Předmětem diplomové práce je návrh marketingové a komunikační strategie nově vzniklé eventové agentury. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska pro založení nového podniku v sektoru služeb a základy strategického a marketingového plánování. V praktické části jsou provedeny analýzy trhu, které slouží jako podklad pro navržení efektivní marketingové a komunikační strategie v projektové části.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is the marketing and communication strategy suggestion of newly formed event agency. In the theoretical part there are defined theoretical basis for a new business in the service sector and foundations for strategic and marketing planning. The practical part consists of the market analysis, which serves as a basis for designing effective marketing and communication strategy in the project.
Klíčová slova
podnik v oblasti služeb, strategické plánování, marketingové plánování, analýza trhu marketingová strategie
Klíčová slova v angličtině
service company, strategic planning, marketing planning, market analysis, marketing strategy
Rozsah průvodní práce
103
Jazyk
CZ
Anotace
Předmětem diplomové práce je návrh marketingové a komunikační strategie nově vzniklé eventové agentury. V teoretické části jsou vymezena teoretická východiska pro založení nového podniku v sektoru služeb a základy strategického a marketingového plánování. V praktické části jsou provedeny analýzy trhu, které slouží jako podklad pro navržení efektivní marketingové a komunikační strategie v projektové části.
Anotace v angličtině
The subject of this thesis is the marketing and communication strategy suggestion of newly formed event agency. In the theoretical part there are defined theoretical basis for a new business in the service sector and foundations for strategic and marketing planning. The practical part consists of the market analysis, which serves as a basis for designing effective marketing and communication strategy in the project.
Klíčová slova
podnik v oblasti služeb, strategické plánování, marketingové plánování, analýza trhu marketingová strategie
Klíčová slova v angličtině
service company, strategic planning, marketing planning, market analysis, marketing strategy
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice zakládání firmy, a to jak z hlediska business plánu, tak i marketingového plánování. Objasněte podstatu potřebných analýz trhu a zásad marketingu ve službách.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Charakterizujte zvolenou agenturu,předmět a cíl podnikání, tržní postavení a cílové skupiny.
4. Vypracujte podrobnou analýzu konkurenčního prostředí firmy a analýzu trhu jako takového.
5. Navrhněte ucelenou marketingovou a komunikační strategii firmy při vstupu na trh.
6. Formulujte závěry, limity a možnosti realizace, měření efektivity navrženého projektu.
Zásady pro vypracování
1. Zpracujte teoretická východiska k problematice zakládání firmy, a to jak z hlediska business plánu, tak i marketingového plánování. Objasněte podstatu potřebných analýz trhu a zásad marketingu ve službách.
2. Stanovte cíl, metody a výzkumnou otázku práce.
3. Charakterizujte zvolenou agenturu,předmět a cíl podnikání, tržní postavení a cílové skupiny.
4. Vypracujte podrobnou analýzu konkurenčního prostředí firmy a analýzu trhu jako takového.
5. Navrhněte ucelenou marketingovou a komunikační strategii firmy při vstupu na trh.
6. Formulujte závěry, limity a možnosti realizace, měření efektivity navrženého projektu.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plínování. Grada Publishing, a.s., 2007, ISBN 978-80-247-1535-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Grada Publishing, a.s., 2008, ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philips. Marketing management. Vyd. Grada, Praha: 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PRIDE, William M a O FERRELL. Marketing: concepts and strategies. 10th ed. Boston: Houghton Mifflin, c1997, xxxii, 666 s. ISBN 039578574x.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb-efektivně a moderně. 1. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721.
VEBER, Srpová, et al. Podnikání malé a střední firmy: 2. aktualizované a rozšířené vydání. PhDr. Alena Sojková. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 311 s. ISBN 978-80-247-2409-6.
Seznam doporučené literatury
BLAŽKOVÁ, Martina. Marketingové řízení a plínování. Grada Publishing, a.s., 2007, ISBN 978-80-247-1535-3.
JAKUBÍKOVÁ, Dagmar. Strategický marketing. Grada Publishing, a.s., 2008, ISBN 978-80-247-2690-8.
KOTLER, Philips. Marketing management. Vyd. Grada, Praha: 2007. 788 s. ISBN 978-80-247-1359-5.
PRIDE, William M a O FERRELL. Marketing: concepts and strategies. 10th ed. Boston: Houghton Mifflin, c1997, xxxii, 666 s. ISBN 039578574x.
VAŠTÍKOVÁ, Miroslava. Marketing služeb-efektivně a moderně. 1. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, a. s., 2008. 232 s. ISBN 978-80-247-2721.
VEBER, Srpová, et al. Podnikání malé a střední firmy: 2. aktualizované a rozšířené vydání. PhDr. Alena Sojková. 2. aktualiz. vyd. Praha: Grada Publishing, a.s., 2008. 311 s. ISBN 978-80-247-2409-6.
Přílohy volně vložené
1 CD
Přílohy vázané v práci
ilustrace, tabulky
Převzato z knihovny
Ne
Plný text práce
Přílohy
Posudek(y) oponenta
Hodnocení vedoucího
Záznam průběhu obhajoby
Předseda komise přivítal studentku na státních závěrečných zkouškách.
Studentka představila zkušební komisi svou diplomovou práci dle předepsané struktury.
Byly přečteny posudky vedoucího a oponenta práce. Studentka dostala prostor vyjádřit se k připomínkám a zodpovědět na níže položené otázky.
V oponentském posudku byly položeny tyto otázky (oponent):
1. Vyhodnoťte z realizované analýzy dle Portera, které konkurenční síly jsou pro vznikající firmu nejvíce nebezpečné a které nejméně a srovnejte s jejich výhledem do budoucna (cca do 5 let).
2. Blíže specifikujte proces identifikace cílových skupin.
3. Formulujte závěry analýz, které jste konkrétně využila v projektové části při tvorbě marketingové strategie.
Studentka plně odpověděla na položené otázky.