Tato diplomová práce se zabývá využitím herních prvků v event marketingu. V teoretické části shr-nuje komplexní základnu zdrojů, které definují hru a její využití v marketingové komunikaci a po-máhají se zorientovat v problematice event marketingu. Praktická část se zabývá kvantitativním a kvalitativním výzkumem, který se snaží extrahovat obecně aplikovatelné ?prvky úspěšnosti? jednot-livých herních eventů. Projektová část je pak zaměřena již na konkrétní návrh eventu, který využívá herních prvků.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the use of game components (elements) in event marketing. The the-oretical part summarizes a complex base of resourses which define a game and its application in marketing communication and help to orient in event marketing issues.Practical part deals with quantitative and qualitative research, which tries to extract generally applicable "elements of success" of individual game events. Project part is focused already on a concrete event proposal, which uses game elements.
Tato diplomová práce se zabývá využitím herních prvků v event marketingu. V teoretické části shr-nuje komplexní základnu zdrojů, které definují hru a její využití v marketingové komunikaci a po-máhají se zorientovat v problematice event marketingu. Praktická část se zabývá kvantitativním a kvalitativním výzkumem, který se snaží extrahovat obecně aplikovatelné ?prvky úspěšnosti? jednot-livých herních eventů. Projektová část je pak zaměřena již na konkrétní návrh eventu, který využívá herních prvků.
Anotace v angličtině
This diploma thesis deals with the use of game components (elements) in event marketing. The the-oretical part summarizes a complex base of resourses which define a game and its application in marketing communication and help to orient in event marketing issues.Practical part deals with quantitative and qualitative research, which tries to extract generally applicable "elements of success" of individual game events. Project part is focused already on a concrete event proposal, which uses game elements.
1. Zpracujte teoreticko-metodologickou základnu pro definici hry a její úlohy v rámci lidského života.
2. Zpracujte vztah hry k event marketingu.
3. Analyzujte využití herních principů na konkrétních případech eventů.
4. V projektové části navrhněte konkrétní řešení komunikace pomocí eventu s použitím herních principů.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoreticko-metodologickou základnu pro definici hry a její úlohy v rámci lidského života.
2. Zpracujte vztah hry k event marketingu.
3. Analyzujte využití herních principů na konkrétních případech eventů.
4. V projektové části navrhněte konkrétní řešení komunikace pomocí eventu s použitím herních principů.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3528-3.
LEVINSON, Jay Conrad. 50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu: Guerilla Marketing Excellence. 1.vyd. Praha: Management Press, 1996, 249 s. Expert (Grada). ISBN 80-856-0396-9.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, 326 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-251-2472-7.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-7261-237-6.
LINDSTRÖM, Martin. Nákup?ologie: pravda a lži o tom, proč nakupujeme. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, xiii, 232 s. ISBN 978-80-251-2396-6.
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá značku: nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 256 s. ISBN 978-80-251-3529-7.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. Vyd. 1. Praha: Portál, 1999, 447 s. ISBN 80-717-8200-9.
DLOUHÝ M., FIALA P. Úvod do teorie her. 2. přepracované vydání. Praha 2009. VŠE ? Oeconomica. ISBN 978-80-245-1609-7.
Seznam doporučené literatury
VYSEKALOVÁ, Jitka. Chování zákazníka: jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha: Grada, 2011, 356 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-3528-3.
LEVINSON, Jay Conrad. 50 zlatých pravidel ofenzívního marketingu: Guerilla Marketing Excellence. 1.vyd. Praha: Management Press, 1996, 249 s. Expert (Grada). ISBN 80-856-0396-9.
LEVINSON, Jay Conrad. Guerilla marketing: [nejúčinnější a finančně nenáročný marketing!]. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, 326 s. Expert (Grada). ISBN 978-80-251-2472-7.
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha: Management Press, 2011, 203 s., [4] s. obr. příl. Expert (Grada). ISBN 978-80-7261-237-6.
LINDSTRÖM, Martin. Nákup?ologie: pravda a lži o tom, proč nakupujeme. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2009, xiii, 232 s. ISBN 978-80-251-2396-6.
DU PLESSIS, Erik. Jak zákazník vnímá značku: nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů. Vyd. 1. Brno: Computer Press, 2011, 256 s. ISBN 978-80-251-3529-7.
KOZEL, Roman. Moderní marketingový výzkum: nové trendy, kvantitativní a kvalitativní metody a techniky, průběh a organizace, aplikace v praxi, přínosy a možnosti. 1. vyd. Praha: Grada, 2006, 277 s. ISBN 80-247-0966-X.
MCQUAIL, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. Vyd. 1. Praha: Portál, 1999, 447 s. ISBN 80-717-8200-9.
DLOUHÝ M., FIALA P. Úvod do teorie her. 2. přepracované vydání. Praha 2009. VŠE ? Oeconomica. ISBN 978-80-245-1609-7.
Přílohy volně vložené
1CD
Přílohy vázané v práci
grafy, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Student představil svoji diplomovou práci. Následně byly přečteny posudky.
Student odpověděl na následující otázky oponenta a vedoucího práce.
1. Str. 64: ?Lze v úspěšných herních eventech nalézt některé společné prvky?? ? Již
formulace otázky vede k odpovědi, že hovoříme o prvcích pozitivního charakteru.
Objevují se i zde prvky opačného charakteru? Daly by se zobecnit i negativní prvky,
které jsou typické pro ?neúspěšné? herní eventy?
2. Str. 63: ?... je důležité, aby byla hra pro respondenty inovativní a zábavná? ? je ( a na
jak dlouho) možno dosáhnout toho, aby byly hry pro respondenty stále inovativní?
Str. 49 ? představuje ?neobvyklost zábavnost??
3. Str. 75: Úkol 3 ? ?Přeneste vše na střechu.? ? Jste si jistý, že byste získali povolení, vzhledem k současným opatřením, vše přenést na střechu? Dokonce následně ?s party a alkoholem? (Úkol 4)?