for more than 20 years.
The bachelor thesis will be composed of a theoretical and a practical part. The theoretical part develops background search of relevant sources, PEST analysis, SWOT analysis and competitive analysis. Terms related to communication and individual communication tools, communication strategies will be explained. The practical part describes activities of XY Ltd. on the one hand, and the newly opened building on the other. PEST and SWOT analyses are developed, and subsequently a draft of a communication plan to open a new gym is elaborated. The choice of the right communication tools for each selected target group is important.
Communication plan, SWOT analysis, Communication mix, Segmentation, Sales promotion
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu.
II. Praktická část
Popište výchozí situaci nově otevíraného objektu.
Zpracujte vhodné ekonomické analýzy.
Navrhněte komunikační plán posilovny.
Závěr
Zásady pro vypracování
Úvod
I. Teoretická část
Prostudujte odbornou literaturu vztahující se k tématu.
II. Praktická část
Popište výchozí situaci nově otevíraného objektu.
Zpracujte vhodné ekonomické analýzy.
Navrhněte komunikační plán posilovny.
Závěr
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing Management: Analýza, Plánování, Využití, Kontrola. 2. vyd. Praha: Victoria Publishing. 1995, 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 2009, 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana., JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada. 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 2003, 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Seznam doporučené literatury
KOTLER, Philip. Marketing Management: Analýza, Plánování, Využití, Kontrola. 2. vyd. Praha: Victoria Publishing. 1995, 789 s. ISBN 80-85605-08-2.
KOZÁK, Vratislav. Marketingová komunikace. 2. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 2009, 91 s. ISBN 978-80-7318-797-2.
PŘIKRYLOVÁ, Jana., JAHODOVÁ, Hana. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada. 2010, 320 s. ISBN 978-80-247-3622-8.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. 1. vyd. Plzeň: Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk. 2005, 340 s. ISBN 80-86898-48-2.
SVĚTLÍK, Jaroslav. Marketing a reklama. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. 2003, 170 s. ISBN 80-7318-140-1.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
-
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Vedoucí BP: 56 bodů
Ing. Jitka Kovaříková:
1. Který z prvků komunikačního mixu bude pro firmu nejvíce přínosným a proč? (odpověděla částečně)
2. Mezi silné stránky SWOT analýzy uvádíte body: odborný personál a individuální přístup. Zdůvodněte. (odpověděla zcela)
3. V části 7.2 Targeting jste stanovila 5 cílových skupin. Doporučujete firmě zaměřit se na všechny cílové skupiny se stejnou intenzitou? (odpověděla zcela)
Oponent BP: 47 bodů
Mgr. Kateřina Korčáková:
Myslíte si, že se nová posilovna na trhu v Luhačovicích prosadí? Svoji odpověď zdůvodněte. (odpověděla částečně)
Ing. Igor Laštůvka, dipl. ek., MBA:
Jak jste ve své práci určovala cílové skupiny? (odpověděla částečně)
Nechala jste se inspirovat u konkurence při sestavování komunikačního mixu? (odpověděla částečně)