Diplomová práce zabývající se tématem zpracování komunikační strategie autosalonu Fiat popisuje ve své teoretické části marketinkovou komunikaci, komunikační strategii, její proces a obsah. Tuto část uzavírá vymezení metodologie, která slouží k aplikaci v praktické části. Jsou zde také stanoveny výzkumné otázky k ověření. Praktická část obsahuje analýzu vnějšího a vnitřního prostřední, analýzu konkurence a dotazníkové šetření. Na základě výsledků jsou ověřeny stanovené výzkumné otázky. Práci uzavírá projektová část, která obsahuje konkrétní návrh komunikační strategie pro autosalon Fiat.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is A Communication Strategy of Fiat Auto Show. A theoretical part describes a marketing communications, a communications strategy, its process and a con-tent. This part is concluded by a methodology which is used to the application in the practi-cal part. The practical part contains analysis of the external and internal enviroment, an analysis of competition and a questionnaire survey. The research questions are then verified by analysis of the research results. The thesis is concluded by a project part which suggests the concrete proposal for a communications strategy of Fiat auto show.
Diplomová práce zabývající se tématem zpracování komunikační strategie autosalonu Fiat popisuje ve své teoretické části marketinkovou komunikaci, komunikační strategii, její proces a obsah. Tuto část uzavírá vymezení metodologie, která slouží k aplikaci v praktické části. Jsou zde také stanoveny výzkumné otázky k ověření. Praktická část obsahuje analýzu vnějšího a vnitřního prostřední, analýzu konkurence a dotazníkové šetření. Na základě výsledků jsou ověřeny stanovené výzkumné otázky. Práci uzavírá projektová část, která obsahuje konkrétní návrh komunikační strategie pro autosalon Fiat.
Anotace v angličtině
The topic of this thesis is A Communication Strategy of Fiat Auto Show. A theoretical part describes a marketing communications, a communications strategy, its process and a con-tent. This part is concluded by a methodology which is used to the application in the practi-cal part. The practical part contains analysis of the external and internal enviroment, an analysis of competition and a questionnaire survey. The research questions are then verified by analysis of the research results. The thesis is concluded by a project part which suggests the concrete proposal for a communications strategy of Fiat auto show.
1. Zpracujte rešerši literatury a následně teoretický základ se zaměřením na komunikační strategii. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy, metodiku a cíle práce.
2. Zpracujte potřebné analýzy a proveďte marketingový výzkum zvolené cílové skupiny za účelem identifikace poptávky po nabízeném produktu.
3. Předložte konkrétní koncept komunikační strategie s využitím zjištěných informací v předchozích částech práce. Zpracujte projekt, který se bude věnovat problematice komunikační strategie autosalonu Fiat. Naznačte možnosti implementace v praxi a verifikujte hypotézy.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte rešerši literatury a následně teoretický základ se zaměřením na komunikační strategii. Na základě teoretického vymezení studovaného problému formulujte pracovní hypotézy, metodiku a cíle práce.
2. Zpracujte potřebné analýzy a proveďte marketingový výzkum zvolené cílové skupiny za účelem identifikace poptávky po nabízeném produktu.
3. Předložte konkrétní koncept komunikační strategie s využitím zjištěných informací v předchozích částech práce. Zpracujte projekt, který se bude věnovat problematice komunikační strategie autosalonu Fiat. Naznačte možnosti implementace v praxi a verifikujte hypotézy.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, c2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. 1. vyd. Praha: Grada, 2007, 278 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing: [strategie a trendy]. 1. vyd. Praha: Grada, 2008, 269 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philip. Marketing. Praha: Grada, c2004, 855 s. ISBN 978-80-247-0513-2.
PELSMACKER, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha: Grada, c2003, 581 s., [16] s. barev. obr. příl. ISBN 80-247-0254-1.
PŘIKRYLOVÁ, Jana a Hana JAHODOVÁ. Moderní marketingová komunikace. 1. vyd. Praha: Grada, 2010, 303 s., [16] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3622-8.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Studentka představila svoji diplomovou práci. Následně byly přečteny posudky.
Studentka odpověděla na následující otázky oponenta a vedoucího práce.
1) V kap. 8.5 se hovoří o dalších alternativních zdrojích pohonu. Do jaké míry jsou tyto
zdroje (vodík, elektřina, směsi s alkoholem, bioplyn apod.) konkurencí pro CNG?
2) Co je hlavním důvodem malého zájmu našich spotřebitelů o vozy s pohonem na
CNG? Cena? Malé ekologické povědomí? Jaká je v tomto směru situace v zahraničí?
3) Existuje pro tento projekt nějaké centrální motto, slogan? Pokud ne, jaký by autorka
navrhovala? Co by měl obsahovat za hlavní argument?