Informace o kvalifikační práci Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací
- Následující požadované údaje nejsou u této VŠKP vyplněny: Název v angličtině
Hlavní téma
Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací
Hlavní téma v angličtině
Importance of Public Relations in the Integration of Marketing Communications and its Impact on the Effectiveness of Other Tools of Marketing Communications
Název dle studenta
Význam public relations v integraci marketingových komunikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací
Tématem práce je prozkoumat význam public relations v integraci marketingových komu-nikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací se zaměřením na podporu image firmy prostřednictvím sociálních kampaní. V teoretické části jsou sou-středěny odborné poznatky z oblasti marketingových komunikací a public relations. Tyto poznatky tvoří základ marketingového výzkumu. V praktické části jsou analyzovány in-formace získané dotazníkovým šetřením. V projektové části jsou použity teoretické i ana-lytické poznatky. Na konci práce je navrženo řešení jakým způsobem využít moderní pří-stupy v oblasti marketingu a public relations v rámci sociální kampaně.
Anotace v angličtině
The theme of this thesis is to investigate the importance of public relations in the integrati-on of marketing communications and its impact on the effectiveness of other instruments of marketing communications aimed at promoting the corporate image through social ca-mpaigns. The theoretical part of this thesis is focused on expertise in the field of marketing communications and public relations. These findings form the basis of the marketing re-search. In the practical part, the information obtained by questionnaire survey are analyzed. In the project part, both theoretical and analytical knowledges are used. At the end of the thesis, the solution how to use modern approaches in marketing and public relations in social campaigns is proposed.
Klíčová slova
integrovaná marketingová komunikace, public relations, marketingový výzkum, sociální odpovědnost firem, firemní image, dotazník, sociální marketing
Klíčová slova v angličtině
integrated marketing communication, public relations, marketing research, corporate social responsibility, corporate image, questionnaire, social marketing
Rozsah průvodní práce
87
Jazyk
CZ
Anotace
Tématem práce je prozkoumat význam public relations v integraci marketingových komu-nikací a jeho vliv na efektivitu dalších nástrojů marketingových komunikací se zaměřením na podporu image firmy prostřednictvím sociálních kampaní. V teoretické části jsou sou-středěny odborné poznatky z oblasti marketingových komunikací a public relations. Tyto poznatky tvoří základ marketingového výzkumu. V praktické části jsou analyzovány in-formace získané dotazníkovým šetřením. V projektové části jsou použity teoretické i ana-lytické poznatky. Na konci práce je navrženo řešení jakým způsobem využít moderní pří-stupy v oblasti marketingu a public relations v rámci sociální kampaně.
Anotace v angličtině
The theme of this thesis is to investigate the importance of public relations in the integrati-on of marketing communications and its impact on the effectiveness of other instruments of marketing communications aimed at promoting the corporate image through social ca-mpaigns. The theoretical part of this thesis is focused on expertise in the field of marketing communications and public relations. These findings form the basis of the marketing re-search. In the practical part, the information obtained by questionnaire survey are analyzed. In the project part, both theoretical and analytical knowledges are used. At the end of the thesis, the solution how to use modern approaches in marketing and public relations in social campaigns is proposed.
Klíčová slova
integrovaná marketingová komunikace, public relations, marketingový výzkum, sociální odpovědnost firem, firemní image, dotazník, sociální marketing
Klíčová slova v angličtině
integrated marketing communication, public relations, marketing research, corporate social responsibility, corporate image, questionnaire, social marketing
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, definujte cíle práce a výzkumnou otázku.
2. Analyzujte současný stav využití PR nástrojů v integraci marketingové komunikace zvolené značky.
3. Zpracujte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny, popište metodiku výzkumu a vyvoďte závěry na základě zjištěných dat a provedené analýzy. Navrhněte model využití PR nástrojů v integrované marketingové komunikaci aplikovatelný v praxi.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k tématu práce, definujte základní pojmy, definujte cíle práce a výzkumnou otázku.
2. Analyzujte současný stav využití PR nástrojů v integraci marketingové komunikace zvolené značky.
3. Zpracujte marketingový výzkum u zvolené cílové skupiny, popište metodiku výzkumu a vyvoďte závěry na základě zjištěných dat a provedené analýzy. Navrhněte model využití PR nástrojů v integrované marketingové komunikaci aplikovatelný v praxi.
Seznam doporučené literatury
PŘIKRYLOVÁ J., JAHODOVÁ H., Moderní marketingová komunikace, 2. rozšířené vydání, Praha, Grada Publishing, 2010, 320 s., ISBN 978-80-247-3622-8.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, 6. vydání, Praha, Grada Publishing, 2004, 856 s., ISBN 80-247-0513-3.
SVOBODA, V., Public relations ? moderně a účinně, 2. vydání, Praha, Grada Publishing, 2008, 240 s., ISBN 978-80-247-2866-7.
CAYWOOD, C., The Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Communications. McGraw-Hill, 1997. 579 s. ISBN 0-7863-1131-3.
LESLY, P., Public Relations - teorie a praxe, 1. vydání, Praha, Victoria publisjing 1995, 240s. ISBN 80-85865-15-7.
POSPÍŠIL, P., Efektivní Public Relations a media relations, 1. vydání, Praha, Computer Press 2002, 154 s. ISBN 80-7226-823-6.
Seznam doporučené literatury
PŘIKRYLOVÁ J., JAHODOVÁ H., Moderní marketingová komunikace, 2. rozšířené vydání, Praha, Grada Publishing, 2010, 320 s., ISBN 978-80-247-3622-8.
KOTLER, P., ARMSTRONG, G., Marketing, 6. vydání, Praha, Grada Publishing, 2004, 856 s., ISBN 80-247-0513-3.
SVOBODA, V., Public relations ? moderně a účinně, 2. vydání, Praha, Grada Publishing, 2008, 240 s., ISBN 978-80-247-2866-7.
CAYWOOD, C., The Handbook of Strategic Public Relations and Integrated Communications. McGraw-Hill, 1997. 579 s. ISBN 0-7863-1131-3.
LESLY, P., Public Relations - teorie a praxe, 1. vydání, Praha, Victoria publisjing 1995, 240s. ISBN 80-85865-15-7.
POSPÍŠIL, P., Efektivní Public Relations a media relations, 1. vydání, Praha, Computer Press 2002, 154 s. ISBN 80-7226-823-6.
Přílohy volně vložené
-
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila zkušební komisi svou bakalářskou/diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostal prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1) Může studentka blíže osvětlit fungování korporátních a marketingově komunikačních
public relations v podniku AVON?
2) Může studentka definovat cílově stanovenou skupinu konečných uživatelů produktů firmy
AVON na českém trhu a srovnat ji s hlavními demografickými výsledky svého výzkumu?
3) Mohla by studentka srovnat CPT nástrojů public relations v dřívější a v projektu
navrhované marketingové komunikaci AVON ČR?