Diplomová práce je zaměřena na stanovení koncepce integrované marketingové komunikace v prostředí konkrétní firmy působící na trhu informačních technologií. V práci jsou teoreticky zachyceny veškeré faktory související s integrovanou marketingovou komunikací, jako je image značky, součásti strategie firmy, korporátní identita a další. Teoretické poznatky jsou aplikovány na prostředí konkrétní firmy. V práci jsou zachyceny jednak faktory interního prostředí, ale rovněž prvky ovlivňující vývoj značky z vnějšího prostředí, v němž firma působí. Projektová část obsahuje návrh koncepce integrace marketingové komunikace dané značky.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the concept of integrated marketing communication in the environment of the specific company operating in the information technology market. The text theoretically captured all the factors associated with the integrated marketing communications, such as brand image, corporate strategy, corporate identity and more. Theoretical knowledge is applied to the environment of the company. The thesis describes internal factors of the company, but also the possible evolution of the elements affecting the external environment where the company operates. The project proposal includes the concept of integration of marketing communication of the brand.
Brand, positioning, vision, strategy, goals, integrated marketing communications, marketing communications mix, advertising, sales promotion, personal selling, direct marketing, public relations, product, brand value, design, image, corporate identity,CRM.
Rozsah průvodní práce
99 stran, 141 271 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Diplomová práce je zaměřena na stanovení koncepce integrované marketingové komunikace v prostředí konkrétní firmy působící na trhu informačních technologií. V práci jsou teoreticky zachyceny veškeré faktory související s integrovanou marketingovou komunikací, jako je image značky, součásti strategie firmy, korporátní identita a další. Teoretické poznatky jsou aplikovány na prostředí konkrétní firmy. V práci jsou zachyceny jednak faktory interního prostředí, ale rovněž prvky ovlivňující vývoj značky z vnějšího prostředí, v němž firma působí. Projektová část obsahuje návrh koncepce integrace marketingové komunikace dané značky.
Anotace v angličtině
This thesis is focused on the concept of integrated marketing communication in the environment of the specific company operating in the information technology market. The text theoretically captured all the factors associated with the integrated marketing communications, such as brand image, corporate strategy, corporate identity and more. Theoretical knowledge is applied to the environment of the company. The thesis describes internal factors of the company, but also the possible evolution of the elements affecting the external environment where the company operates. The project proposal includes the concept of integration of marketing communication of the brand.
Brand, positioning, vision, strategy, goals, integrated marketing communications, marketing communications mix, advertising, sales promotion, personal selling, direct marketing, public relations, product, brand value, design, image, corporate identity,CRM.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury týkající se marketingových komunikačních nástrojů a integrované marketingové komunikace. Zaměřte se na získání znalostí ohledně řízení komunikace značky, sestavování komunikační strategie firmy v závislosti na dosahování stanovených cílů.
2. V praktické části analyzujte komunikační aktivity vybrané značky (firmy) za využití získaných informací v teoretické části, stanovte vhodnou strategii komunikace značky v porovnání s konkurencí.
3. Stanovte vhodnou komunikační strategii a projekt komunikace zvolené značky monitorů na trhu ČR pro rok 2013.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury týkající se marketingových komunikačních nástrojů a integrované marketingové komunikace. Zaměřte se na získání znalostí ohledně řízení komunikace značky, sestavování komunikační strategie firmy v závislosti na dosahování stanovených cílů.
2. V praktické části analyzujte komunikační aktivity vybrané značky (firmy) za využití získaných informací v teoretické části, stanovte vhodnou strategii komunikace značky v porovnání s konkurencí.
3. Stanovte vhodnou komunikační strategii a projekt komunikace zvolené značky monitorů na trhu ČR pro rok 2013.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
Keller, K. L.: Strategické řízení značky. Praha: Grada, 2007. Počet stran. 796. Přel. z angl. ISBN: 978-80-247-1481-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Seznam doporučené literatury
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. ISBN 978-80-247-3622-8.
Keller, K. L.: Strategické řízení značky. Praha: Grada, 2007. Počet stran. 796. Přel. z angl. ISBN: 978-80-247-1481-3.
JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2010, 304 s. ISBN 978-80-251-2795-7.
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 1041 s. ISBN 978-80-247-1545-2.
Přílohy volně vložené
CD-ROM
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Na základe vašich zistení z praktickej časti práce skúste navrhnúť pre firmu konkrétne riešenia na zlepšenie jej marketingovo-komunikačných aktivít.
2. Stanovte podrobný jasný časový plán realizácie vašich návrhov.
3. Stanovte odhadovanú sumu, ktorá bude potrebná na realizáciu týchto vašich návrhov.
Studentka představila návrh řešení pro projekotovu část a odpověděla na položené otázky.