Práce se zabývá především analýzou, hodnocením a propojením jednotlivých prvků Corpo-rate Citizenship zvolené firmy s image značky a její komunikací. Teoretická část definuje a objasňuje jednotlivé prvky hlavního tématu, image a problematiku B2B trhů. Praktická část se kromě zmíněného zaměřuje na výzkum postoje komunity k firmě a jejich porovnání v rámci nadnárodního charakteru. V projektové části jsou již ke zjištěným nedostatkům navrhovaná řešení.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the analysis, evaluation and connecting various elements of corporate citizenship of a chosen company with its image and communications. The theoretical part defines and clarifies different elements of the main scheme, image and problems of B2B markets. Practical part is in addition focusing on community atitudes towards the company and comparing them in supranational character. The project part defines solutions to the identified imperfection.
Klíčová slova
corporate citizenship, B2B, marketing, komunikace, značka, image, výzkum
Klíčová slova v angličtině
corporate citizenship, B2B, marketing, communications, brand, image, research
Rozsah průvodní práce
85, 134 324 znaků
Jazyk
CZ
Anotace
Práce se zabývá především analýzou, hodnocením a propojením jednotlivých prvků Corpo-rate Citizenship zvolené firmy s image značky a její komunikací. Teoretická část definuje a objasňuje jednotlivé prvky hlavního tématu, image a problematiku B2B trhů. Praktická část se kromě zmíněného zaměřuje na výzkum postoje komunity k firmě a jejich porovnání v rámci nadnárodního charakteru. V projektové části jsou již ke zjištěným nedostatkům navrhovaná řešení.
Anotace v angličtině
The thesis focuses on the analysis, evaluation and connecting various elements of corporate citizenship of a chosen company with its image and communications. The theoretical part defines and clarifies different elements of the main scheme, image and problems of B2B markets. Practical part is in addition focusing on community atitudes towards the company and comparing them in supranational character. The project part defines solutions to the identified imperfection.
Klíčová slova
corporate citizenship, B2B, marketing, komunikace, značka, image, výzkum
Klíčová slova v angličtině
corporate citizenship, B2B, marketing, communications, brand, image, research
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce především ve vztahu ke značce, marketingu na trhu B2B a corporate citizenship.
2. Stanovte cíle práce, metody a výzkumné otázky práce.
3. Analyzujte výchozí situaci firmy ArcelorMittal Ostrava, a.s. se zaměřením na jejich komunikační aktivity a corporate citizenship.
4. Realizujte a vyhodnoťte průzkumnou sondu s celkovým počtem 300 respondentů u obyvatel Ostravy a okolí a zjistěte jejich postoj k ArcelorMittal Ostrava, a.s.
5. Zjištěná data porovnejte s aktivitami tytéž firmy v porovnatelně podobných podmínkách jiného státu.
6. Formulujte závěry, verifikujte výzkumné otázky práce a zhodnoťte osobní přínos práce.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska práce především ve vztahu ke značce, marketingu na trhu B2B a corporate citizenship.
2. Stanovte cíle práce, metody a výzkumné otázky práce.
3. Analyzujte výchozí situaci firmy ArcelorMittal Ostrava, a.s. se zaměřením na jejich komunikační aktivity a corporate citizenship.
4. Realizujte a vyhodnoťte průzkumnou sondu s celkovým počtem 300 respondentů u obyvatel Ostravy a okolí a zjistěte jejich postoj k ArcelorMittal Ostrava, a.s.
5. Zjištěná data porovnejte s aktivitami tytéž firmy v porovnatelně podobných podmínkách jiného státu.
6. Formulujte závěry, verifikujte výzkumné otázky práce a zhodnoťte osobní přínos práce.
Seznam doporučené literatury
PHILIP KOTLER, Waldemar Pfoertsch a With the cooperation of Ines MICHI. B2B brand management. Berlin: Springer, 2006. ISBN 35-404-4729-6.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 201 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3983-0.
CHLEBOVSKÝ, Vít. Marketing pro B-2-B trhy. 1. vyd. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2010, 103 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 978-80-214-4129-3.
HULT, G. Tomas M., Jeannette A. MENA, O. C. FERRELL a Linda FERRELL. Stakeholder marketing: a definition and conceptual framework. E-businessethics.com [online]. 2011 [cit. 2013-01-29]. Dostupné z: http://e-businessethics.com/wp-content/uploads/Stakeholder-marketing-a-definition.pdf
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : [vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, xiv, 312 s. ISBN 80-722-6885-6.
Seznam doporučené literatury
PHILIP KOTLER, Waldemar Pfoertsch a With the cooperation of Ines MICHI. B2B brand management. Berlin: Springer, 2006. ISBN 35-404-4729-6.
KUNZ, Vilém. Společenská odpovědnost firem. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 201 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3983-0.
CHLEBOVSKÝ, Vít. Marketing pro B-2-B trhy. 1. vyd. Brno: Akademické nakladatelství CERM, 2010, 103 s. Učební texty vysokých škol. ISBN 978-80-214-4129-3.
HULT, G. Tomas M., Jeannette A. MENA, O. C. FERRELL a Linda FERRELL. Stakeholder marketing: a definition and conceptual framework. E-businessethics.com [online]. 2011 [cit. 2013-01-29]. Dostupné z: http://e-businessethics.com/wp-content/uploads/Stakeholder-marketing-a-definition.pdf
AAKER, David A. Brand building: budování obchodní značky : [vytvoření silné značky a její úspěšné zavedení na trh]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2003, xiv, 312 s. ISBN 80-722-6885-6.
Přílohy volně vložené
1CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Definujte trvalo udržateľný rozvoj (sustainable development) vo vzťahu k životnému prostrediu a ako súčasť kultúrnych dimenzií.
2. Ako sú podľa autorky pripravené komunity spolupracovať s firmami uplatňujúcimi princíp CC. Aký je výhľad do budúcnosti?
3. Uveďte konkrétne príklady dobrovoľníctva zamestnancov spoločnosti a ich motiváciu zúčastňovať sa dobrovoľnej práce.
Studentka plně odpověděla na položené otázky.